#15

166 6 0
                                    

Sorry za chyby
****************
Přijeli jsem před krásnou chatu. Byla krásná (to je popis...Lol xD) Justin zastavil a já jsem vylezla z auta a šla si pro kufr "ne já ti ho vezmu" "ne já-" "ticho já ti ho vezmu" "tak děkuji" řekla jsem a vyšla směrem k chatce, vešli jsme do chatky a mě spadla čelisti "to je to tu tak hnusný" řekl Justin a uchechtl se "si děláš srandu? To je úžasný" "tak sem rád že se ti tu líbí" řekl a políbil mě "jen se zeptám je tu i bazén?" "ano na zahradě" "dobrý tak jsem si plavky nebrala zbytečně" řekl jsem a Justin se usmál "ne to nebrala" řekl a já mu dala pusu na tvář.

"Co budeme dělat teď?" zeptal se Juss když jsme vybalili, já jsem si lehla na postel a řekla "spat" a zachumlala se do deky "ne ne ne spát se bude večer teď se de něco dělat" řekl a strhl mi deku "heeej!" "no co? Stávat" řekl a pleskl mě po zadku "auu" řekla jsem a promnula si zadek "ale prosim tě" řekl Justin a přišel ke mě a vzal mě do náruče "eeee....kam to jako teď jdeme?" "uvidíš" řekl a mrkl na mě.

Došli jsme do kuchyně a Justin mě položil na barvou židli "udělám palačinky" "a jeeee mám radši do zásoby objednat pizzu?" "nedržkuj a kukaj" "no kukám".

"Tadaaa" řekla a dal přede mě talíř s palačinkami a jako že to byly vážně palačinky "kamo tak to si někde koupil ne?" "nene tak to ochutnej" "no tak dobře ale jinak mi platíš pohřeb kdyby náhodou jo?" "jasné a teď už papej" řekl a já vzala na lžičku první sousto a dala si ho do pusy chvíli jsem ho tam jen tak držela a pak začala kousat "mňaaaam!" zařvala jsem a dala se do jídla. "Hej lásko to bylo mega dobrý" řekla jsem a políbila ho na rty "no vidíš.....a co budeme dělat teďka?" "půjdeme plavat" "OK tak si běž dát plavky" "dobře" řekla jsem a šla si pro plavky.

Pohled Jutina
Šla si nahoru pro plavky a já šel k bazénu a šel sem si sednout na lehatko a koukl se na mobil.

Za chvilku tam přišla Lexi v oranžovo černých plavkách.

Moc jí slušeli a byl mega sexy "no lásko tobě to teda sluší" "ooo děkuji" řekla a sedla si na lehátko "broučku?" "ano karamelko?" "namažeš mi záda?" "ano"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moc jí slušeli a byl mega sexy "no lásko tobě to teda sluší" "ooo děkuji" řekla a sedla si na lehátko "broučku?" "ano karamelko?" "namažeš mi záda?" "ano".

Pohled Lexi
"Ano" řekl a šel ke mě jenže mě přehodil přes rameno a...."nádech" řekl a hodil mě do vody "Biebere já tě zabiju!!" "ale prosim te" řekl a já vylezla z vody a když se nekoukal tak jsem mu skočila na záda "ty slez ze mě" "a proč?" "ok" řekl a šel se mnou domů a hodil mě na gauč a pak si na mě sedl obkročmo a začal mě lehtat  "n-ne "J-Ju-Justine nech-nechtoho p-p-prosím" "a proč?" on použil moje slova. Parchant. "P-p-prosím" řekla jsem a najednou mě přestal lehtat a políbil mě "jsi debil" "taky tě miluju" řekl a slezl ze mě.

Večer
Pres den jsme pak už jen koukali na telku. Začal mě zvonit mobil a na obrazovce svítilo jméno Laura jsem to zvedla.

"Ahoj Lauro co potřebuješ?"

"Ahoj to musím něco potřebovat abych ti nemohla zavolat?"

"No ok"

"No takže potřebují od tebe radu"

"Jsem to říkala"

"Nojo nojo nebuď chytrá"

"No s čím potřebuješ pomoct?"

"S Danem"

"Co???"

"No Dan pozval na rande a nevim vo na sebe"

"Já bych ti ráda pomohla ale já jsem na chatě skus zavolat Terce já fakt nemůžu sorry"

"Aha neva to teda zavolám Terce"

"Ok tak jo papa"

"Papa"

Řekla a já zavěsila tak to bylo divný "lásko?" "no?" "pojď sem" řekl a já přišla za nim do obývaku "no co?" "na" řekl a podal mi krabičku a v ni bylo...
*******
Po x dlouhé době tu máme další díl neukamentujte děkuji....

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat