#16

130 4 2
                                    

Sorry za chyby
***************
V ni byl řetízek z písmenem J "děkuji" řekla jsem a objala ho "nemáš zač" řekl a dal mi pusu do vlasů.

"Justine!! Ty imbecile!" zařvala jsem na něj když mi sežral gumový medvídky "co je?" "ty si mi sežral moje gumový medvídky?!!" "emm" řekl a poškrabal se na zátylku "a zdrhej" řekla jsem a Juss začal utíkat já jsem ho dohanela jak jsem byla u něj tak jsem ho srazila na zem a začala ho lechtat "pro-promiň-" nestihl to říct protože mu začal zvonit mobil sletla jsem z něj a on šel pryč.

Pohled Justina
Někdo mi volal šel jsem se tam kouknout a svítilo tam Adele tak jsem to zvedl.

"Ahoj Adel"

"Ahoj Justine prosim kde jses?"

"No já jsem mimo město"

"Aha tak zavolam tetě"

"Tak jo? Čau"

"Čau"

Tipl jsem to a šel za Laxi "co?....fakt?....kdy?.....tak jo.....už se tesim ahoj....." "kdo ti volal?" "můj nejlepší kamoš ze základky Harry a že přijede já jsem ho neviděla od doby co jsme vyšli na jiný školy" "aha" "a kdo ti volal?" "Adel" "aha".

O týden později
Pohled Lexi
Za týden se toho stalo hodně můj bratranec má za měsíc svatbu (jinak dneska se vracíme z chaty) a Harry má přijet už zítra.

Právě jsem doma a jsem na notebooku a chatuji si s Danem.

D: čau

L: čau

D: ti t řekla?

L: kdo?co?

D: Laura

L: ne nic mi neřekla

Jen jsem to dopsala a už mi začal zvonit mobil a hadejte kdo vola Laura..

"Čau"

"Čau"

"Co potřebuješ?"

"Něco ti říct"

"No povídej"

" chodim z Danem!!"

"Hovno!"

"Ne fakt"

"Ty vole"

"No nic musím jít všechno ti to pak někdy řeknu"

"Dobře čau"

Ani ne odpověděla a už zavesila.

Jsem na posteli a dodělávám si učení když mi najednou zazvoní mobil a tam je napsaný Harry.

"Ahoj Harry"

"Ahoj Lex pojď dolů"

Řekl a zavěsil šla jsem dolu a koukla se do obývaku najednou mi přijde SMS.

H: otoč se

Otočila jsem se a tam stál Harry já jsem se k němu rozběhla a obejmula ho a pevně stiskla "Harry" řekla jsem a pevně ho zmáčkla "moc se mi stýskalo" "mě taky" řekl "co si dáš vodu,kávu,čaj,Juice?" "asi vodu" "dobře" řekla jsem a donesla mu vodu "tak co všechno mi řekni"....

Z Harrym jsme si povídali dvě hodiny.

JB: je u tebe ten tvůj kamoš?

L: ano

JB : nešli by ste ven třeba i s nim vezmu Adel my se nudime

L: jo tak dobře

JB: za chvilku jsme tam

"Harry půjdeme s mim přítelem a jeho sestrenkou ven jo?" "dobře" "já se du převlíct" řekla jsem a odešla jsem do pokoje v pokoji jsem sla do koupelny tam jsem si udělala culik a dala si rasenku, linky a rtenku pak jsem šla k šatníku a oblékla jsem si

"Harry půjdeme s mim přítelem a jeho sestrenkou ven jo?" "dobře" "já se du převlíct" řekla jsem a odešla jsem do pokoje v pokoji jsem sla do koupelny tam jsem si udělala culik a dala si rasenku, linky a rtenku pak jsem šla k šatníku a oblékla jsem...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

pak jsem šla za Harrym. Crr zazvonil zvonek a já šla otevřít stal tam Justin a za nim Adel "ahoj už jdeme jo?" "Harry! Pohni tým tvým líním zadkem!" "no jo pořad" řekl otraveně a šel sem.

Pohled Adel (konečně)
"Adel!" zakřičel na mě Justin "noo?!" řekla jsem a přišla k němu "nesla by si dneska ven?" "jop kdo de?" "já,ty, Lexi a nějakej její kamoš Harry" řekl a já jen pusou naznačila "aha" "tak půjdeš?" "jop klidně" řekla jsem a šla zpátky do svého pokoje.

"Adel pohni!" "no jo pořad" řekla jsem a šla s nim k jejímu domu.
Jsme u jejího domu a Juss zazvoní za chvilku otevře Lexi "ahoj už jdeme jo?" "Harry! Pohni tým tvým linym zadkem!" zakřičela na někoho a za chvilku sem přišel hnedovlasej kudrnáč měl olivový oči a byl tak stejně vysokej jako Juss byl vážně moc sexy "jo jinak Harry toto je můj přítel Justin a ta holka za nim je jeho sesřenka Adel" Harry se podíval na Justina a řekli si pouhý čau pak se Koukl na mě pohledem si mě sjel od zhora dolů pak ke mě přišel a natáhl ke mě ruku já ji příjmula "ahoj" "a-ahoj" vykoktala jsem.

Pohled Justina
"Hej nedelej jo?" řeknu Lex když jsme u nás. Jo Harry jsme s Adel poslaly k Lex. "No tak se nehadej já jsem totiž viděla jak ta holka na tebe koukala" řekla a lehla si na postel zadama ke mě "ale no tak lásko čeho se bojíš?" "víš čeho? Toho že se ti záliby jiná a já budu sama zase" to "zase" spíš zašeptala "ne to neříkej to se nestane" "nikdy neříkej nikdy...." já jsem se k ní natáhl a políbil ji......

"Lásko jak se jmenuješ celým jménem?" "Justin Drew Bieber ty?" "Alex Melánie Parker" "ty jseš Alex?" "no ale kamoši mi říkají Lex,Lexi" "jo ahaa.....".

Večer
Koukáme s Lex na film. "Lex?" "hmm?" "co bys dělala kdy jsem měl na měsíc možná dva odjet" "ne nikam nejezdi já tu nechci být sama" "no ale já musím na měsíc za babičkou" "hmm..." řekla a já ji dal pusu do vlasu. Lex už usla já ji přikryl a za chvilku usnul.
***************
Po xxxxxx dlouhé době díl prosím neukamenujte děkuji.......

Nahoře Harry.

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat