Yaa ama ben bana yaprak sarması fikrini veren okuyucuma ithaf edecektim bu bölümü. Ama adını bulamadım . Yorumlari delik deşik ettim ama bulamadım. Neyse belki görüyosundur. Sana teşekkür ederim cnmm. Bana bu fikri verdiğin için^^
ASYA NİN AĞZİNDAN
Sabah kalktığımda kendimi yatağımda buldum. Ama ben salonda uyumuştum. Jin mi getirdi ki beni buraya. Of be neden uykum bu kadar ağır ki benim.Elimi yüzümü yıkamak için Odam dan çıkıp banyoya doğru ilerledim. Eyvah sang mi ve syung kalkmışlar ve masada lar. Off kesin sang mi herşeyi yani dün gece ki yanlış anlaşılmayı Syung a anlatmıştır.
Onları masada görünce hemen geri döndüm. Odama adımlayacakken
Syung :
Asya !!! DurDediğinde sağ ayağım havada kaldı. Olduğum yerde dondum kaldim . O anki panikle Alt dudağımı dişledim.Ayaģımı yer le sabitledim
Sang-mi :
Dön dön dön dön.Dedi hızla. Aslında onlara gözükmeden işe kaçmayı planlıyodum ama beceremedim.
Yavaş yavaş ağır çekimde onlara döndüm.
Syung :
Yaklaş yaklaşDedi saşkınlıkla. Bende yavaşça yaklaştım. Ne yalan söyleyim şu anki hallerinden korkmadım değil. Çünkü bana sinirle bakmaları lazim ama çok farklı bakıyolar. Şaşkınlık gibi bişey . Off delirdimi lan bunlar.
Sang-mi :
Bu halin ne kıızzDedi . Ve ikisi de patlattılar kahkahayı. Mal mı bunlar ya neden gülüyolar
Asya :
Manyakmisiniz be. Komik bişey mi oldu.Dedim tedirginlikle
Sang-mi :
Daha ne olsun ya. S suratına b baksanaAsya :
Ne olmuş suratıma !!!Bu sefer sinirle konuştum. Anlamadım ki ne oluyor.
Sinirle banyoya doğru ilerledim. Aynadan baktım. Ben ŞOK . Lan bu ne . Kim yaptı ki bunu . Ama varya bunu her kim yaptıysa...Yüzüm tamamen yemyeşil. Hani ege ve jungkook un icadı vardı ya. Ha işte o saçma şeyden vardı yüzümde. Alnımda da kocaman bir yazı. SAHİPLİ. Sahipli nedir abi. Bunu yapanın ebesini ... tabi ya jin. Bunu başka kim yapabilir ki.
Sinirle banyodan çıktım. Bts nin evine gittim. Zile bastım defalarca. Kapıyı her zaman ki gibi ege ve jungkook açtılar. Beni görünce büyük bir çığlık atıp birbirlerine sarıldılar. Tam kapıyı kapatacaklardı ki bir hamleyle içeri girdim .
Asya :
O jin olacak arkadaşınız nerde. Çabuk söyleyin.Ege ve jungkook u anladım da diğerlerine ne oluyor. Jimin ile Tae , j hope ile de suga birbirlerine sarılmışlar.
Jimin :
Anne hortlakTaehyung :
Ya geçen gün de bu hortlağın aynısından iki tane daha vardı evdeSuga :
Bence bu evden taşınmalıyiz artıkJ hope :
Ben syungumu bırakamamAsya :
Ya ne hortlağı. Benim benRap monster :
Asya bu senmisin.Sonunda normal birisi çıktı
Asya :
Benim yaaa ben. Jin nerdeRap monster :
OdasındaaRap monster da şaşırdı biraz ama diğerleri gibi korkmadı.
Sinirle Jin in odasına doģru ilerledim. Sertce kapıyı açtım. Sonra kapıyı çarparak kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanfictionAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...