Sorry za chyby
***************
O rok později
Pohled Lexi
Já jsem z toho úplně v prdeli Cam to nezvládl a museli ho odpojit prostě umřel. Na jeho pohřbě jsem brečela asi nejvíc já. Strašně mi chybí. Od té doby jsem si už nikoho nenašla ani nikoho nechci. S Justinem se nevídám teda je to můj soused takže ho někdy vidím ale ne moc dlouho. Chtěla bych ho zpátky?. Možná jo. Miluju ho?. Nevim je to těžký lhala bych kdyby jsem řekla že ne. Stýská se mi?. Ano stýská. Stýská se mi po těch chvíli po té srandě s ním. Je to hrozný.Můj starší bracha si našel holku a je s ní šťastný. A já jsem za něj ráda. Právě je 20. Listopadu. Jaxon má narozky a mi k ním jdeme nevadí mi to mám ho ráda beru ho jako mého mladšího bruchu.
"Lex pohni!" "jo už se oblikam!".
Sešla jsem dolů "jdeme?" "jop".
"Ahoj konečně jste tady" všichni jsme se objali s Patti. Vešla jsem do obýváku a tam bylo plno lidí. Konečně vidím Jaxona. "Ahoj Lex" řekne a rozběhne se ke mě i Jaz "čau špunti" oba jsem objala "mám takovej pocit že tu má někdo narozeniny" koukla jsem se na Jaz která se chtěla smát "no já" "no ty brďo a kolik ti bude?" "8" "no ty budeš velkej kluk" objala jsem ho "kde máte Justina?" proč se na to ptam? "Tady sedí na gauči" já jsem se na něj koukla a usmála se na něj šla jsem si sednout vedle něj "ahoj" "hmm čau" proč je na mě hnusnej nic jsem mu neudělala "co tu děláte?" "jsme na oslavě Jaxna" "a kdo vás zval?" "tvoje Mamka" "a kdo se ji ptal?" "asi nikdo prostě nás pozvala" "ale já tě tady nechci" "tak já jdu pryč" už jsem chtěla vstát ale on mě zase stáhl zpátky "nechod já jsem to tak nemyslel" já jsem si teda sedla zpátky.
Celej den byl úplně super bavila jsem se s Justinem a smály jsme se bylo to prostě úplně úžasný. "Hej Lex" "no?" "nezašla bys někdy ven? Na střechu jednoho paneláků ty víš jakyho" "jo klidně" nevím proč jsem na to kývla ale oka proč ne dlouho jsem nebyl někde venku.
Doma
Tato oslava byla úžasná. Teď jsem doma a přemýšlím jestli jsem udělala správně že s ním jdu. Ale tak co uvidím jak se bude chovat.Čekám na střeše a čekám až Justin dorazí. Najednou mi někdo zakryl oči a já věděla že to je Justin. Otočila jsem se k němu "ahoj" "ahoj" usmála jsem se na něj a on mi úsměv vrátil. Bože jak mě ten jeho úsměv chyběl. "Tak co budeme dělat?" "tak mi něco řekni co se stalo" já se posadila a on taky "no když jsem měla Cama tak měl rakovinu pak prodělal nějaký stresovy něco a byl v kómatu dlouho se nic nedělo a odpojili ho umřel" jedna slza mi stekla po tváří "a pak když jsem se to dozvěděla tak jsem byla úplně v prdeli na jeho pohřbě jsem brečela asi nejvíc" slzy se mi draly ven proudem "no a pak jsem se z toho zhroutila všude jsem ho viděla byla jsem úplně posedlá a všichni říkali že jsem blázen i moje rodina prostě všichni o mě říkali že jsem blázen no a já jsem si prostě pořad myslela že tu je se mnou a nezvládala jsem to už jsem i přemýšlela o sebevraždě ale moje máma mi řekla ať jdu na léčení tak jsem šla a před dvěma měsíci mě propustili a tak" "to je mi líto" Justin mě objal a já jsem to objetí přijala už dlouho mě nikdo neobjal strašně moc mi to chybělo. "No a teď ty" "dobře takže od té doby co si mě poslala před vaším domem do prdele tak jsem si to všechno urovnal a začal jsem si to uvědomovat že jsem udělal strašnou chybu dlouho jsem přemýšlel a nikoho jsem neměl a s nikým jsem nespal" "aha tak to jseš dobrej" "já vim no a pak jsem byl úplně v prdeli z toho že tě nemám u sebe a začal se taky hroutit začal jsem pít a kouřit propadl jsem i drogám ale z těch jsem se vyléčil no a pak jsem si uvědomil že tě už asi nikdy nebudu mít a už se nějak nesnažil" usmál se a já vstřebávala všechno co právě řekl.
"Dívej na ten výhled" ukázal mi Justin "je to nádherný pamatuji si jak sme sem chodili bylo to super" "jo? A pamatuješ si i na tohle" než jsem stačila odpovědět tak si mě Justin dal za krk a začal se mnou točit.
já jsem začala ječet jak pominutá a smála se. Konečně mě Justin pustil já jsem se pořád smála "jo pamatují" Justin se usmál a přišel blíž ke mě chytil mě za pas "strašně si mi chyběla" "ty mě taky"....
Takže první díl druhé série je na světě doufám že se vám druhá série bude líbit.
I Love You! 💙💚💛💜
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
Hayran KurguJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*