❤2-5❤

96 7 2
                                    

Jsou 2 ráno a já nespim nemůžu usnout. Zvedla jsem se a šla na balkón. Uviděla jsem jak Justin sedí na balkóně a kouří?! On kouří?! Aha no. Nechci aby mě viděl nechci se s nim bavit "Lex?" pozdě ach jo "je ahoj Justine" "co se ti stalo?" "co by mělo?" "no v telefonu si zněla divně" "no...je to už je tolik musím jít dobrou" "ale L-" "Dobrou!" zavřela jsem dveře od balkonu uf. Šla jsem si lehnout a šla spát.

Ráno
Probudila jsem se v 6 ano spala jsem jen 3 hodiny nechapu. Ale šla jsem se vykoupat a udělat hygienu, pak jsem šla ke skříní si najít oblečení.

 Ale šla jsem se vykoupat a udělat hygienu, pak jsem šla ke skříní si najít oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem šla dolů ale nikdo tam nebyl. Koukla jsem se do kuchyně a tam našla lísteček.

Ahoj broučku.
Ano vim byly sme s nima dlouho pryč ale jeli jsme s Biberovymi stanovat ty by si jet nechtěla tak jsem nebudila.
Všechno potřebné najdes v ledničce.
A penize máš v zasuvce.
-s láskou máma


Ach jo.
Šla jsem ven a zazvonila u Justina "ahoj" "ahoj máš čas?" "no zrovna jedu k Ryanovi tak se pro tebe pak stavim nevadí?" "ne...tak jo" řekla jsem a falešně se usmala a šla na náš kopec.

Vzpomínám si jak jsme sem šli poprvé bylo to úžasné jedna neposlušna slza vytekla ven a za ni hned další a další nechala jsem je téct. "Tady jseš" řekl někdo za mnou otočila jsem se o viděla Justina "je promiň" "volal jsem ti" "já tu nemám mobil" "aha" řekl a šel ke mě "co tu děláš?" "vzpomínám" usmala jsem se. A je to pořád Justina miluju. "Víš Lex...no i když si to nemysliš tak bych tě chtěl spatky a porad tě moc miluju prosím odpusť mi to" "ale já už ti dávno odpustila taky tě miluju" usmal se a políbil mě "budeš zase jenom moje a nikoho jiného?' "ano" on mě objal a zatočil se mnou.

Právě lezim u Justina a čekám až dojde nevim kam šel ale řekl že se za chvilku vrátí. Ani nevim jak ale usla jsem.

Pohled Justina (krátké)
Jel jsem pro dárek. Bude to krasnej pejsek i když Lexi chce kočku ale je na ně alergická tak ji to nahradím psem. Dojel jsem před útulek oznámil se jsem že si jsou pro pejska dal ho do krabice a odjel.

Přijel jsem před dum a šel i z krabickou dovnitř šel jsem si pokoje a Lex spala šel jsem k ní a dal ji pusu na líčko. Je tak krásná krásná a jenom moje.

Pohled Lex
Probudila jsem se a koukla kolem sebe ale nikoho jsem neviděla tak jsem se dolu tam sedel Justin potichu jsem se k němu dostala aaaa..."BAF!" leknutim naskočil a otočil se na mě ten jeho výraz je nezapomenutelnej "měl si se vidět" pořad jsem se smála a nemohla přestat "ha..ha..ha" řekl ironicky a já se uklidnila "jo promin" "něco pro tebe mám" vyhrkl najednou Justin "jo? A co?" "pojď" chytil mě za ruku a táhl za nim.

Přišli sme k nějaké krabičce a já se na něj koukla nechapave "otevři to" řekl s radosti v hlase já se zohla k balíčku a otevřela to co jsem tam viděla ne k nezaplacení.....

Byl tam malej Boston terrier moje nejoblíbenější plemeno.

Stoupla jsem si a šla k Justinovi a objala ho a pořádně ho políbila "děkuji moc" "chtěl jsem koupit kočku ale jseš na ne alergická a ona je dokonalá jako ty" "děkuji"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stoupla jsem si a šla k Justinovi a objala ho a pořádně ho políbila "děkuji moc" "chtěl jsem koupit kočku ale jseš na ne alergická a ona je dokonalá jako ty" "děkuji".

Právě sedíme na gauči a koukame na našeho pejska jak si hraje ano stihly sme už i nakoupit ale jmeno jsme ještě ne vymysleli "tak jak?" "co třeba Zori?" "jo to by šlo" někdo zazvonil tak jsem šla otevřít a koho nevidím....

Strašně moc ale moc se chci omluvit že nebyl dlouho díl ale dřív to vážně neslo.

Kdo byl za dveřmi? Co myslíte?

Jinak další díl by mel vyjít pokud se to povede tak pud ve středu nebo čtvrtek ale nic nezarucuji ale nejdřív do patku to bude.

I love you! 💕

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat