Sorry za chyby
****************
„Lexi!" vzbudil mě mamčin křik z kuchyně „no?!" „vstávej! Příjdeš pozdě do školy!" „už jdu!" řekla jsem a vstala z postele, šla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a šla se převlíct dala jsem si na sebe klasické černé jeans, šedou mikinu a k tomu klasické vansky.Šla do kuchyně kde už byly všichni „dobré ráno" pozdravila jsem všechny.
„Dobré" řekl táta s mamou zarás.
Bráchové mi pouze kývli hlavou a opět se věnovali mobolu. „Tady máš snídani" mamka přede mě postavila misku s ovesnýma vločkama, poděkovala jsem ji a dala se do jídla.
„Já jdu nebo mi ujede autobus!" nečekala jsem na odpověď a utíkala jsem na autobusovou zastávku kde na mě čekala Laura, budu se muset naučit chodit v čas.
„Ahoj, bála jsem se že to nestihneš" zasmála se a šla mě obejmout.
Nastoupily jsme do autobusu a usadili se na dvě volné místa, „tak co doma?" zeptala jsem se a v duchu jsem čekala jinou odpověď než to že se její rodiče opět pohádali.
„Co myslíš? Žádna změna, všechno je při starým" pokrčila rameny a já se na lítostně podívala, „a co u vás?" zeptala se mě.
„Klasika, nic zajímavého se nestalo" měla jsem až moc normální život, naši se nikdy nehádali až moc se měli rádi, byla jsem za to ráda, jsem ráda že nemusím řešit rodiče.
Dojeli jsme ke škole a šly jsme za Danem a Cameronem, „nazdar holky" pozdravil nás Dan a Cam nám jen zamával, pozdravily jsme je nazpět a všichni se rozešli ke skříňkám.
„Jako první hodinu máme matematiku, jupi" řekla ironicky Laura a my si všichni otráveně odfrkly.
Hodina matiky
****************
Už došla učitelka a zase měla ty její keci jako na každé hodině já už jsem to nevnímala, ale už mě dost začínalo srát jak na mě kluci ze zadní lavice házejí papírky "co je?" řekla jsem potichu.„O přestavce u schodiště" řekl Tommy a já jen přikývlq a zase se otočila k tabuli.
Konečně ta hodina skončila vyběhla jsem ze třídy snad jako první a mířila si to ke schodišti.
„Tak co je ta novina?" otočím se na dvojčata, byli k ne rozpoznání ani jsem se nesnažila je rozeznat.
„Budeš mít nového souseda z Kanady" někdy mě až udivuje kde ty informace berou, ani jsem si nevšimla že by se někdo stěhoval, přece bych si toho všimla ne? Asi ne.
„Díky za info, budu se snažit být na něj milá" zasmála jsem a kluci se mnou, ještě chvilku jsme si povídaly, ale pak jsme odešly každej svým směrem.
Po škole
*********
Po škole jsem se rozloučila s Laurou, Danem a Camem a šla za bratrem kterej stál u svého 'miláčka' jak on tomu říká. „Ahoj" pozdravila jsem ho s úsměvem.„Hmm čau" řekl a dal mobil do kapsy, co mu zase přeletělo přes nos?
„Hele jestli ti vadí že jedu s tebou dom tak mi to řekni já to mamce neřeknu neboj" naštvaně si překřížím ruve na prsa a naštvaně se na něj podívám.
„Ne mě to nevadí" řekl a snažil se to všechno zakrýt úsměvem, ale já ho za ta léta znám až moc dobře aby jsme mu to uvěřila.
„Tak proč jsi na mě tak hnusnej, celý týden si nepříjemnej, co se ti děje? Víš co já se radši projdu!" ani nestihl odpovědět a já už šla na autobusovou zastávku, nechápu co mu přeletělo přes nos.
„Jsem doma!" zakřičela jsem i když vím že je doma jenom Josh kterej mě beztak neslyší, šla jsem se podívat k němu do pokoje abych se podívala co dělá. Nečekaně byl na komplu a skypoval si. „Čau co chceš na jídlo?"
„Ty už jsi doma? Já nevim třeba palačinky" jenom jsem se tomu zasmála a šla mu připravit palačinky.
Přišla jsem do kuchyně kde jsem si všimla lístečku.
Ahoj milačci prijedeme až zítra tak se o sebe zatím postarejte prijedeme kolem 6 vy ještě budete spát v ledničce máte na koupené jídlo tak si něco udělejte - s láskou máma
Odložila jsem lísteček a koukla se do ledničky která byla plná k prasknutí, já si vytáhla suroviny na palačinky a začala míchat těsto.
Když jsem dodělala palačinky tak jsem je odnesla bratrovy do pokoje "tady to máš" on jenom poděkoval a mile se na mě usmál aspoň že Josh je hodnej.
V kapsi mi začal vybrovat mobil.
Od Laura: čau nepůjdeš ven?
Pro Laura: jo kdy a kde?
Od Laura: tak třeba v našem parku za hodinu?
Pro Laura: dobře tak zatím čau 😘
Od Laura: JoJo čau 😘
Dala jsem si mobil do kapsy a šla do pokoje kde jsem si udělala úkoly a koukla se na ig, pak jsem šla do koupelny kde jsem si dala linky, řasenku a lesk na rty, pak jsem šla k šatníku kde jsem si vytáhla bílý tričko roztrhané džíny a černou mikinu a šla to říct bratrovy.
Zaklepala jsem na jeho pokoj „brácha jdu ven" on jenom přikývl a já odešla z domu.
Když jsem vyšla z domu tak jsem viděla jak u vedlejšího domu zastavuje auto a vystupujou z něj lidi, ale můj pohled se zaměřil na kluka s blond vlasy, bílým tričku, džínované bundě, kalhoty měl stažený až pod zadek a na nohách měl bílí supry.
Byl strašně sexy, když se na mě podíval tak si skousl spodní ret, já jsem se otočila na odchod, jenomže park byl na stranu jak je ta rodina takže jsem si dala sluchátka a vydala se tím směrem.
*********
-Mj-
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*