ASYA NİN AĢZINDAN
Şu anda anahtarı nasıl alsam diye düşünüyorum. Nasıl alsam kii. Ben düşünürken jin elbiselerini aldı ve üstünü degiştirmek için banyoya gitti. Resmen kaçırdı beni ya. Ama burdan kurtulmam lâzim .
Jin banyodan çıkti.Asya:
Pis sapık üstünu giyinsene. Ne kadar umursamaz bir insansın sen .Altında eşofman var . Ama üstü tamamen çıplak. Oha ya bundada mi kas var. Yuh her erkekte kas olmalı mı yani. Jin in vucuduna dikkatle bakıyordum. Ama şaşırdığım için bakiyorum. Yoksa sapık değilim. Aslında baktığımın farkında bile değilim.
Jin:
Bu sıcakta üstüme birşey giyeceğimi düşünmedin heralde.Ben hâlâ jin e bakıyorum. Neden malım çünkü. Evet evet malım sadece . Sapık felan değilim. Hem jin in vücudu felan da güzel değil. Vallaha güzel değil. Ay ama niye inanmıyorsunuz. Yalan söylemiyorumki been. Neyse çarpılmadan doğruyu söyleyim. Ya da boşverin.
Jin:
Vücudum çok mu güzel. Birazdan aģzınin suyu akacakta. Sakin dokunmaya felan kalkma tikim var çünkü.Asya:
Oha yuh be yuh. Sacmalama ben senin gibi sapikmıyım ne dokunacam. Hem nesi guzelmiş . Sadece şaşırdım . Yani sende olmasına şaşırdım yoksaaaa ben ne kaslar gördümJin:
Ne k kimin kaslarini gordunBiraz sinirlenmiş gibiydi
Asya:
Sanane.
Bak jin şimdi banyoya giriyorum üstümü değiştirip gelicem. Ben gelene kadar üstüne birşey giyinDedim ve banyoya girdim. Bana verdiği pijamaları giyindim ve banyodan çıktım. Sizce ne yapmış . Tabiki üstünu giyinmemiş. Ve yatağa yatmış. Yatmış dediğim oturuyor gibi . Yatağın ucundan ayaklarını yere sabitlemiş. Ellerinin ikisinide başının altına koymuş. Ve alayla gülüyor. Ama ben nerde yatıcam. Burda bir tane çift kişilik yatak var. Asla yanında yatmam. Yatarsamda aramıza Çin setti geçiririm öyle yatarim. Kesinlikle inadına böyle biyere getirdi beni.
Asya:
Ya sen beni demin duymadinmi. Hem ben nerde yatıcamJin:
Gel yanıma yat işte. Bu sıcakta da asla birşey giymem.Asya:
Sapikmısın sen ya . Off deliricem.Aklıma gelen şeyle pis pis sırıttim. Jin hâlâ aynı pozisyonda .
Jin:
Neden gülüyorsunAsya:
Jin çok mu tikin varJin:
Hemde çook. Sakin deneme ne istersen yaparim.Nihahahaha . Şimdi anahtarı alıp burdan kaçabilirim. Akşam oldu ama ne olursa olsun gidicem burdan. Jin i asla affetmiycem.
Asya:
Anahtar nerde çabuk soyleDedim ve gıdıklamaya başladim
Asya:
A ama s sen niye gıdıklanmıyorsun.Jin:
Tuzağa düştun. Nasıl kandırdim ama.Dedi ve kahkaha atmaya başladi. Bende sinirle çıplak vücuduna şaplağımi geçirdim
Asya:
Ćok pisliksinDedim ve Arkami döndüm. Sinirle ilerleyecekken jin bileğimden tuttu ve beni kendine ćekti. Zorda olsa frenledim. Hayvan ya nasıl asıldı öyle. Eģer frenlemeseydim yatağın üzerindeki jin in üstune düşebilirdim çünku. Alla korusun. Iyyy bide ustu çıplak. Töbe Allahım affet beni. Sen esirge yarabbim.
Jin:
Beni affedene kadar burdan gidemessin guzelimOff nasil kurtulacagim bu baş belasindan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanfictionAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...