BÖLÜM 17

5.3K 487 136
                                    

Arkadaşlar saat 12 yi geçtiģine göre yayınlayım dedim. 2 gün oldu çünkü . Söz verdim sonuçta tutmalıyım dimi.
Ama lütfen yorum ve vote istiyorum. Öyle olursa belki ilham gelir daha çok hızlı yayınlarim. Ama tabikide vermek istemeyen de vermesin. Aman neyse canlarım o güzel keyfiniz bilir. Bu arada okuyucularımdan yorum yazanlar var. Gerçekten çok tatlısınız. Sizi yerim ben. Çok tatlısınız.😚😚😚. Neyse canlarım Öpüyorum hepnizi.😙😙😙. Bu arada mesajlar kısmında sizinle konuşurken emoji gonderilmiyor. Neden bilmiyorum ama soylemek istedim bunu.

JIN İN AĞZINDAN

Sabah kalktığımda Asya çok tan uyanmıştı. Ve bana seslendi

Asya:
Hadi kalk artık uykucu

Sesi gayet iyi geliyodu. Onun sesini böyle duymak huzur veriyordu. Ama bana kızması gerekiyordu . Yaninda yattığım için kızması gerekiyordu.
Sonra elimi yuzumu yikadiktan sonra Syung ile Asya nin yanina gittim. Asya oldukca mutlu gozukuyordu. Ama bu mutluluk
bu sırıtış içime kötü hisler vermeye başlamıştı. Ne saçmalıyorum ya. Zaten gülmesini istemiyomuydum. Sonra masaya oturdum. Asya oldukca iştahlı biçimde kahvaltı yaparken bizde Syung la birbirimize bakakaldık.

Asya:
İyi olmami istemiyomuydunuz . Alin işte gayet iyiyim.

Dedi ve masa dan kalkıp gitti.

Asya:
Syung ben hazırlanıp çıkacağım . İşlerim var biraz.

Syung:
T tamam

Asya gittikten sonra

Jin:
İçime huzursuzluk veren birşey var Syung

Syung:
Aynen benimde içimde bir sıkıntı var jin Hyung. Çünkü dün çok kötüydü bir anda bu kadar iyi olmasi beni korkutuyor .

Sonra Asya kapıdan dışarıya çıktı. Onu takip etmeye karar verdim . Çünkü icimde kötü bir his var .

__________ __________ __________
Asya yı takip ettim . Iyikide takip ettim . Çünkü galiba tahmin ettiğim şeyi yapacak.
Böyle düşünmeme sebep olan şey uçurum kenarı gibi bir yere gelmesiydi.

ASYA NİN AĞZINDAN

Her zaman ki düşündüğüm ve rahatladığım yere geldim. Biraz kafa dinlemek istedim çünkü. Biraz Çimenler in üstünde yattım. Güneş yüzüme vuruyordu. Ama ben hiç umursamadan gözlerimi kapattım sadece . Sonrada düşündüm. Yapacak birşeyim yoktu çünkü. Sonra yüzüme vuran güneşin kaybolduğunu anladım. Sanki birinin gölgesi vardı üzerimde. Ama her neyin gölgesiyse bu içime huzur verdi.
Sonra gözlerimi açtığımda karşımda jin i gördüm. Nedense onu gorunce yuzumde tebessüm ve hafif gülümseme oluşmuştu.

Jin:
Ne arıyosun böyle ıssız bir yerde güzellik.

Sanki telaşlıydı biraz. Sonra Çimenler den kalktım.

Asya:
İntihar etcem sandın dimi

Jin:
Şey ben...

Asya:
Aslında dün òyle düşüncelerim vardı ama biri sayesinde kararımdan vaz geçtim

Jin:
O zaman o biri bir öpücüğü haketti

Dediğinde tam vuracakken kenara kaçtı. Anlayacağınız elim havada kaldı. Mal gibi baktım sadece.
Sonra tekrar Çimenler yattım. O da yanıma uzandı.

Asya:
Burası en cok rahatladığım yer. Her canım sıkıldığında ve yanlız hissettiğimde buraya gelirim.

Dememle yattığı yerden kalktı. Ve bana baktı.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin