smeyye_19 ve HaZeL_GrEaCe arkadaşlarımıza ithaf ediyorum. Sizi seviyorum^^
Gif: asya
ASYA NİN AĞZINDAN
Cebimdeki titreşimle telefonumu elime aldim.
Asya:
Alo buyrun- asya hanim mert ateş yakalanmış. Ama arda ateş i bulamamışlar. Galiba o burda yani koredeymiş.
Asya:
Ne
P peki mert burda mi- Hayır onu türkiyede yakalamışlar. Ve orda kalacakmış. Ve saklandiğı zamanlarda 3 kişiyi öldürdüğü için 35 yıl ceza almış. Artık korkmaniza gerek yok yani. Ama arda yakalanana kadar pek ortalarda durmayin
Asya:
P peki teşekkürlerDedim ve telefonu kapatır kapatmaz çifte telli oynamaya başladim. Bu sefer oynadım. Ama çifte telli demeye bin şahit ister.
Oynadım. Çünkü artık jin le aramızda bir engel kalmadı. Tabi jin beni affeder se . Artık onların karşılarina çikacağım. 1 hafta once Jin in karşisına çıktim. Ama istemedi beni. Biliyorum beni seviyor ama sinirden böyle yapıyor.
Arda da zaten bana birşey yapamaz. Cesaret edemez . Çünkü o abisine güvenerek öyle davranıyordu . Ama artık abisi olmadığına göre hiçbirşey yapamaz. Zaten korkağın teki.
Babamlarin gonderdigi parayla aldığım arabaya bindim. Zaten şu son 5 aydır onların gonderdiği parayla ihtiyaçlarımi gideriyorum. Ve bu benim canımı sıkıyor. Çünkü çalışacaģım yerlerde normal olarak kimlik bilgilerimi alıyorlar. Ve mert yakalanmadan önce herhangi bir işe giremedim. Ama artık kendime bir iş bulmaliyım. Ama bu en son ki işim. Önce arkadaşlarıma herşeyi anlatmalıyim.
A ama onlara ufak bir oyun oynayabilirim dimi. Ay heycanlandim . Aklıma gelen şeyle hemen arabadan çıktım ve tekrar otele girdim. Ah evet otelde kalıyorum. Ve Arda pisliģi bulunana kadar da burda durmalıyim . Ama bu arkadaslarimi görmeme engel olamaz asla.
Odama girdim ve üzerime beyaz ve bos bol ilginç şeyler giyindim. Aslında bunu alalı baya oldu. Bizimkiler i korkutmak için almıştım . Ama kısmet bugüneymiş. Nihahahaha
Sonra yatağımın beyaz olan örtüsünü ve beyaz peruk u bir poşet e koydum. Evet bu peruğu da önceden almıştım.
Arabaya bindim. Arabaya binene kadar insanlar bana deliymişim gibi baktılar . Uzerimdeki beyaz ve bol kiyafet yüzünden. Sonra bizim binanın yani benim eski binamin önüne geldim. Ve elime poşeti alarak âşaģı indim. İlk işim bts yi korkutmak olacak.
Burayı görünce içim kıpır kıpır etti. Pencereden baktığimda ışıkları yanıyordu. Ve perdeleri açıkti. Daha fazla beklemeden içeri girdim. Bts nin kapısına geldiğimde önce başıma peruğu geçirdim. Ve sonra onumü gorebilmek için 2 delik açtığım çarşaf ile tüm vücudumu kapattım. Kapıyi çaldım.
Jounkook açtı. Canım kankim seni çok özledim diyip sarılmayi çok istedim. Ama öncelikli işimizi halletmeliyiz.
Jounkook beni görür görmez *imdatt hyung kirtarin beni *diye bağırmaya başladı. Allahimm tipini bir görseniz. Elli ayagi titriyor. korkudan yanakları alev alev yanıyor. Bunu hossedebiliyorum. Çünkü yüzünün sıcaklığı çarşafa çarpıyor. Tamam biraz abarttim. Neyse...
Sonra kapıya jimin, taehyung ve j- hope geldiler.
Jimin:
Töbe bismillahJ-hope:
Allah bu ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanficAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...