BÖLÜM 108

1.7K 217 87
                                    

TAEHYUNG'DAN
Elis asya ya başına ne olduğunu sormuştu. Cevabını aldığında bir anda tuvalete gitmişti. Surat ifadesi değişmisti. Regl felanmiydı acaba. Çünkü biraz yanakları kızarmıştı. Utangaçken bile ayrı güzeldi. Onun güzelliģi tarif edilemeyecek kadar büyüleyiciydi.

Birde onu kıskanmadığımı sanıp sinirlenmesi yokmuydu. O kadar tatlı oluyordu ki. Dudaklarını büzmesi... dudakları... ah çok cekiciydi.

Ona bakan erkekleri daha sonra kesinlikle bulup dövdüğümü bilse ne yapardı acaba. İnadıma kıskanmamış gibi yapıyordum. Sinirlenip dudaklarını büzmesi çok hoşuma gidiyordu çünkü. Hele sinirliyken saçmalaması. Ahh ben bu kızı deli gibi seviyordum.

Bir anda duman kokuları gelmeye başlamıştı. İnsanlar kaçışmaya ve bağrışmaya başlamışlardı. Neler oluyordu. Bir anda yangın alarmı ötmeye başlamıştı. Yangınmı... tatbikat olabilirmiydiki. Ne saçmaliyordum ben böyle.

Jin:
Hadi hemen herkes çıksın. Yangın var koşun hadi.

Dediģinde asya bir iki adım atmiştı ki bir anda durdu.

Asya:
B başım dönüyor.

Diyip yere düsecekken jin hyung onu kucakladı ve çıkışa dogru ilerlemeye başlamıştı.

Jin:
V çabuk çıkın hadi.

Taehyung:
T tamam

Demiştim ama tuvaletin oraya gittim. Acaba elis hala buradamiydı. Seslenmiştim içeri doğru ama ses yoktu. Alevler yavaş yavaş her yeri avcunun içine alıyordu. Çok yakıcıydı...

Kapıyı açacaktım ama alevler çoktan kapiya hücum etmişlerdi. Daha fazla burda beklemek dogru degildi. Hem elis zaten dışarıya çıkmıştir diye düşünerek dısarı çiktım.

Herkes dışarıdaydı ve yangını izliyorlardı. Bazi kişilerde panikten dolayı ağlıyordu.

Taehyung:
E elis nerede

Dedim cevabından korktugum soruyu sorarak.

Öykü:
E elis. İ içeride mi kaldı yoksa. Eliiss.

Diyip içeriye girmeye çalıştığında jimin ona engel  olmuştu. Hiç vakit kaybetmeden içeri doğru koşmaya basladim. Suga kolumdan tutmuştu

Suga:
V dur.

Taehyung:
Bırak

Diyip kolumu ondan kurtardım ve hemen içeri girdim. Tuvaletin oraya geldiğimde... kapı...tamamen yanmıştı ve parçalara ayrılmıştı. Orada bulunan demir parçasıyla kapının kalan parcalarını itekledim içeri doğru. Kalan boşluktan içeri girdim.

O anki duygularımı asla anlatamazdım. Zaten anlatsamda hiç kimse beni anlayamazdı. Elis yere uzanmış yatıyordu. O güzel gözleri kapalıydı. Sağ elinin üstüne hala yanmakta olan kapı parçası vardı. Elinin derisi yüzülmüştü.

Hemen elini allevlerden kurtardım ve sevdiğim kızı kucakladım. Çıkışa geldiğimde yaşaması için tanrıya dua ediyordum içimden.

Sonunda çıkmıştık. Soğuk asfalta oturdum elis kucağımdayken. Yüzune canını yakmayan ufak tokatlar atıyordum. Göz yaslarima hakim olamıyordum. Kim demiş erkekler ağlamaz diye.

Taehyung:
Güzel sevgilim uyan lütfen. Lütfen ... tanrım onu kurtar. İnanki hiç günah işlemeyeceğim bir daha. Yeterki o uyansın. Lütfenn...

Öykü:
Elis... kardeşim benim...

***
Namjoon:
Yangını çıkaran kişiyi biliyorum

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin