Sorry za chyby
****************
Pohled Justina
„Vybírám si Adel" vydechl jsem a koukl se na Lexi která se usmála a přikívla.„Na tady ji máš" odplivl si a hodil po mě Adel jakoby byla jen hadr, chytil jsem ji aby nespadla, „a vypadněte" zahulákal a my jsme šly do auta a oni šli k Lexi.
Pohled Lexi
Byla jsem ráda že si vybral Adel bude to tak lepší, odešli k autu a oni přišli ke mně, jeden vytáhl nůž a řízl mě do boku, pak do nohy a pak prostě odešl, začala se mi motat hlava a zároveň i mžitky, třeba je to můj.konec, třeba to tak má být.Pohled Justina
Nastupovaly jsme do auta a zahlédl jak odcházejí, qle Lexi tam ležela „Adel zůstaň v autě" řekl jsem ji a běžel k Lexi, ležela tam a měla řízlou nohu a bok, vypadala jako že každou chvilku omdlí nebo co hůř zemře. „Lexi! Bože moc se ti omlouvám" řekl jsem a sundal si tričko.Pohled Lexi
„Lexi! Bože moc se ti omlouvám" řekl jak kdyby za to mohl on, sundal si tričko, aww pomyslela jsem si, tričko přetrhl na dvě poloviny, jedno mi dal k boku a já si to tam přidržela a druhy mi obvázal kolem nohy.„Děkuji" šeptla jsem s bolestí v hlase, pak mě vzal do náruče a šel se mnou k autu a posadil mě do něj.
„Adel odvezu tě k tetě Marry" "dobře" vyhrl rychle, nastartoval auto a vyjel.
Dojely jsme před nějakej dum a Adel vystoupila ven „pak mi napiš" řekla a Justin vyjel k nemocnici.
„Ss" nepříjemně jsem zasyčela když Justin najel na hrbolek.
„Vydrž už tam budeme" řekl a šlápl na plyn.
Za chvilku jsem přijeli před nemocnici, Justin zaparkoval a vystoupil.
Pohled Justina
Vystoupil jsem a šel pro Lexi, vzal jsem jí do náruče a šel s ní na recepci. „Prosím co nejrychlejší pomoc moje kamarádka je vážně pořezaná" vyhrkl jsem, paní se na mě otočila a jakmile viděla Lexi tak začala jednat.„Rychle pomoc přijeďte s vozíkem co nejrychleji na recepci pořezáni!" zahulákala do mikrofonu a za chvilku tam přišli chlapi s vozíkem a já na něj položil Lexi.
„Lexi neboj bude všechno v pohodě" uklidnil jsem ji a pustil její ruku protože odjeli na operační sál, já jsem si sedl a dal hlavu do dlaní, „já jsem vůl!" zatahl jsem se za vlasy a promnul si tvář, jsem vůl neměl jsem ji tam brát ach bože za co mě trestáš?
Najednou vyšel doktor a já se k němu rychle vydal, „jak je na tom?"
„A vy jste?"
„Její bratr" vyhrkl jsem první blbost co mě napadla.
„Měla hlubokou pořezaninu na boku a tím ztratila hodně krve, na noze to nebylo vážné" zavřel složku a podíval se na mě.
„A kde je?"
„Převezli ji na pokoj číslo 256"
„Můžu za ní?" poté co kývl na souhlas jsem neváhal ani sekundu a rozešel se k jejímu pokoji.
Konečně jsem to našel, vešel jsem tam a naskytl se mi na ležící a spící Lexi, došel jsem k ni a chytil ji za ruku, „prmiň mi to, jsem idiot" řekl jsem a skápla mi slza.
„Justine" zašeptala a já se na ni koul.
„Ano jsem to já, jsem tu s tebou" ujistil jsem ji a Lexi otevřela pomalu oči, „o bože Lexi!" vyhrkl jsem radostně a silně ji objal, „promiň" řekl jsem a koukl se na ní.
„Za co?" nechápavě se na mě podívala.
„Za tohle kdyby jsem si vybral tebe tak-"
„Tak by tu místo mě ležela Adel, Justine víš jak jsem ráda že jste vy dva v pořádku? Jsem ráda že už to je za námi" usmála se, já jsem se nadechl že něco řeknu, ale Lexi mi dala prst přes pusu „ne nic neříkej."
„A kdy tě pustí?"
„Doktor říkal že za týden" řekla a usmála se.
Ještě chvilku jsem tam byl a povídaly si a smály jsme se, „Lexi už budu muset musím ještě za Adel" objasnil jsem ji to a Lexi přikývla, pak jsme se na sebe jen tak dívaly a začaly se k sobě přibližovat až najednou...
***********
Juhuu další díl já vim proklínáte mě že to tak napínam ale já rada.Písnička: Chris Brown ft. Justin Bieber- Next to You
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*