BÖLÜM 111

1.9K 225 141
                                    

Bu bölümü Berarmy97 ye ithaf ediyorum.

TAEHYUNG'DAN

Elis:
Taehyung... ne arıyorsun burada

Oturdugum banktan hızla kalktım ve arkamda döndüm. Bu elis'di. Ama gitmemişmiydi. Yoksa beni birakmayacakmiydı. Peki ya neden elinde bavulu vardı.

Hiç düşünmeden yanına ışınlandım ve göz yaşlarımı umursamayarak sımsıkı sarıldım ona. Hiç ayrılmak istemiyordum. Beni bıraksın istemiyordum.

Elis:
Tae iyimisin. Bir şeyin yok değilmi

Telaşlı çıkıyordu sesi. Ne kadar telaşlansa da oda bana sarılmıştı.

Taehyung :
Elis s sen... gitmedinmi

Elis:
Hayır benim uçağım akşam kalacak.

Taehyung:
Beni birakacakmısın yani.

Elis:
Seni bırakmayacaģım tae. Senide yanımda götureceģim. Sen Hep yanimdasın zaten. Sen Hep şurdasın ve benim bedenim ruhumdan ayrılana denk buradan ayrılmayacaksın. Sen beni bıraksanda bırakmasanda, sevsende sevmesende  bu hiç degişmeyecek. Sen sonsuza denk burada kalacaksın. Hem ben geri döneceğim. Ben iyleşecegime inanıyorum tae.

Taehyung :
İyleseceğine bende inanıyorum. Ama ya iyleşemessen...

Elis:
Söz veriyorum iyleşsemde iyleşmesemde geri döneceğim. Ben Sensiz yapamam tae. Söz veriyorum sana . Ben yine döneceğim yeterki kötü ayrılmayalım.

Taehyung :
Biz ayrılmayacağız zaten.

Sol elimi elisin sol göğsünün üzerine koydum.

Taehyung :
Ben buradayım...

Sağ elimide kendi sol goģsümun üzerine yerlestirdim.

Taehyung :
Sende burada...
Ne zaman ki bu kalpler durursa o zaman yok oluruz... Sonsuza denk... seni bekleyeceğim elis. Bu kalp sen olmasa atmayacak ve bu kalp durana kadar sen burada olacaksın.

Elis:
Seni çok seviyorum. İyiki de seni tanımışım...

Bu sefer sarılan taraf o olmuştu.

Taehyung :
O zaman sen gelene kadar geçici sureligine kendime birini bulsam iyi olacak.

Dedim aşirı olmayacak sekilde sırıtarak.  Hemen benden ayrılmaya yeltendindiģinde vücutlarımızı daha çok birleştirdim.

Taehyung :
Şaka yaptım

Elis:
Şakana sıçıyım tae ya ödüm koptu

Sonunda birbirimizden ayrılmıştık. Ben ona hafif tebessümle bakarken oda sinirle bakiyordu. Sinirlenmesi hoşuma gidiyordu.

Taehyung :
Uçağın akşam kalkacaksa neden erken geldin.

Elis:
Senin yanıma beni ugurlamaya gelmeyeceğini düşündüm ve bu düşunceyle kendi kendimi yiyip bitirmeden buraya geldim. Sen zaten hiç aklimdan çıkmiyorken bide her yerde seni bana hatirlatan seylerle aynı ortamda olmak istemedim. Yoksa ingiltereye gitmeden kafayı yiyecektim. Bide onun için hastaneyle uğraşıp onadamı para vereyim. Annemle babam para mı şıçiyor tae?

Demişti masum masum. Bu dediğine ikimizde kahkaha atmiştik. Bu kız uyuşturucu gibiydi. O yokken yaşayamazdım. O benim yaşama sebebimken bir o kadarda bana zarar veriyordu. Ama artık çok geçti. Ben ona baglanmıştim. O yanimdayken uyuşmuş gibiydim hiçbir sey umrumda olmuyordu. Bir o kadarda canımi yakiyordu.

Zorlu Aşk (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin