İģrenç alarmın sesiyle uyandım yine. Tam uyandım da denemez aslında . Alarmı kapattım Uykuma kaldığı yerden devam ettim. Yine alarm çalmaya başladı. Yine kapattım. Yine çaldı. Ben bu alarmın ebesini s*ker*m. Sinirle elime saati aldım ve duvara çarptım. Uyku önemli sonuçta dimi. Hele de benim gibi uykuya aşık biri için uyku yaşamaktır.
Saat parçalara ayrılırken bende Uykuma kaldığı yerden devam edecekken kapı açıldı sertce.
Yuh lan . İnsan kapıyı çalar.Syung :
Asya kalk . Hem o ses ney-
Oha naptın kızım ya. Zavallı saatten ne istedin.Asya :
Uykuģum vağğr syung . Uyuycem be giğğt.Dedim böğürür gibi. Uykuluyken böģürurümde ^^
Syung :
Kalkasana AsyaaaaaDediği şeyi umursamadan yatağıma daha çok yayıldım. Üstümde ki pige yi çekti .
Asya :
Zaten çok sicağtığğ iyi oğldu saoğlSyung :
Kızım saat 9 ve sen iş gitmemişsin kalksana.Dediğini yine umursamadım. Daha doģrusu ne dediģini pek algılayamadim . Yerdeki pige yi üstüme örttum. Birdaha ćekmesin diye sıkıca sarıldım pige me.
Gözlerim yavaş yavaş ağır çekimde kapanırken bana jeton yeni düştü. Syung un söylediği şeyi daha yeni algılamaya başladım. Saat 9 ve ben hala yataktayım. Aaaalllaahhh. Kalk Asya koş koş koşHızla yataktan kaltım . Koşarken kendimi yerde buldum. Ah çok güzel . Bide düşmediğimiz kalmıştı. Hayır yani pige yı üstümeden çekmeyi nasıl unuturum. Evet doğru anladınız. Pige yle beraber hızla kalkınca ayağım dolandı düştüm işte. Sonuçta düştüm dimi . Nasıl düştüğümün ne ònemi var ki.
Sinirle popomu ovuşturup yerden kalktım. Syung kıs kıs gülüyordu. Hızla banyoya ilerledim. Odamdan çıktım.
Sang-mi :
Günaydın güzellikkkkDedi son harf vurgu yaparak. Ayrıca imalı bir şekilde gülerek. Ne bu şimdi şaka mı. "Manyakmısın kızım sen" dercesine baktım sangmi ye.
Sang-mi :
Jin hyung öyle diyodu ya. Dün watsapp daDedi ve gülümsedi. Aslında piç smile attı da çaktırmayın. Şimdi işim var . Geç kaldım geçç geç.
Sang-mi ye gülumsedim. Hızla banyoya ilerlerken " sana da Günaydın bu arada Sang-mi " diye baģirdım kıkırdayarak.
Hızla hazırlandım kahvaltı yapmadan çıktım evden. Hastaneye geldiğimde birşeyler yedim. Boş vaktim olduģunda kendi kendime sırıttım. Aslında şimdi uyurdum ama uyursam uyanmayacağım bu kesin . 2. Günümden kovulmak bana koyar abi. Olmaz yani.
Hasta felan yoktu . Yapacak bişeyde yoktu . Bende jimin ve öykünün yanına gittim . Evet öykü bizim yani benim çalıştığım hastane de . Ve bugün çıkacak . Öykünün odasına ilerledim.
Sonunda geldim . kapıyı açtım ićeriye daldım.Yuh . Oha .Oha Oha
Asya :
Lağģn durunGettiiii gettii. Öykünün namusu getttiii. Jimin ve öykü öpüşceklerdi. Yani eğer ben gelmeseydim. Ha oh be bi an gitti namus sandım. İyi iyi yetiştim. Zamanlamam harika . Of ne saçmlaıyorum yaa.
Jimin :
Yuh insan kapıyı tıklatır.Asya :
Yok yaaa. Pardon jiminciğim ya. Dur ben çıkıyımda devam edinJimin :
Çok iyisin saol.Dedi gülümseyeŕek. Sonra da çıkmamı beklermişcesine baktı bana. Yok artık gerçekten çıkacaģımı mı düşünüyo yoksa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
Hayran KurguAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...