Od tohoto dílu vám sem budu dávat obrázky jak to přibližně vypadalo i když na některých nebude Justin nebo Ari tak to neva ale představ te si že tam jsou.
Sorry za chyby
****************
Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na domlaceného Justina.Chtělo se mi brečet byli mi ho líto "Justine" šeptla jsem a šla k němu klekla jsem si k němu "Lex?" zaseptal a já k němu zvedla hlavu "Justine" "jsem to já neboj" "počkej hned tě odvážeme" řekla jsem a vzala si do ruky nůž a šla ho odvázat, když jsem ho odvzala tak jsem si stoupla a objala ho "Justine" "neboj už tu jsem s tebou" řekl a já se na něj podívala a pak mu dala pusu "musíme se odsud dostat" řekl Scoot "čau bro" "zdar" řekl Scoot a daly si s poli ten jeho ťukec pak se objal s Adel a pak s Harrym.
"No super zase stráže" "Lex?" "no" "odlákala bys je?" "jasně" "ne!" zasáhl do toho Justin "neboj i před tím jsem je odlákávala tak to zvládnu i teď" "ale-" "neboj" "dobře" řekl a já ho políbila "Scoote oblečení" řekla jsem a Scoot mi dal oblečení to co jsem mela a to ve kterým vypadám jak děvka "v tomto nebude" "Justina šla jsem v tom i minule" řekla jsem a odešla no takže je musím opět odlákat no ale jak už vim šla jsem k jednomu a podřizla ho pak jsem začala ječet "aaaaaaa" všichni se se sem na hrnuli a vyptavali se mě co se děje "dobrý už jsem v pořádku mužů jít" a odešla jsem všichni byly už v autě a já jsem šla taky jenže mě nějaké silné paže chytili a já nemohla dál.
Pohled Justina
Sedíme v autě a čekáme na Lex. Konečně vychází ale nějakej muž jí chytí a nechce ji pustit vystoupil jsem z auta "pusť ji" "ale synku říkal jsem že ji s toho nevynechám" "ne! Nech ji bejt!" "nebo co" "prosím nech ji bejt" viděl jsem jak se Lexi spouští slzy "nemysli si že ji nechám" řekl a hodil ji na zem "uděláš jen jeden krok tak to dostane do břicha" řekl a namířil ji to na břicho "můžeme se přece domluvit" "jistě" řekl ale někdo ho střelil do ruky a tím se stalo to že to Lexi dostala do břicha "ne!! Lexi!" běžel jsem k ní "Lexi" začal jsem brečet "Justine" šeptla svlékl jsem si tričko a snažil se tím uškrtit tu ránu "Scootre! Dojeď sem!" Scoot sem přijel a já do auta dal Lex pak jsem nastoupil já na spolujezdce "jet do nejbližší nemocnice" jal jsem řekl tak Scoot udělal.Dojeli jsme před nemocnici já jsem co nejrychleji vystoupil z auta a vidělal Lexi a šel s ní na recepci "rychle nějakého doktora" "co se stalo?" "postřelení do břicha" "joj rychle vozík postřelení ihned na sál" dojel sem vozík já tam položil Lex a oni s ní jeli na sál "vy pockejte tady" "dobře" řekl jsem a sedl si a dal ruce do dlaní proč ona "bro neboj ona je silná to dá" "já vím že je silná ale já se bojím že to nepřežije" "přežije" řekl "doufám že jo" septl jsem si pro sebe. Neumírej....
*************
Máme tady další díl co myslíte přežije?Písnička: Se The Kings- Sad Song
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*