Arkadaşlar buyurun size Yb. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Özellikle de yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi kocaman kocaman opuyorum😚😚😚😚
1 HAFTA SONRA
ASYA NİN AĞZİNDAN
Sabah kalkıp banyo işlerimi halletikten sonra kahvaltı hazırlama ya gittim. Bugün çok heycanlıyım. Çünkü jin e onu sevdiğimi yani Hoşlandığımı itiraf edeceğim. Hoşlandığımı dedim çünkü koreye geleli daha bir ay felan oldu. E bir aydada sevgi olmayacağını düsünüyorum. Ama onun yanında ardada olduğunun tam tersine kendimi çok güvende hissediyorum . İçimde büyük bir huzur yığını oluşuyor. Ne bileyim yani tarif edemediğim garip şeyler oluyor. Bir ayda sevgi olmaz dedim ama galiba ben bunu sevi-
neyse ya boşveriyim şimdi. İyide ben bunu kendime itiraf edemezken ona nasıl soyleyeceğim ki .
Düşüncelerimle kahvaltı hazırladıktan sonra kapı çaldı. Kapı açılmadığına göre Syung hâlâ uyuyodu. Kapıyı açmaya gittim içimdeki mutlulukla. Ve elimdeki tabakla beraber Kapıyı açtım. Ve karşımda hayatta ölmesini en çok istediğim birisi vardı. Ardaydı bu kapıda ki . yaninda da iki adam vardï yine .Ama bu adamlar başka adamalardı. Korkunç adamlardı yani. Siyah takım elbiseli iri yarı korkunç şekilde bakan adamlardı bunlar.
Ardayı kapıda gördüğümde o iğrenç gün gelmişti aklıma. Yine korktum hemde çok korktum. Ya yine aynı şeyi yapmaya kalkarsa...
Onu görmemle elimdeki tabağı yere bıraktım. Kapıyı kapatmaya çalıştım. Ama kapatamadım . Kapıyı tuttular çünkü. Sonra içeriye kaçacakken arda şerefsizi arkamdan kolunun birisini boynuma doladı. Çırpınmaya başladım.Asya:
Bırak beni pislikArda:
Sakin ol bebeğim yarım kalan işimizi halletmeye geldimDedi pis bir şekilde gülerek. Dediği şeyle ölmek istedim resmen. Sonra syung un sesini duydum. Onun sesini duymamla içime huzur doldu .
Syung:
Asya iyimisin . O ne gürültü öyleTam imdat diye bağırcakken şerefsiz o iğrenç eliyle ağzımı kapadı.
Konusmaya çalışsamda cabalarım başarısız oldu.Arda:
Şimdi ona seslen. Birşey olmadığını söyle.Ona yok ya senin anan güzelmi bakışları attım.
Arda:
Ha eğer dediğimi yapıp benimle gelmessen sevgilini birdaha göremessin. Ve içerdeki kızda ölür.
Şimdi elimi çekeceğim sakın ses çıkarmaDediği şeyle kalbim acıdı. İstemeden gözlerimden yaşlar akmaya başladı.
Tamam anlamında kafamı salladım. Pislik elini ağzımdan çekti.Arda:
Şimdi ona seslen .birşey olmadığını ve biryere gideceğini söyle.Asya:
Birşey olmadı Syung. Sadece tabak elimden düştü.Bağırdım titreyen sesimle.
Asya:
Syung ben çıkıyorumDiye devam ettim. Sonra beni kolumdan çekiştirmeye başladı. Aşağı indirdi. Arabaya binecekken jin i gördüm. Ama o beni görmedi. Birdaha buraya dònemeyeceğim diye düşündüm. Ve ona son birkez baktım. Sonra hayvan orangutan arda beni arabaya fırlattı. Yanıma oturdu. O yanindaki adamlarda öne oturdular.
Arda:
Korkuyomusun. Çok mu seviyorsun onuAsya:
Ne yapacaksın bana . Beni nereye gıtürüyorsun.Dedim aģlayarak. Lütfen yapma gibi laflar söylemedim . Söylemem. Çünkü artık ona köpekler gibi yalvarmam. Ama aklıma kötü şeyler geliyordu. Tekrar tekrar geçiriyordum icimden. Ya tekrar yaparsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
Fiksi PenggemarAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...