❤2-2❤

116 6 3
                                    

Chci se vás ještě zeptat jestli vás to baví. Pokud ne tak mi to napište a mužů přestat psát.

Ale pokud jo tak mi to taky napište.
Děkuji.

Ale teď k příběhu...
************************
Pohled Lexi
S Justinem jdeme domů bylo to dneska úplně mega super. "Děkuji" "za co?" "za krásný den" "já děkuji tobě že si se mnou šla" přišel ke mě blíž a já mu dala pusu na líčko "teď si byvavuji jak jsi mi dala pusu na líčko když jsem tě zavedl domů z našeho prvního "rande"" "já taky" usmála jsem se a Justin si mě ještě víc přitáhl "Justine mě je zima" "tak na" sundal si mikinu a já ji s úsměvem přijala "už ji neodmítáš?" "já vim že to nemá cenu" usmála jsem se a Justin mě objal "pořás se na mě zlobíš?" "to ne já se na tebe zlobyla ze začátku....ale postupem času to ze mě vyprchalo a nezlobyla jsem se na tebe ale bolelo mě to a byla jsem zraněna a tedka se na tebe nezlobím ale pořád to bolí" on se odemě odtáhl a koukl mi do oči "já vím strašně se ti omlouvám i když vím že to nepomůže ale prosím odpusť mi to prosím" šlo vidět že je z toho úplně zdrcenej "Justine já bych ti odpustila ale já nevim" "prosím strašně moc tě prosím" byl strašně smutnej a chtělo se mu brečet?! "Já-" nestihla jsem to říct a on si mě k sobě přitáhl "prosím kvůli tobě jsem i brečel a prosím odpusť mi to" zašeptal těsně u mých rtů "prosím" byl zoufalej "dobře ale budeme kamarádi" on se usmál a objal mě "děkuji děkuji moc" "jo dobrý teď mě pusť než mě rozmačjáš" "jo promiň" on se ode mě odtáhl a dal mi pusu na čelo "tak ahoj" "ahoj" zamávala jsem mu a šla do domu.

Ráno
Ty vole zase škola neee....no nic šla jsem do koupelny tam jsem si udělala raní hygienu a make-up a šla si pro oblečení.

no nic šla jsem do koupelny tam jsem si udělala raní hygienu a make-up a šla si pro oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

oblékla jsem se a šla dolů. "Dobré ráno" "dobré" "mami já nebudu snídat ale už půjdu" "dobře hezky den" "tobě taky" vyšla jsem z domu a namířila si to směr škola.
"Čau lidi" "čau" řekli zborově "je divný když jsme jen tři a Cam tu není" když Lau řekla jeho jméno tak jsem málem spadla na zem už zase stýská se mi "Ježíši Lexi promiň já zapomněla" objala mě "nevadí budu si muset zvykat" "to my všichni" Dan nás taky objal.

"Ne ty vole řekni že nemáme chemii" "máme proč ti to vadí?" "protože sedím s tím kreténem Willem" "aha tak to je blbí no" "hmm" Crrr rozezněl se zvonek a my se vydaly do třídy. "Dobrý dem třído" "dobrý den" řekli sme zborově a na povel že si máme sednout jsem si sedla blesku rychle. Justin sedí za mnou s největší krávou školy Ireny chudák ale já zase sedím s největším děvkařem školy. "Takže třído uděláme skupiny po čtyřech" všichni si začali šeptat "klid! Vy dva otočte se na ty dva v zadu" ukázala na nás a já byla tak ráda že tam je Justin. Když jsme se otočili všimla jsem si nenávistný pohled Ireny.

Crrr ty vole konečně zvoní. Já jsem vyletěla ze třídy jako první "hej! hej! Stůj" zakřičel někdo za mnou otočila jsem se a viděla jsem udýchanýho Justina "je promiň" usmála jsem se a on oddychoval "pujdeš se mnou dneska na pole?" "co tam?" "no jako dřív" "jo klidně" "je už musím mám tělák ahoj" "ahoj" zamavla jsem mu a šla na hodinu pracáku.

Konečně ta škola skončila BITCH! Justin na mě čeká před školou u jeho "miláčka". "Ahoj" "ahoj" "jedeme?" "jop" nastoupila jsem si do auta a vyjeli jsme. "Jsme tady" usmál se Justin bože on má tak úžasný a dokonalý úsměv.

Právě lezime na poly a já lezim na Justinovi. Kouknu se na něj s on se na mě usmál já se k němu naklonila.

 Kouknu se na něj s on se na mě usmál já se k němu naklonila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A dala mu malou pusu.
"Hej Lex?" "c-co?" "vnímáš?" "ne promiň co si říkal" "jestli nechceš dnes u nás přespat?" já se koukla z okna a všimla si že stojíme před jeho domem. "Jo klidně" nevim proč jsem kivla ale tak co.

"Takže ty budeš spát v pokoji pro hosty a já ve svém" se divym že mě dal do pokoje pro hosty "dobře" usmála jsem se.

Právě se oblikam do pyžama jo byla jsem si ještě doma pro věci jelikož jsou naši pryč tak se bojím být doma sama. Oblikla jsem si pyžamo.

Jinak celej den jsme s Jussem dělali hovadiny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jinak celej den jsme s Jussem dělali hovadiny. "Justine pohni já chci taky do koupelny" "jo počkej" "to tady zaznělo už třikrát pokud si nepohneš tak tu budeš uklízet louzicku a to ty nechceš" "vždyť už jsem" vyšel ze dveří já ho odzduchla a šla na záchod.
"Hotovo?" "jo takovej pocit svobody" "super". "Hej Justine já jdu spát" "jo já taky dobrou" "dobrou"  šla jsem do pokoje a usla.

Strašně se chci omluvit že dlouho nebyla část ale snad Neva....

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat