#34

94 5 0
                                    

Sorry za chyby
****************
"Si děláš prdel?!" zakřičela jsem na Justina když jsme došli domů "co?" "co? Já jsem viděla jak si té vypatlané blonce díval na prdel!" "tobě to vadí?" "tak tobě vadí když mě někdo svlíká pohledem a mě nemá vadit když se nějaké krávě díváš na prdel a bůh ví kam?!" to si dělá asi prdel ze mě na to nemám já nevim co chce jako. "Tak jsem se jednou podíval" "jednou?! Slovi pětkrát?" "no tak né jednou" "to ti jako já nestačím že se musíš dívat po jiných víš jak mi bylo a jak si pak s nějakou blonckou flirtoval víš jak mi bylo nevíš se mám obarvit na bloncku nebo co?" "ne to ne" "tak co?! Ti jako nestačím nebo co?!" "stačíš" "tak poč?" "já nevím pochop jsem kluk" "a já holka...líbilo by se ti kdybych přišla k nějakému random týpkovi a začala s ním flirtovat?" "ne" "tak proč si s ní flirtoval?!" "já nevím.....mrzí mě to promiň" sklopil pohled dolů a chtěl mě objat ale já utekla do ložnice. Dneska spí na gauči. Zavřela jsem dveře a zamkla lehla jsem si na postel a začala brečet to mu mestačím?".

Pohled Justina
Proč já kurva! Zase jsem to posral ty vole! Proč já ty hádky musím začínat! Kurva! Se mnou nebude mluvit ježíši proč si musím vždycky začít já ach jo. Odešla do ložnice já se jí ani nedivím jak bych si to u ní vyžehlil? Já nevím mám chuť do něčeho praštit nebo něco rozbit.

Šel jsem k ložnici chtěl jsem zaklepat ale uslyšel jsem tlumené vzlyky hned jsem si to rozmyslel odešel jsem k telce a lehl si na gauč a přemýšlel jsem až jsem usnul.

Pohled Lexi
Šla jsem dolů Justin spal to se mi hodí nechala jsem mu tu vzkaz a jela domů. "Ahoj mami" "ahoj holčičko" Mamka mě objala "co tu děláš?" "no jela jsem se sem podívat a taky přijde Laura a něco si musíme říct nevadí?" "ne nevadí" usmála jsem se na mamku a šla do mého pokoje. Nic se tu nezměnilo jen je to tu trochu prazdnější když jsem si všechno odvezla sebou do našeho domu asi z toho udělili pokoj pro hosty.
"Halo?"

"Ahoj Lauro mohla by si přijít musím ti něco říct"

"Za pět minut tam máš"
Nestihla jsem odpovědět a už to položila musela jsem se zasmát. Vážně za necelých pět minut tu byla "tak co je?" zeptala se a sedla si vedle mě na postel "víš byly jsme s Justine venku se projít a on koukal snad každé holce bůh ví kam a pak tam začal s nějakou blonckou flirtovat na nevim jestli si dělal prdel nebo ne ale bylo mi hrozně vůbec si mě nevšímal nic jsem mu před ní nechtěla říkat ale doma jsem mu to řekla všechno a myslím si že si to uvědomil" "co?! Já mu jdu rozbít hubu" "dobrý já dneska ještě jedu k sobě" "ale kdyby cokoli volej" "neboj".

Nádech výdech opakovala jsem si v hlavě než jsem vešla do domu. "Lexi! Lexi!" "tady jsem" "kde jsi byla? nestalo se ti nic?" "neboj byla jsem doma nechávala jsem ti na lince vzkaz" "aha" "jdu do ložnice jo a spíš na gauči" "proč?" "za ten dnešek" "s ty jsi mi odpustila?" "kdyby jo nespíš na gauči" mrkla jsem na něj a odešla jsem nahoru vzala jsem jeho polštář a deku "gauč je rozkládací takže si ho rozlož a ustel si" "tak dík no" já jsem se jen usmála a šla si lehnout.

Ty vole je jedna ráno a já nemůžu usnout bez Justina je to tu divný a přemýšlela jsem možná jsem byla až příliš hysterická asi jsem na něj neměla byt tak hnusná. Najednou zahřmělo a já se lekla ježiši vstala jsem a šla dolů za Justinem. Jak může v takové bouřce spát? Šla jsem k němu a poklepala mu na rameno "co je Lexi?" zašeptal "Justine pojď ke mě já se tam bojím když je bouřka" Justin se vyhrabal vzal si svoje věci a šli jsme do ložnice. "Justine?" "ano?" "promiň neměla jsem být tak přehnaně hysterická a neměla jsem být tak hnusná promiň" "ne ty mi pomiň neměl jsem to dělat" já se usmála a políbila ho "odpuštěno?" "ano" Justin se mi přisál na rty zahřmělo a já se lekla "aaa!" "pořad se bojíš?" "jo" odpověděla jsem a přitulila se k němu "dobrou shawty" "dobrou".

Další díl dneska poslední další zítra.

Dobrou 😘

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat