HAYAT GELME ARTIK ÜSTÜME

2.2K 365 165
                                    

NAMJOON AĞZINDAN

Arkadaşlar ilk defa rap monster ın ağzından yazıyorum. Kesinlikle atlamadan okuyun. Yoksa ileride hicbir olayı anlamazsınız.

Bugün erken kalktım. Aslinda bu saatte asla kalkmam ama sevdigim kadinla, sevgilimle ilk radevumu gerçekleştireceğim için heyecandan pek uyku tutmadı aslında. Onu nasıl bu kadar çok sevebildim anlamıyorum. Hemde bu kadar kısa bir sürede...

Eun mi ile  tanışalı yaklaşık 1 ay kadar anca oldu. Ama ben onu canımı verebilecek kadar cok seviyorum. Nasıl bu kadar kısa sürede beni kendine bağlayabildi. Bence çok saf ve temiz olduğu için.

Rutin işlerimi hallettim ve tam tamına 2 saat de hazırlandım. Normalde bu kadar yavaş hazırlanmam ama heyecandan ne giyecegime karar veremedim.

Sonunda buluşma vakti geldi. Evden çıktım . Arabaya bindim. Korumalar da benimle beraber arkamdan geldiler. Eun mi ile ayarladımız lokantaya geldim. Aslında onu evinden almak için ısrar etsemde nazikce ısrarlarımı geri çevirdi.

Sonunda lokantaya gelmiştim. Biseyi farketmemle hemen geri döndüm.

R.monster:
Siz nereye

Dedim arkamdan gelen korumalara

-efendim kesin talimat var. Siz nereye giderseniz oraya gelmeye mecburuz

R.monseter:
Ama bu çok saçma...
Hayır siz burda bekleyin ònemli birsey olursa haber veririm merak etmeyin

-ama efendim

R.momster:
Sakın gelmeyin.

Dedim ve hemen iceri girdim.Ne yani Hiç özelimizde mi olmayacak bizim. Yakında işemeye de korumalarla gidicez . Ayrıca Eun mi korumalardan rahatsız olduģunu onlar yanımızdayken rahat olamadıģını söylemişti.

Eun mi yi ilerideki masa da gordügumde  yüzümde istemsiz bir sırıtış oluştu. Ve masaya doğru ilerledim.

Masaya ulaştığımda Eun mi ayaģa kalktı ve sarıldık.

Namjoon:
Çok geç kalmadım umarım.

Eun mi:
Ah yok hayır . Bende yeni heldim zaten.

Eun mi ile güzel bir yemeğin ardından tatlılarımızı sipariş ettik.
Tatlilarımızı yerken Eun mi konuşmaya başladı.

Eun mi:
Yine korumalarla gelmişsin. Onlardan rahatsız olduğumu söylemistim.

Dedi gözleriyle lokantanın dış kapısını işaret ederek.

Namjoon:
Aşkım Elimde olan birşey değil inan. Şirket istemiş bunu. Ve şirketin emirleri ni hiçe sayamam

Eun mi:
Seni anlıyorum. Ama sadece bikerecik onlar olmadan hatta kimse olmadan vakit geçirsek. Yanlız ve başbaşa olsak. Lütfen . Nolurr aşkım

Dedi masum kedi bakışları atarak. Ama ben nasıl hayır diyim ki şimdi . Belki birkere den bişey olmaz deģilmi.

Namjoon:
Peki tamam. Ama hiçkimsenin olmadığı biryer varmı.

Dedim muzipce sırıtarak

Eun mi:
Yaa aşkım. Teşekkir ederim. Ayrıca Evet var öyle biryer. Hadi ben sana yolu tarif ederim.

Dedi büyük bir mutlulukla.

Namjoon:
Dur o zaman şöyle yapalım. Ben lavaboya gitmiş gibi yapıyım. Arka kapıdan çıkıyım. Sende sakin bir tavırla arkamdan gel ki anlamasın korkumalar. Arkadan kaçalım.

Eun mi:
Tamam emniyet bende aşkım

Dedi fısıldayarak. Onun bu haline gülmeden edemedim.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin