Ben kendi evime joungkook ve ege ise evlerine gittiler. Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdiğimde herkes kanepelerin üzerine çıkmış telaşla bağırışıyorlardı. Elis öykü melisa ve cemre de bizdelerdi zaten evlerini su bastığı için. Ama neden hepsi bağrıyordu ki. Hemde kanepelerin üzerinde.
Asya:
Ne oluyor kızlar?Melisa:
Asya yaa . Evde fare var.Öykü:
Ya evet . Ne yapıcaz Asya. Bizim eve de gidemeyiz. Evi su bastı. Of ya tam da zamanıydı.Cemre:
Ya ben bu evde asla kalmam. Gerekirse bir otele giderim . Ama kalamam burda. Iyyy fare kelimesi bile beni ürkütüyor.Elis:
Bende kalmam burda ama bu saatte burda boş odalı otel asla ve asla bulamayız.Asya:
Elis sen yapma bari. Hepsini anliyorum da sen korkmazsın ki hayvanalardan.Elis:
Hayır saçmalama Asya. Tabikide korkuyorum. Aaa işte bak orda. Asya çık şuraya çabuk.Hemen kanepeye çıkmıştım. Aslinda ne yalan soyleyim korkmuştum biraz. Korkmak değilde huylanmak gibi birseydi benimkisi. Farenin ayağima felan dokunduğunu düşünüyorumda . Iyy neyse düşünmeyim.
Asya:
Ya bağirmayın şöyle. Benide telaşlandırıyorsunuz.Elis:
Asya bence korkmalısın. Ya ben çocukluğumda fareyle ilgili bir olay yaşadım . Büyük tramva geçirdim yani. O yüzden çok korkarim bu yaratiktan.Asya:
Allah'ın yarattığına yaratık deme be günah.Elis:
Kızım adı üstünde yaratılmıs. Yani yaratık. Hepimiz birer yaratığızDedi gülerek. Manyak ya ne düşünuyor bu halde. Ama aslında mantıklı söylediği şey. Elisin cırlamasıyla fare yi gördüm. Oha ya nerden girmiş bu . Kocaman lan. Iyy siyah bide tüylü tüylü. Öğk kusucam.
Syung:
Ya kızlar ben aşkımın yanına gidiyorum. Canını seven kaçsın bence.Sang-mi:
Bende kaçıyorum aşkıma. Hadi görüşürüzElis:
Vallaha fareyle yatmaktansa bts nin evinde yerde yatarım daha iyi. Ama aşk böceģim beni yerde yatırtmaz zaten. Neyse bende gidiyorumDedi ve üçüde gittiler. Peşlerinden digerleride gitti. Ama ben burda fareyle hatta belkide farelerle nasıl kalıcam. Oraya gidemem ki. Jin orada çünkü. Öf ya. Ne yapacağım şimdi. Şu kanepeye kıvrılıyım bari.
Kanepeye uzandım. Çok çaba sarfetsemde uyuyamadım. Uykum gelmişti aslında. Ama aklım faredeydi. Yavaş yavaş uyuyordum sanırım. Ayağımda hissettiğim şeyle yerimden fırladım.
Asya:
Allah kahretsin seni kücük fare. Çok afedersiniz bay fare ama iģrençsiniz. Tüylü tüylü ıyy.Dedim ve kanepeden fırladığım gibi yastığımı ve pige mi alıp evden çıktım. O anlık korkuyla bts nin evine yani bir üst kata çıktım. Zile bastım.
Kim bilir saat gecenin bilmem kaçıydı. Belkide herkes uyumuştu. Kapıyı açmayacaklardı. Telefonumda yanımda değildi zaten. O anlık korkuyla almayı unutmuştum. Zile tekrar basmıştım. Umarım kapıyı jin açmazdı. Belki diğerleri acarsa gizlice bir odaya girer orda kıvrılırdım bir köşeye.
Kapı açılmayınca ümitsizce geri döndüm. Merdivenlerden aşağı inecekken kapı açımıştı. Heyecanla arkamı döndüm. Kahretsin ki kapıyı jin açmıştı. Hemde üstünde hiçbir şey yoktu. Sadece eşofmanı vardı altında. Ya ama şu anda bu evde kaç tane kız var be. Nasıl olur da böyle dolaşır evde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
Fiksi PenggemarAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...