Cemre:
Kızım çabuk kalk...
Kalk beee...Sang-mi:
Ortalık fena karıştı...
Camış gibi yat sen anca...Asya:
Defolun başımdan uykum var !Öykü:
Kalk asyaaaElis:
Kızım kalk egeyle jin birbirine girdi . Sen burda uyuyosunAsya:
Ne!Dedim vee o hüzünlü son. Yatağımdan ayrıldığım an. Yataktan fırladım hemen.
Asya:
Egeyle jin mi kavga ediyor. Tamam da neden?Syung:
İşte bizde bilmiyoruz. Jin şimdi geldi. Yanında sang da vardı. Sang gidince kavga ettiler . Zaten ege de her an patlayacak gibi duruyordu. Ege yi ilk defa böyle gördüm.Dediginden analmıştım ne olduģunu . Benim yüzümden kavga ediyordu jin ile. Yoksa baska ne olabilirdi ki. Syung , sang dediginde vücüdumu buyuk bir hüzün ve sinir bürümüştü. Caresizde başımı one eğdim oflayarak.
Elis:
Asya ne oluyor kızım sana. Analtsana . Neyin var . Daha dogrusu neyiniz var. Neden ege jin e oyle dedi.Asya:
Ne dedi kiDedim başımi kaldirarak
Sang-mi:
Senin yüzunden ablam perişhan haldeydi bugün dedi.Oha oha oha onlar kavga ediyor ve ben burda sohbet ediyorum.
Asya:
A a ama bunlar kavga ediyorsa. Biz Neden bekliyoruz burda.Cemre:
Çok mantiklıHemen kapıya doğru fırladım. Bir üst kata çıktım . Hızla kapıyı yumrukladım. Kapı açildı. Kapıyı açan melisaydı
Melisa:
Asya yetiş. Demin sadece tartışıyorlardı. Ama birazdan olacakalardan korkuyorum. Kusura bakma ama jin egeye vurursa bende jin e vururum. Kiyamam ege me.Asya:
Melisa ne sacmaliyorsun. Ege senin sevgilinse benim de kardeşim. Of gecmisiz ne konusuyoruz hic olamdik zaman da ya.Dedim ve içeri fırladım . Tam iceriye girdiģimde ege jin in suratina okkalı bir yumruk indirmişti bile. Offf yavaşş ,yollar yaş . Benim bile suratim acıdı lan. O ne biçim vuruş.
Jin biraz sendelese de dengesini sagaldi. Ege jin e birdaha yumruk attı. Jin bu sefer yere yığılmıştı. İçım parcalandı , canım yandı o an. Ama nedense jin ege ye karşılık vermiyordu. Ege jin e birkaç yumruk daha geçirdi. Dudagı kaniyordu jin in. Ama eninim ki benim canim su anda jin inkinden daha çok yaniyor. Sanki o yumruklar bana atıliyordu.
Ege:
Eğer birdaha ablamın canını yakarsan seni buna pişman ederim . Gerçekten yaparım bunu . Anladınmı beni.Dedi. O anda jungkook ege yi jin in üzerinden kaldırmaya calışiyordu. Ama ege buna engel oluyordu. Digerleri ise yoktular. Hickimse de beni hala farketmemişdi.
Jungkook:
Ege tamam yeter. Asya senin kardeşinse jin hyung da benim kardeşim. Kes artik şunu.Ege jungkook a hak verirmişcesine baktı . Jin e tam bir kere daha vurcaktı ki jin bu sefer engel oldu ve bir hamle de egenin altından kurtuldu. Kendisi egenin üzerine çıktı.
Jin:
Senin ablan yüzünden bütün bu olanlar. Ben onu gerćekten sevdim. Ama o hep yalan söyledi. Ben çok perişhan oldum. Biraz da o perişhan olsun dimi.Ege:
Ablam senin için ne mucadeleler verdi be. Ne kadar perişhan oldu . Ölüyordu senin yüzünden.
Sen...
Ablamın sevgisini haketmeyen bir piçsin. Zavallısın.Dedigi anda jin egeye yumruk attı. Ege nin dudagı-
Ve ben hala bu olanları izliyorum.
Jin:
Yeter! Yeter! Yeter! Konuşma artık . Kapa çeneniDiye bagırarak ardı ardina egeye yumruklar attı.
Asya:
Dur . Ne yapiyorsun jin.Diye bir çığlık attım. Yine gözlerimden yaşlar akıyordu. Hem jin in canı acıdığı için. Hem de ege nin canı acıdığı için... en çok da jin in sözlerine canım yanmıştı. Yana yana kül oldu artık kalbim.
Jin durdu biraz başını kaldırdı. Gözlerim gözleriyle buluştu. Tam elini kaldırdı . Ege ye vuracaktı ki
Asya:
Dur! Lütfen dur jin. Yeter artık. Yalvarırım yeter.Dedim aglayarak. O an jin in gözlerinde kısa da olsa bir pişmanlik duygusu yakaladım . Ege nin üzerinden kalktı gözlerini benden ayırmadan. Hemen eğenin yanına gittim aglayarak. O sırada bizim kızlar gelmişti. Melisa ise kenarda ağlıyordu. Hemen egenin yanina geldi .
Asya:
Ablacım iyimisin. Özur dilerim. Hepsi benim suçum. Özür dilerim ablacım çok ozur dilerim.Dedim hıçkırıklarımın arasında.
Melisa:
Sen çok kötü bir insan olmussun jin. Seni değistiren ne. Sang mı?
Allah o sang in belasını versinDedi aglayarak.
Ege:
Görende öldüm sanacak anasıni satıyım. Iyiyim ben ya. Antrenman yaptik birazcik.Jungkook:
Kankimm . Sağlamsin demi. Ben sensiz yapamam. Kırık çıkık varmı ?Çoktan eski hallerine dönmüşlerdi bile onlar. Jin ise pişmanlik dolu gözlerle bakıyordu bana. Melisanin sözü uzerine sinirlenerek yanımizdan uzaklaştı.
***
ERTESİ GÜN
Canım çok sıkılmıştı. Hastanedeydim. Görevimin başında. Şu an da farkettim de başıma ne geldiyse bu hastane yüzünden geldi. Hersey hastahane yüzüden basladi. Ve ben meslek olarak doktorluģu seçtim. Ne kadar da garip degilmi?Başim o kadar ağrıyor ki. Çünkü en son dün sabah kahvaltı yapmıştım . Yemek yemedim çünkü canım istemedi. Canim hibirsey yapmak istemedi.
Ögle saatlerindeydik . Izinli oldugum icin bugün işten erken çıkacaktım. Telefonum çaldı. Arayan jungkook du.
Asya:
Efendim jungkookJungkook:
Doģru seyi soyleyene kadar konuşmayacağımDedi ciddi ses tonuyla
Asya:
Jungkook ne diyosun analamiyorum...
Ses versene...
Haa tamam şimdi analdım. Tamam o zaman telefonu yeniden açmış gibi yapıyorum...
Efendim *kankim*İlla ona kankim demem laźımmıs. Yoksa kendisini yabancı gibi hissediyormus. Gecen gun böyle söylemisti. Bu çocuk beni en kötü halimde bile güldurmeyi beceriyor ya helal olsun vallaha.
Jungkook:
Ha. nasilsin kankim ve ne zaman çikacaksin hastanedenAsya:
İdare ederim. Birazdan çıkacağım. Yani saat 12:30 daJungkook:
Ege kankimle planlarımız var. Hazirlan seni almaya geliyoruz.Asya:
Hic kusura bak-Jungkook:
Görusuruz kankim.Asya:
Dur sakın kapama. Jungkook...
Off ...Ne yapicam ben bunalarla ya. Uyuyacaktim eve gidipde ne guzel ya.
Hastahaneden çiktım . Eve gidip uyuyacaktim. Jungkook la ege yi takan kim şu anda diye düşünüyordum . Ta ki beni dışarıda bekleyen ege ve jungkook u görene kadar...
Arabaya bindim sinirle. Bide ehliyetsiz araba kulanmaya iyi alıştı bunlar.
Asya:
Nereye gidiyoruz cabuk söyeleyin.Dedigimde ikiside birbirlerine bakıp kıkırdadılar. Yumruklarını tokuşturdular ve ikiside ayni anda
-sang dan intikam almaya ve onu hayatımızdan çıkarmaya.
Diye bağırdılar. Ne yani ben o kadar uğraştım beceremedim. Onlar nasil becerecekler. Umarım başarılı olurlar. Ama pek sanmıyorum.
Arkadaşlar sınır 35 e indi. Yorum ve votelerinizi bekliyorum lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanfictionAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...