ARTIK SİZE KARŞI ÇIKMIYORUM

4.1K 398 94
                                    

Sevgili okuyucularım beni oldürmesinler diye jimin i oldurmedim

Ağzım açık bir şekilde ve korkarak jimin e baktım. Üzerinde kan felan yoktu. Sonra adama baktım

Adam:
Ne istersen yapıcakmisin gerçekten.

Adamin dediģi şeyi dinlemedim bile. Zaten dinlesemde şu anda cevap vermeye bile gücüm yoktu. Anladımki başka tarafa ateş etti. Derin bir Ohh çektim

Syung:
Çok teşekkür ederim . Ona zarar vermedin.

Adam:
Şimdide sen beni mutlu et bakalım. Benim olacaksın anladınmı. Benimle gelcek sin

Dediği şeyle gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Ne kadar da aptalım bu pislik benden başka ne isteyebilirki .

Syung:
Asla öyle birşey olmayacak

Dedim. Beni kaçacak sandı. Ve ipin bir ucuyla ellerimi bağladıktan sonra ipin diğer ucunu kendi beline bağladı. Sonra da jimini ağaca bağladı. Jiminin uyanmasını bekledi. Ve jimin uyandı.

Adam:
Hiç karşılaşmayacağımızı düşünmüştün dimi jimin.

Jimin:
Kuzenimi bırak şerefsiz. Eğer ona dokunursan seni yaşatmam

Evet anlayacağınız gibi jimin ve bu şerefsiz birbirlerini taniyorlar. Ben universiyedeyken bu pislikte vardı. Peşimden hiç ayrılmamıştı. Hatta olaylar çıkarmıştı. Bir kaç kez jimin in dayaklarina mâruz kalmıştı.

Adam:
Şimdi o kıymetli kuzenine neler yapacağım. Ve sende elleri bağlı ve zavallı bir şekilde izleyeceksin
Ama hiçbirşey yapamayacaksın. Böylelikle bana attığın yumruklarin hesabıni vermiş olursun.

Jimin:
Bırak lan Syung u. Cidden öldürürüm seni şerefsiz.

Şerefsiz tekrar saçlarımla oynamaya başladı.

Syung:
Bırak beni lütfen

Jimin:
Lan gel beni öldür. Ama ona dokunma

Adam:
Onuda yapıcam. Ama öncelikli işlerim var.

Dedi ve beni yere yatırdı. Üstüme oturdu. Boynuma iğrenç öpücüklerini konduruyodu. Ben çaresizce aglayip yalvariyodum. Jimin ise çaresiz bir şekilde ipten kurtulmanin yolunu arıyordu.

Jimin:
Bırak lan onu . Bırak dedim sanaa

Syung:
Aaaaaaaaaaaaa

Diye bağırdım sadece. Yapacak başka birşeyim yoktu çünku. En acisida hayatımda en sevdigim erkeklerden birisi karşımdaydi o an.

J-HOPE NİN AĞZINDAN

Adam bizi Ormana getirdi. Sonra biz farketmeden yanımızdan kaçtı. Bizde jiminle her şey için geç olabilir diye düşünerek ormanda Syung u aramaya devam ettik.

Jimin:
Sen şurda bende bu taraftan gidiyim

Dedikten sonra ayrıldik. Syung u çok arasamda bulamadım. Ama pes etmedim aramaya devam ettim. Sonra silah sesi geldi. Öyle acı gelmişti ki ses . Syung a ya da jimin e zarar geldimi diye düşünerek sesin oldugu tarafa doğru koşmaya başladım. Sesin olduğu tarafa gittim ama birsey bulamadım. Sinirden delirmek üzereyken çok yakından Syung un attığı çığlığı duydum. Hemen koştum. Bu sefer belki bulurum umuduyla koştum.
Sonra biyere geldim. Jimin ağaçta baģlı bir şekilde basını ağaca vurup duruyodu. O kadar ćok vurmuşki kafasi kanıyordu. Kafamı jiminin baktığı tarafa çevirdigimde kalbim acımıştı. Adamın biri Syung un üstündeydi . İğrenç bir şekilde ona saldırıyordu.
Hemen adama doğru koştum . Adamı Syung un üzerinden kaldırdım. Acımasızca adamı yere yatırıp yumruklamaya başladım. Bir an parmaklarim kırıldi sandim. Adam acıyla yuzu kanlar içinde inliyordu. Adam artık dayanamayıp Bayıldı. Hemen Syung un ellerini o iğrenc ipten kurtardım. Syung hemen bana sarildı ağlayarak . Bende ona sıkıca sarıldım . Aslında biraz çekindim . Çünku karşımızda jimin vardı.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin