#32

105 6 2
                                    

Sorry za chyby
****************
Pohled Adel
Za hodinu jdu s Harrym na rande a Lexi mě pořád upravuje už mám hotové vlasy dodělává make-up.

"A je to teď už jen šaty" "ale já žádný nemám" "ale já mám" "jaký?" zeptala jsem se a Lexi mi donesla úžasný šaty.

"A je to teď už jen šaty" "ale já žádný nemám" "ale já mám" "jaký?" zeptala jsem se a Lexi mi donesla úžasný šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"ty jsou úžasný děkuji" "ale maličkost" usmála se na mě. "Počkej až řeknu tvoje jméno" já se musela zasmát nad tím co z toho dělá "jste připravení? Adel pojď!" pomalu jsem scházela schody "wow" řekli oba naráz "ty vole sestřenko tobě to sluší" "děkuji" "moc ti to sluší" "děkuji ale ty šaty jsou Lexi" "jak to že jsem tě v nich nikdy neviděl" otočil se Justin na Lexi "nevim" pokročila rameny a usmála se "tak mi jdeme" "tak si to užité a žádný prasárny" "Justine ty o prasárnách pomlč" Justin se na mě podíval jak svatoušek "já nikdy nemyslím na prasárny" jak to dořekl tak se Lexi malém válela smíchi kdyby se neopírala o linku už by se válela na zemi "lásko ten vtip ten byl dobrej" já se jen zasmála a šla k Herrymu "jdeme?" "JoJo" "moc ti to sluší" "děkuji" usmála jsem se na něj a šli k autu.

Harry zaparkoval před nějakou restaurací obešel auto a otevřel mi dveře "děkuji" usmála jsem se a on mi úsměv opětoval "dobrý den přejete si?" "mám tu rezervaci na jméno Styles" "ano pojďte za mnou" usmál se na nás číšník "tady" "děkujeme" odpověděl Harry a my si sedli ke stolu.

Po celou dobu jsme se smáli povídali si a já si uvědomila že mi hrozně moc chybí. "Kam jdeme teďka?" "nevim ale víš Adel hrozně moc se ti omlouvám strašně moc mi chybíš každý den každou sekundu každou hodinu prostě bez tebe nemůžu žít jsi moje všechno jsi moje droga rve mi to srdce když tě nevidím se každý den probouzet vedle mě a když nevidím tvůj smích je to pro mě hrozně těžké chci tebe i Bett u sebe chci Betty každý den mít u sebe i tebe chci aby jsme byly šťastná rodina prosím vrať se ke mě" při posledním slově se mu zlomil hlas "Harry já jsem si uvědomila že mi hrozně moc chybíš a ráda se k tobě vrátím" "takže jsme spolu" "ano" Harry se mi přisál na rty "miluju tě" "já tebe" "jen otázka budeme bydlet u mě nebo u tebe?" "u mě" řekl rozhodnutě Harry "dobře".

Pohled Lexi
Ráno jsem se probudila a viděla že Justin vedle mě v klidu oddychuje taky aby ne hlídat Batty je jak hlídat satana "nekoukej na mě" "proč" zasmála jsem se a dala mu pusu "ještě" usmála jsem se a dala mu další pusu "jinak dobré ráno" "tobě taky" usmála jsem se a Justin mi dal pusu "co dneska podnikneme?" "nevím" když jsme to řekla tak jsem uslyšela děcký pláč "každopádně se jdu kouknout k Betty" usmála jsem se a šla k Bett "ahoj princezno" vzala jsem ji na ruce a šla s ní k nám do ložnice "hele strejda Justin" ona se začala smát já ji dala Justinovy a lehla si za nima "ona je tak kouzelná věřila bys že  se něco tak roztomilého muže změnit v takového satana" "na neverila" zasmála jsem se.

"Zdar hrdličky jaký bylo rande?" "úžasný" "jo a co se stalo?" "jsme spolu" "aaaa! Adel já vám to tak přeji" řekla jsem a usmála se "já taky ale opovaž se ji zase něco  udělat" "neboj" usmál se Harry uslyšeli jsme smích "Betty je taky ráda" Adel se zasmála a šla k ní "Betty toto je tvůj tatínek" "ahoj beruško" vzal si jí na ruce já měla rýmu a tak jsem si vzala kapesník a začala smrkat všichni se na mě koukli "co je?" Justin ke mě přišel "nebreč  je to dojemný ale nebreč" "já ne brečím ale smrkám" "netaj to" "jo dobře půjdu s pravdou ven jsem těhotná" najednou všichni stuhly a dívali se na mě  "c-co?" "dělám si srandu" zasmála jsem se "měly jste vidět ty vaše obličeje" dostala jsem záchvat smíchu "ha ha ha vtipný" řekl uraženě Justin "no tak lásko byla to jen sranda tak si to tak neber" "neber?!" naštvaně se na mě podíval a pak odešel co mu je? "mi jdeme domů  Ahoj" "ahoj" usmála jsem se a šla za Justinem "lásko co je?" "nic" odfrkl si "co se stalo?" "Co se stalo?! Já jsem si myslel že jsi vážně těhotná už jsem se chtěl radovat že budu táta ale ty jsi řekla že to je sranda" "no tak promiň já nevěděla že to vezmeš takhle" přišla jsem k němu a objala ho zezadu on se otočil a políbil mě "ale jen tak si to nevižehlíš" usmál se na mě "a jak?" "včera si mi něco slíbila" "a co?" "Toto".

Máme tady další díl trochu kratší ale navádí.

Názor
I love you, ✌

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat