ELİS İN AĢZINDAN
Hoca:
Son bir tiyatro oyunumuz kaldı arkadaşlar. Oyunun adı ***( arkadaşlar burası kore olduğu için bir tiyatro bulamadım😆😆😆)- baş karakterler kim olacak hocam
Hoca:
Baş karakter elis ve emir.Evet sınıfımızda başka Türk öģrencilerde var. Ve emir benim bir numaralı kankim. Ama konumuz bu değil.
Konservatuar bolümünde olduğumuz için bu pislik hocanın bir imzası gerek. Bu tiyatro oyunumuz da bittikten sonra hoca imzayı atacak . Bu imza cidden çok önemli. Eğer bu imza olmaz sa mezun olamam. O yüzden bu salak ne derse karşılık veremiyorum.
Bu tiyatro hocasından nefffffffret ediyorum. Çok gıcık. İşi gücü fesatlık. Ve tek amacı para. Bu hocayla çok tartışmıslıģımız var. Ama korkak olduğu için götü yemiyor birşey yapmaya.
Bu beni asla baş karakter yapmaz. Yapmadı da hiç. Kesin bir şey var bunun ucunda. Neyse ögrenirim sonra.
Elis :
Hocam nerden geldi aklınıza beni baş karekter yapmakHoca:
En yeteneklisi sensin çünkü eliscimEliscim miş pppeeeehhhh. Sen o cim kısmını al da müsait taraflarına sok.
Elis :
He he öyledir hocam.Dedim gözlerimi devirerek
Piçimsi bir sırıtışı vardı yüzünde.Hoca:
Alın bakalım . Bunlar ezberleyeceğiniz kısımlar. Bunları sonra ezberleyin . Şimdi kâğıtlara bakarak prova yapacağız.Dedi . Hepimiz kaģıtları elimize aldik.
Herkes rolünü yaptı. Sıra ben ve emir deydi
Hoca:
Hadi sıra sizde.Yok bilmiyordum. Keriz ya.
İkimizde sahneye çıktık .
Saçma sapan aşk sözleri yazıyordu bunlarda . İkimizde yaptık rollerimizi. Sonra emir dudaklarıma dikti gözlerini . Ve eğilmeye başladı.
O sırada gerizekalı hoca telefonuyla birşeyler yapiyordu. Oha lan o bizimi çekti . Yok artık bunu yapacak cesareti yoktur heralde. Sacmaliyorum be . Bizi cekmedi.
Elis :
Naiyorsun lan. Yavaş gel.Dedim ve kaslı göğüslerinden ittim onu
Emir :
Burda öyle yazıyor ama.Kağıda baktım. Yuh Dudaktan öpüşürler mi. Bu ne lan . Haram haram. Ben daha taehyung la Öpüşme dim bile.
Elis :
Hocam bu ne .Hoca telefonuyla birşeyler yazdıktan sonra telefonu bıraktı. Ne bok yiyor lan bu.
Hoca:
Ne ne eliscimCim in e yapıyım senin
Elis :
Öpüşme sahnesi var burda. Oynamam ben o sahneyi.Hoca :
O zaman imzayı atamam canım . Kusura bakma.Elis :
Ne . Ama bunca yıl emek verdim . Bir çırpıda silemezsiniz herşeyi. Sizin yüzünüzden hayatım , onca senelerim mahvolcak.Hoca :
O zaman öpüşeceksinDedi pislikce sırıtarak.
Emir kulağıma eģildiEmir :
Bu şerefsiz sana inada yapıyor baksana . Ben oyundan çıkacaģim. Bana atmasın imzayı boşver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (BTS)
FanficAldatılmış bir kız düşünün . Erkeklere karşı güvenini yitirmiş... Nereye gitse istemediği şeyle karşı karşıya kalıyor . Ne yaparsa yapsın kaçamıyor. Hayatının mahvolocagını düşünerek ülkesinden ayrılıyor. Ama bilmiyor hayatının ne denli olumlu degiş...