#13

194 5 0
                                    

Sorry z chyby
***************
Právě ležíme u Justina a povidame si "Justine?" "no?" "uděláme fotku?" "že se ptáš" řekl a podal mi svůj mobil a já nás vyfotila.

Pohled JustinaVyfotila nás a já ji mobil vzal a dal to na istagram s popiskem My Love My Girlfriend a tisíc hastagu pak jsem se Koukl na Lex která mi koukala do mobilu "co koukáš" "jsem zvědavá" řekla a já ji políbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Justina
Vyfotila nás a já ji mobil vzal a dal to na istagram s popiskem My Love My Girlfriend a tisíc hastagu pak jsem se Koukl na Lex která mi koukala do mobilu "co koukáš" "jsem zvědavá" řekla a já ji políbil.

"Lexi?" "no?" "tvoje mamka bude pryč dva týdny že?" "noo....jo proč?" "chci tě někam vzít" "kam?" "neřeknu" "prosím" "ne" řekl jsem a vyplázl na ní jazyk ona se usmala a šla k mému šatníku kterej otevřela a sundala si moji mikinu a vrátila ji tam "proč jsi ji tam vrátila" "protože je tvoje" řekla a já k ní přišel a objal ji "ale co je moje je i tvoje" "fakt Jaz jsi moje" řekla a Jaz tam přišla "čo?" "no tady Juss řekl co je jeho je i moje a ty jsi taky Justina takže i moje" "joo!!" řekla a šla Lex obejmout "pujděme na žmžku pjoším" zašišlala Jaz "jo to je dobrý nápad co ty na to Jussy?" "tak dobře" řekl jsem "já se jdu převlíct" "dobře my pak pro tebe přijdeme" "jo dobře" řekla a políbila mě.

Pohled Lexi
Přišla jsem domů a na mířila si to do pokoje kde jsem si našla bílý tričko,černé roztrhané džíny přes to jsem hodila koženou bundu pak jsem šla do koupelny kde jsem si ročesala vlasy a dala si řasenku,linky a lesk na rty.

Crrr někdo zazvonil a já šla otevřít byl tam Juss a Jaz "děme?" "ano" řekla jsem a políbila Justina a šli jsem směr cukrárna.

"Dobrý den co to bude" "jakou si dáš Jaz?" "jahodovou" "a ty?" "já si dám lesní směs" "a já čokoládovou" "dobře bude to 15$" Juss to zaplatil a my jsme se vydali ke hřišti kde si Jaz hrála "Jexi" ano říká mi Jexi mě to nevadí "ano?" "Jexi pojď še na něčo koukňuť" "dobře" řekla jsem a šla za Jaz přišli jsme k pískovišti a já se koukla na hrad co Jaz postavila "tak ten je peknej" "děkuji" řekla a já ji vzala do náruče a šla s ní k Justinovi "pušť mě pjoším" "dobře" řekla jsem a pustila jsem ji a ona letěla za Justinem "bjaško" "ano?" "mě je už žima půjděme?" "dobře" řekl Juss já jsem si svlékla bundu a dala ji ju "děkuji" "nemáš zač" řekla jsem ona se sedla z Jusse a my se vydali domů "Lex?" "hmm?" "je ti zima" "ne" popravdě... byla mi zima ale to je jedno "ale je na" řekl a sundal si svoji bundu a dal mi ji kolem ramen "děkuju" usmála jsem se ne něj a ruku v ruce jsme šli domů.

"Justine?" "ano lásko?" "já...no mužů spát u tebe?" "jasně že se ptáš" řekl a dal mi pusu na čelo.

"Jsme doma!" "joo" řekl někdo a letěl k Justinovi Justin ho vzal do náruče "Jaxone toto je Lexi Lexi toto je Jaxon" řekl a já se na chlapečka usmála "ahoj" "ahoj" řekl chlapeček a Juss ho pustil a on letěl někam pryč a já šla do Justinova pokoje Juss šel za mnou jenže já to nevěděla a když jsem přišla do jeho pokoje a otočila se tak jsem malém dostala infarkt "bože já se tě lekla!" řekla jsem a chytla se za srdce "promiň já myslel že o mě víš" "ne nevěděla" řekla jsem a posadila se na jeho postel. ( T-Tobias L-Lexi)

T- čus sestřenko

Zavibroval mě mobil a já byla překvapena kdo mi napsal musela jsem se usmat

L- čus bratranče co tak najednou

T- no jen že no...

L-No co?...

T- jak určitě víš bylo mi 24

L- no vím aj jsem ti přála no tak co?

T- a moji přítelkyni Jessicu znáš

L- no jo

T- jsem ji požádal o ruku a řekla...

L- co??

T- ANO!! bože Lexi jsem tak rád

"Ty vole!" asi jsem to řekla nahlas "co je?" "nic" "proč se do toho mobilu culíš?" "nic dobrý".
L- si děláš prdel?

T- ne...

L- Kamo tak to gratuluji

T- dík hele budu muset jít ahoj

L- jo čau

"Hele Lexi vnímáš?" "emm...co?" "ptal jsem se tě proč se do toho mobilu culíš a komu píšeš?" "emm...jo sorry" "no komu?" "no takže psala jsem si z bratrancem oznamoval mi že se bude se svoji přítelkyní Jess brát" "jaaaj to je super" řekl a já se usmala "tak to chi taky" "co?" "no to že si tě vezmu pak se pomilujeme a budeme mít malího Tomíka a budeme mít krásný dům pak se nám narodí malá Karolinka a my budeme šťastná rodina" "a proč ne první holčička?" "protože kluk bude tu holku hlídat a bude ji ochraňovat" řekl a já se nad tou představou usmála a jedna slza mi skápla z oka "to je pěkná představa" "jo to je" řekl a políbil mě "tak moc tě miluju" "já tebe" řekla jsem a znova ho políbila.

"Justine?" "no?" "pučíš mi tričko?" "jasně" řekl šel ke skříní ze které vytáhl šedé tričko a podal mi ho bylo mi po kolena "děkuji" řekla jsem a usmála se pak jsem si lehla a zachumlala se do deky a otočila se zády k Justinovi, Justin si obmotal svoje ruce kolem těch mých já jsem se k němu víc namáčkla "dobrou" "dobrou princezno" řekl a dal mi pusu do vlasů a já pak už usla....
********
Máme tady další díl doufám že se zatím líbí

Nahoře Tobias

Písnička: Justin Bieber- Purpose

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat