#31

105 6 2
                                    

Sorry za chyby
****************
Pohled Lexi
"Lexi!!!" "co se stalo Adel?" "mám hlad" "jo ahaa tak moment" "Justine co tak dlouho připravuješ?" "jídlo" "no tak to jsem nepoznala fakt dík no seš vážně kamarád" "jen kamarád?" nadzvedl jedno obočí "nooo...jako....ne" řekla jsem a políbila ho.

"Adel jídlo" "už jdu" "počkej já ti pomůžu" řekla jsem a šla jí pomoct "děkuji" "neděkuj" ona přikívla. "Bylo to moc dobré" "jo to bylo" řekla jsem "tak to jsem rád" uklidila jsem nádobí a šla do pokoje lehla jsem si na postel a za chvilku jsem usla.

Pohled Justina
Lexi odešel nahoru a Adel odešla domů já jsem neměl co dělat tak jsem se šel projít. Došel jsem na nějakou planinu a na chvilku si sedl do trávy. "Emm" odkašlal si někdo za mnou otočil jsem se a koho nevidím "čau tati" řekl jsem otráveně a stoupl si "tak co ty a ta tvoje děvka je celkem šukézní nepůjčil bys mi jí někdy?" na to jsem mu jednu vrazil "takto ji už nikdy NIKDY! neříkej rozumíš?" viděl jsem jak se otec drží za nos chtěl jsem odejít ale on si mě otočil a jednu mi vzazil já jsem spadl na zem on toho využil a sedl si na mě obkročmo a dával mi jednu pěst za druhou já už neměl sílu se bránit pak si stoupl a kopl mě do žebra "takto se mnou už nikdy nebudeš mluvit co si o sobě myslíš ale však neboj chlapečku ty na to zkurveně doplatiš ty i ta tvoje děvka" řekla na to zmizel já se z těškostí postavil a dobelhal se domů.

"Justine kde jsi byl a co se ti stalo?" když mě uviděla tak mě podepřela a dotáhla na gauč "byl tam" "kdo?" "šel jsem se projít a potkal jsem otce on se mě zeptal jestli bych tě jemu někdy nepujčil já jsem mu dal pěstí a řekl že nikdy v životě a on mi dal pěstí a pak mě zmlátil a pak řekl že na to doplatime" řekl jsem a Lexi na mě koukala jak na ducha "co je?" "ale nic" "no dobře" "lásko pod si lehnout je pozdě" "JoJo".

O tři měsíce později
Adel porodila holčičku Betty je strašně usměvavá oči ma po Harrym ale jinak je celá Adel. Adel pomahame s Betty je to s ní někdy hodně těžký a navíc budou vánoce a Adel musí ještě nakoupit dárky a tak jí dneska hlídám já. Justin odjel na týden s kamarády někam na chatu nevadí mi to aspoň si to užije.

"No tak Betty neplakej" řekla jsem jí když už nejmíň hodiny brečí snažím se jí uspat ale ona prostě nechce chápu je ji měsíc a půl ale stejně je hrozně paličatá. "Prosím už spinkej" nic pořad brečí nevim co chce najedla se pak se i posrala tak jako já nevim co jí je tlačit bříško ji nemůže tak já nevim už jsem k ní i mluvila, houpala s ní dokonce jsem jí i zpívala ale ona prostě bude dál brečet

Konečně! Už spí po dvou hodinách usla stačilo jí dát jejího nejoblíbenějšího plyšáka dala jsem jí do postýlky a šla dolu do obýváku.
"Lásko jsem tu!" Ježíši já úplně zapomněla že má dneska přijet Justin, okamžitě jsem se zvedla a letěla ho obejmout "jé děláš jak kdyby jsme se neviděli věčnost" uchechtl se "však taky že jo já třeba úplně zapomněla že máš dneska přijet" "fakt? No jak to?" "nevim před necelou minutou jsem uspala Betty Adel jela nakupovat dárky ona nechtěla spát a tak a úplně jsem zapomněla že máš dojet" Justin se zasmál a pak řekl "no jo Betty je celá máma a její teta Lexi tvrdohlavá a paličatá" "a tím si chtěl říct co?" "nic" usmál se a políbil mě "řekla si že Betty spí?" "ano proč?" "máme čas na lepší práci" řekl Justin a začal mě líbat na krku a přitiskl mě na zeď "ne Justine co když se probudí nebo co když Adel přijde?" "neboj prosím týden bez tebe jsem se malém posral" "já taky....ale Justin vážně teďka ne" odtáhla jsem se od něj trochu "a kdy?" "zítra?" "ale slibuješ?" "slibuju" usmálá jsem se na Justina a pak jsem ho políbila.

"Jsem doma" "nekřič Bett spí" "aha je čus Justine" "no zdar mamino" "hele jako ty budeš taky táta" řekla Adel a Justin se Koukl na mě "mám něco vědět?" "ne Adel to myslela tak že jednou budeš táta ne teďka" "Ježíši já se lekl" zasmál se Justin "jako chceš říct že by si to mimi nechtěl?" "ani nevíš jak bych byl šťastnej" usmál se na mě "a kdy usla" "před hodinou" "co?" "no nechtěla vůbec usnout až než jsem ji dala nějakého medvídka" "jo tak ona usne jenom s ním" "no tak to mě napadlo až po dvou hodinách uspávání" Adel se zasmála a sedla si ke mě "první vánoce s Betty" "no jo no to tak strašně letí" "to jo no" povzdehla si Adel "no nic jak se Bett vzbudí tak půjdeme domů aby jste tu byly sami po tom týdnů co jste se neviděli tak si toho musíte hodně říct" "no to jsou rozumná slova" "Justínku moc nemluv jo?" "už mlčím" zvedl ruky na obranu.

"Ahoj princezno" řekla jsem Betty která se na mě usmívala z postýlky a natahovala ke mě ručičky "chceš jít ven? Tak pojď" řekla jsem a vzala jí na ruce. "Hele kdo přijel strejda Justin" řekla jsem a Justin se zvedl a vzal mi ji z ruk a začal ji vyhazovat do vzduchu a ona se jen smála "ahojky" Justin se usmal na Betty "Lexi mužů s tebou mluvit?" "jo jistě". "No co?" "Harry mi napsal jestli bych s ním nesla na rande že se chce trochu posnažit mám s nim jít?" "Adel jak chceš ty cítíš se na to se s nim zase vidět?" "ano a nevíš jak" "no tak s ním běž" "dobře" usmála se na mě Adel "no dneska večer nemohla by si pohlídat Betty?" "že se ptáš" "ale ne!" "co?" "nemám co na sebe" "já ti něco pomůžu vybrat" "děkuji" "a v kolik?"  "v šest se pro mě staví" "dobře" řekla jsem Adel a šla za Justinem.

Máme tady další díl strašně se moc omlouvam že dlouho nebyl díl ale co .

Jinak názor?

Písnička: Justin Bieber- Mistletoe

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat