Dün çok yorucu geçmişti. İlk defa ameliyata girmiştim ve kendime olan güvenim boşa çıkmamıştı.
Bu akşam da Arda'yla sözümüz vardı. Aile içinde ufak bir kutlama yapıp yüzüklerimizi takacaktık. Düşüncelerimden sıyrılıp yataktan kalktım. Rutin işlerini halledip hastaneye gittim
Günüm çok sakin geçmişti. Farklı hiçbir şey olmamıştı. Akşam olunca Ardalar'ın evinde yüzüklerimizi taktık. Sadece biz bizeydik. Yabancı hiçkimse yoktu. İçimde tarif edemeyeceğim bir duygu vardı yine. Huzursuzluk muydu yoksa heyecan mı? Heyecan olsa bile içim daralıyordu.
ERTESİ GÜN
Bugün Arda'ya sürpriz yapacaktım. Günlerden pazar olduğu için evde olmayabilirdi. Öncelikle Nerede olduğunu öğrenmeliydim. Babası İhsan amca'yı arayıp nerede olduğunu öğrendim
Asya:
İhsan Amca Arda evde mi?İhsan:
Hayır kızım o bugün çiftlikteki eve gitti.Teşekkür edip telefonu kapatıp taksi çağırdım. Taksi durağı eve yakın olduğu için geç olmadan bir taksi geldi. Gideceğim adresi taksiciye söyledim ve Arda'yı düşünmeye başladım. İçimde ki huysuz meret defol git artık.
Nihayet çiftliğe gelmiştim. Arda ortalıkta gözükmüyordu. Onun bu çiftlikteki evde bir tane odası vardı . Ya oradaydı yada atlarının yanında. Önce atların yanına gittim. Ama Arda burada yoktu. Son çare odasına gittim. Kapı kapalıdı . Kesinlikle içerde dinleniyor olmalıydı. Kapının önünde saçımı başımı düzenleyip nasıl göründüğümü merak ederken içerden konuşma sesleri geldi.
Açelya:
Aşkım ne zaman bitecek bu ayrılığımız. Ne zaman ayrılacaksın Asya'dan. Ne zaman bitecek liseliler gibi gizli buluşmalarımızArda:
Merak etme bebeğim. Asya'yla bir evleniyim. Babam şirketi üstüme geçirsin. Sonra ondan boşanıp seninle evleneceğim . Sadece şu anın tadını çıkarmaya bakNeler oluyordu böyle. Neydi bu saçmalıklar. Şu anın tadını çıkar? Bu ne demekti?
Bir anda kapıyı açtığımda ortadaki görüntüden midem bulanmıştı. Arda'da sadece boxer vardı. Açelya da ise sadece iç çamaşırları vardı. Açelya Arda'nın üzerindeydi. O anda kanım donmuştu. Bu ne berbat bir duyguydu böyle.
Para denilen lanet şey için duygularımla oynayamazdı kimse. Aldatılmak böyle bir şey miymiş? Ne kadar acı birşeymiş bu. Süslü sevgi sözleriyle , sahte gülüşleriyle kalbimi boyamış resmen. Aşkından gözlerim kör olmuş bunca yıl . Her şey koca bir yalanmış. Ama artık bu kadar yalan yeter. Aşkından kör olan gözlerim ona karşı kor olacak bundan sonra.
Ama intikamım çok kötü olacak Arda. Bir insanın gruruyla oynanılması nasılmış gör bakalım. Hem bunu herkesin içinde yapacağım. Ben sadece kendi aptallığımdan utanacağım ama sen herkesten utanacaksın.
Ben içeri girince Arda Açelya'nın altından kalktı.
Arda:
Asya ben açıklayabilirimAsya :
Allah belanızı versin ikinizindeERTESİ GÜN
Dün o kadar çok ağlamıştım ki. Gözlerime dokununca acıyordu. Göz altlarım da mor halkalar olmuştu. Çok bitkin duruyordum. Hastahaneye hiç gitmek istemiyordum. Kendimi döve döve yataktan kaldırdım ve hazırlanıp hastahaneye gittimBurak:
Günaydın AsyaAsya:
Günaydın BurakBURAK'IN AĞZINDAN
Asya çok yorgun gözüküyordu.
Sanki bir sıkıntısı var gibiydi.Burak:
Bir şeyin yok dimi . İyi hissetmiyorsan izin al
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanficAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...