BÖLÜM 109

1.7K 265 138
                                    

Şaşkınlıkla eun me yi yani karşımdaki eun me yi bıraktım ve arkamda ki eun me ye baktım.

Namjoon:
Eun me. A ama hangin-

💥💥💥
ASYA'DAN

Asya:
Namjoon uyan namjoon. Namjoon. Namjoon. Uyan lan artık. Tobestağfirullah ya.

Namjoon:
Ne oldu bana

Asya:
O sürtük kafana silahın namlusuyla vurdu. Yanında birisiyle kaçtılar. Peşlerinden gidecektim ama seni bu halde yalnız bırakamazdım.

Namjoon elisin odasının kapısında beklerken jin le birlikte kantine inmiştik. Geri çıkarken namjoonu nefesler içerisinde koşarken görmüştüm . Jin e tuvalete gidiyorum diyerek namjoonun peşinden gittim. Eğer jin e namjoonu peşinden gidecegimi söyleseydim bana izin vermezdi sarılı kafamla. Kendisi namjoonu fark etseydi zaten peşinden giderdi.

En son bu bodrum katta bulmuştum namjoonu . Birisi namjoonu kafasına silah dayamıştı. O kişi tahmin ettiğiniz gibi eun me ydi. Beni fark ettiğinde namjoonun kafasına silahın namlusuyla vurmuştu. Yanında bir kız daha vardı ama o kızın yüzünü görememistim.

Onlar kaçtıklarında Peşlerinden gitmeyi düşünmüştüm ama namjoonu bu halde burada bırakamazdım.

Namjoon:
Yanındaki kardeşiydi. Hemde ikiz...

Asya:
Ne! Eun me nin ikiz kardeşimi varmış? Oha yoksa - Anaa namjoon benim o kadar savurduğum küfürler kardeşinemiydi yoksa. Ama dur şimdi ameller niyetlere göredir. O yüzden benim amelimde eun me ye küfretmek vardı kardeşine değil. Yani bi-

Namjoon:
Asya dediklerinden hiçbir şey anlamadım.

Asya:
Niye sen salakmısın namjoon. Çok normal şeyler soyluyorum şurda.

Namjoon:
Türkçe konuştuğun için anlamamış olabilirmiyim acaba?

Gözlerini devirmişti bunu söylerken. Nee! Türküm ben Türk. Karıştıramazmıyım yani. Yalnız fena bozdu beni . Ama senin bana işin düşer namjoon . Rap kılıklı

Asya:
Bozmasan olmazdı yani dimi rap?

Namjoon:
Tabiiki de olmazdı

Dedi gülümseyerek. Yerde oturuyordu hala. Elimi uzattım kalkması için. Elimden tuttu ve tüm yüküylee beni çektiginde yere yapıştım. Ben yeri yalarken o ayağa kalkmıştı çoktan.

Asya:
Şerefsizz köpekk!

Namjoon:
Ver elini ver.

Dedi sırıtıp o belediye çukurlariyla "al beni asya, ye beni asya, ölün hepiniz asya" der gibi. Gamzeleriyle hava atıyo gaknemm. Hıı hadi ağlayalım.

Asya:
Ahh götümm. Aişşh yandım ulan .

Elini tuttum ve onun bana yaptığını yapmaya çalıştım. Onu yere düşürmeye çalıştım yani. Mal kafam niye böyle bir şeye uģraşırsınki. Sonuç... Benim göt felç. Başka ne olacaktı ki. Benden, Asya olan benden ne bekliyodunuz ki zaten.

Namjoon:
Göt ne demek

Yine Türkçe konuştum ve anlam soruyor. Hayır anlamiyorum götümün anlamından sanane macunum namcunum.

Asya:
Göt Türkçede bilek demek macunum. Aman namcunum.

Aman götün anlamını aklındamı tutacak sanki. Yalan söylesem ne olacak sanki. Salla gitsin.

Aklıma gelen şeyle dünyam tekrar karanlığa büründü. Elis'in eli...
Peki bundan sonra ne olacaktı. Elini birdaha kullanamayacakmiydı. O gitar aşkıyla yanıp tutuşan birisiydi ve gitar çalmak onun hayatının bir parçası haline gelmişti artık. Ya birdaha .... Hayır hayır eli iyleşcek. Başka bir alternatif yok. İyleşecek buna inanıyorum.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin