BÖLÜM 44

3K 326 87
                                    


Jin:
Güzelimm hadi kaaallkk

Asya:
Öf ne var be. Rahat rahat uyutmuyosun. Zaten senin yüzünden uyumadım hiç.

Jin:
O kadarmı güzeldi manzara.

Yatakta oturur pozisyona geldim. Yastığı ona fırlattım.

Asya:
He ćok güzeldi de Heyecandan uyuyamadim. Salak şey

Jin:
Çok şükür doğruları söyleyebilme yeteneğin varmış. Bunu bulamayanda var.

Göz devirdim ve yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra içeri girip yataģa oturdum tekrar.

Jin:
Gelsene kahvaltı yapmayacakmısın

Asya:
Ya benim kıyafetim yok . Bu pijamalarla mı duracağım.

Jin:
Önce gel kahvaltı yap. Hallederiz onları.

Asya:
Hahaha çok komiksin. Ne zamana kadar burda tutacaksin beni .

Jin:
Beni ne zaman dinleyip afferdersen o zaman beraber gideriz burdan.

Asya:
Hiçbir zaman dinlemeyeceğim seni

Jin:
Olsun ben sonsuza kadar burda seninle kalabilirim. Sıkıntı yok. İşime gelir.

Asya:
Kedimi öldürür-
Ah pardon ya kendime yazık olur . Sen varken bana ne gerek var. Seni öldürurüm.

Jin:
Bensiz yaşayamazsın ki sen

Asya:
Nedenmiş o.

Jin:
Ben Sensiz her gün öldüm çünkü. Sevdiğine zarar gelmesi çok kötü birsey. Tarif edilemeyecek kadar aci bir duygu.

Söyledikleriyle gözümden akan yaşı gizlice sildim.

Yataktan kalktim ve masaya oturdum. Onu daha fazla üzmemek için kahvalti yaptim. Şu son zamanlarda yaptığım en güzel kahvaltıydi aslında.

Onun yanında gerçekten huzurlu mutlu ve güvende hissediyorum. Aslında yaptikları ( beni kaçırmasi felan) hoşuma gidiyor. Ama ona çok kızgınım . Ve burdan kurtulmak için herşeyi yapacağım.

Sevdikleri için canını verebilecek bir insanım. Ama aldatılmak , terkedilmek ve yalan ...
Bu üç şey e asla dayanamam .

Gururum kırıldığında grurumu kıran kişiye karşı büyük bir kin beslerim. Normalde asla yapamadığım şeydir kin.
Yani ne yazık ki kin tutamam. Çok büyük bir darbe almadığım sürece...

Biliyorum jin i dinleyeceğimi. Ama anlatacağı şey ne olabilirki. Saçma sapan bir şey anlatacaktır. Yani başka ne anlatabilir. Ama biraz burnu sürtünsün . O beni nasıl dinlemediyse bende onu dinlemeyeceğim .

Şu andaki iç sesim git affet . Ya ona birşey olursa çok pişman olursun . Diyor. Diger yanimda sen grursuzmusun diyor. İmanlı kız da evlenmeden olmaz diyor.

-ne diyorsun imanlı ses

-aşk tan kulaklarin sağırmı oldu. Evlenmeden olmaz.

-onu affetmem için evlenmemmi lazım. Tamam sus konuşma. İlk defa saçmaladin. Sus kiz konuşma.

İç sesimi tersledim. Jin e döndüm. Kahvaltımızı bitirmiştik.

Jin:
Ben gidiyorum. Uslu uslu otur. Üstüne başına birşeyler alalım.

Asya:
Ya bende geliyim.

Jin:
Seni tanımıyoruz galiba. Kaçacaksin yine dimi.

Asya:
Lütfen. Uslu uslu dururum . Hatta ben karışmam sen al ne alırsan. Ş şey b benim ilaç almam lâzim eczaneden boģazim için.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin