EFE

2.4K 287 34
                                    

Bu bölümü hayırsız kuzenim @semanur1979 a ithaf ediyorum (şaka anlamda ^^)

ÖYKÜ NÜN AĞZİNDAN

Ders te uyuyordum. Hoca nın sesiyle uyandım.

Hoca:
Kızım Otel mi burası

Öykü :
Hı anlamadım

Dedim uyku sersemligiyle.  Dün gece baya geç uyumuştuk. Gece nin 2 sine kadar hep beraber dik.

Hoca :
Uyan artık evladım. Uyan

Öykü :
Şey hocam hastayım da biraz.

Diye yalan uydurdum. Bu kadın çok saf olduģu için herşeye inanıyor du zaten.

Hoca :
Ahh canıım . Tamam sen çık o zaman.

Öykü :
Ahh tesekkürler

Dedim ve hastaymışım gibi ah layarak ağır adımlarla sınıftan çıktım.
Oh be süper oldu bu. Eve gidip bir güzel uyumaliyim. Zaten benim son dersimdi

Sınıftan çıkar çıkmaz hızlı adimlarla üniversitenin çıkışina ilerledim. Taxsiyi aradım ve cok gecmeden taxi geldi. 1 kaç hafta önce elis le beraber ehliyet sınavına girdik. Ve ben kazanacağımdan eminim. Artık bu taxilerde sürunmekten kurtulacağım .

Taxiye bindim . Taxici ye adresi verdim her zaman ki gibi. Taxiye giderken birisini gördüm.  Sanki taniyordum onu.

Öykü :
Burda durun lütfen

Dedim ve Taxici ye ücreti ödeyip taxi den indim .

Daha çok yaklaştım. Ama bu efe . Evet bu efeydi.  Arkadaşımdı. En son  4 sene önce  türkiyedeyken görmüştüm onu .
İçimdeki mutlulukla oraya doģru koştum. Yaninda durdum.

Ama yüzü düşük tü. Mutsuz du sanki. Ne olmuş olabilirdi ki

Öykü :
Efe!!!

Dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı. Elinde ki gitarını duvarın üstüne bıraktı ve ayaģa kalktı

Efe :
Oha öykü!!!

Dedi. Sesi neşe dolu çıkmıştı. Yüzü güldü bir anda . Tabi gulecek. Ne mazimiz var dı be.

Öykü :
Çok değişmişsin. Yakışıklı olmuşsun lan

Efe :
Sen hiç değişmemişsin. Hâlâ çirkin sin

Dedi alayla sırıtarak

Öykü :
Ama huylarin aynı . Gıcıksın hâlâ

Dedim gülümseyerek

Efe :
Özledim seni kızım be. Kardeşim gibiydin sen

Öykü :
Gel buraya yaaa

Dedim hüzünle ve ona sarildim . O da bana sarildı.

Efeyle 10. Sınıfta arkadaştık. Sesi muhteşem ve ayrıca müzik aletlerine karşıda  büyük ilgisi var. Benim de sesim güzel.  Tabi Asya nın da. Üçümüz bir şarkı yarışmasina katilmıştık. Tabi o sıralar asya 12. Sınıftaydı. Yarışmayı kazanmıştik ve Okulumuzu üçümüz temsil etmiştik. Her program da da bize şarkı veya türlü söyletirlerdi.

Hatta üçümüzde aynı üniversiteyi yazacaktık.  Ama Asya  ya arda şerefsizi yle aynı üniversite çıkmıştı. O yüzden doktorluk okudu zaten. Ardayı sevdiği için tercihlerine yazmıştı o universiteyi. Of her neyse ya.

Sora Efeyle birbirimizden ayrildık.

Efe :
Korede olduğunu biliyordum ama burda oturduğunu bilmiyordum.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin