34.

900 46 2
                                    

Mike POV.

Biegłem w stronę jeziora. 

-Mike, poczekaj- usłyszałem, po chwili obok mnie pojawiła się Wiktoria. Razem dobiegliśmy do jeziora. 

-Gdzie reszta?- zapytałam.

-Została w tyle. 

-Mini- powiedziałam i uśmiechnąłem się do niej.

-Nie nazywaj mnie tak- jęknęła dziewczyna. 

-Będę

-Nie

-Tak 

-Nie

-Tak

-Nie

-Tak

-Będziesz moja?

-Tak... zaraz CO!- krzyknęła dziewczyna. 

Bez zastanowienia szybko przybliżyłem się do dziewczyny i bardzo mocno pocałowałem.

Marzyłem o tym kiedy pierwszy raz ją spotkałem. 

-Uuuu....-usłyszałem, oderwałem się od dziewczyny i spojrzałem na moich przyjaciół.

-Czyli mamy parę w naszym gronie!-krzyknęła Grace, z czego wszyscy zaczęli się śmiać. 

-No to jak? Zostaniesz moją dziewczyną? 

-Yyy... Nie- powiedziała

-Co?!

-Żartuje ciołku, jasne, że tak- tym razem to Ona mnie pocałowała.

Grace POV.

Fajnie, że Wiktoria i Michael się spiknęli. W sumie to im zazdroszczę, na pewno będą świetną parą. 

-Dobra, wchodzimy do wody- zakomunikowała Edyta. 

Wszyscy się rozebrali do stroju kąpielowego, łącznie ze mną. Spojrzałam na Luke'a, który wpatrywał się we mnie z otwartą buzią. 

-Idziesz?- zapytałam chłopaka.

-Ja..Jasne- wyjąkał. 

Chwyciłam Go za rękę i razem weszliśmy do wody, gdzie reszta już zaczęła się podtapiać i inne. 

-Dzieci- zaśmiałam się-A to niby ja jetem najmłodsza. 

Dopiero teraz zauważyłam, że Calum ma w ręce kamerę i wszystko nagrywa, wszyscy się zanurzyliśmy, a chłopak nagrywał nas spod wody. 

-Ile już masz nagrane- zapytałam gdy się wynurzyłam. 

-Praktycznie wszystko, to nasze ognisko, jak wrzuciliśmy was do wody, to jak jechaliśmy tutaj i teraz, będzie co wspominać- zaśmiał się.

-Na pewno- potwierdziłam. 

***

Zaczęło się ściemniać więc wszyscy udaliśmy się w miejsce "obozowiska"

Byliśmy bardzo zmęczeni więc gdy tylko przyłożyłam swoją twarz do poduszki to zasnęłam.

_____

:)))))

I jak się podoba? 

Amnesia || L.H (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz