❤2-4❤

97 4 10
                                    

Stála jsem v obývaku nějakého domu otočila se a viděla Justina jak si tam hraje s nějakou holčičkou. Ta holčička ke přišla a řekla "maminko jak jses poznala s tatínkem?" počkat co? To je moje a Justinova dcera? Ale jak? Justin sem přišel a objal kolem ramen "víš Charlie s maminkou jsme se potkali tak kdysi jsme byly sousedi a jsem maminku měl moc rád a pak jsem maminku požádal o ruku a pak jsi sem na svět přišla ty" usmal se na ni Justin takže počkat Justin je můj manžel a Charlie je naše dítě? Ne to ne!

Najednou stojím v nemocnici a vedle doktor a naše dítě a Justin leží na nemocniční postely a koukam na a říká "zbohem miluju " se koukla na doktora a on řekl "váš manžel umírá nejde to vrátit" ne Justine! Ne! Prosím ty nesmíš umřít! Miluju ! "Ne Justine ne prosím!" šla jsem k němu a chytla ho za ruku "miluju moc ale je to konec je konec umírám ale vás budu milovat pořad" to byly poslední slova než přístroje začali hozkat piskat a Justin usnul. Ne Justine ne.

"Ne Justine ne!"

V tom jsem se probudila a rychle si sedla to byl jen sen. Brečela jsem i když to byl jen sen najednou do pokoje vešel Justin "Alex co se stalo?" "zlý sen" on je mě přišel a objal mě "pššt o čem se ti zdálo?" "o-o tom ž-že jsi umřel" zase jsem začala brečet "neboj se princezno byl to jen sen" to oslovení by mi u někoho jiného vadilo ale u Jusse mi to nevadí "já vim ale je to hrozná představa" "Shawty nepřemýšlej nad tím byl to jen se dobře?" "dobře" zase jsem ho objala a on mi dal pusu do vlasů "rodiče se zítra vrací musím domů" "ano ale teďka nikam nejdeš počkáme do rána" "já vím" "spinkej" "Justine budeš tu se mnou?" "dobře" Justin si lehl za mě a objal mě a přitáhl si mě k sobě víc "dobrou Honey" "dobrou Jussy" usmala jsem se a usnula....

Ráno
Probudila jsem se na to že mi někdo dává pusinky na krk a tvář otočila jsem se a viděla usmívajícího Justina "dobré ráno" "dobré ráno" "jak ses vyspala Shawty?" "jako nikdy" usmála jsem se a on taky....ach ten jeho úsměv..... Šla jsem dolů a viděla Ryana jak sedí na pohovce a kouká na Přátelé....šla jsem pomalinku k němu a pak na něj skočila "dobré ráno jak ses vyspinkala?" "jako niky musím u vás přespávat častěji" zasmala jsem se a Ry se mnou "nemám problém" usmal se a pak do pokoje vesel Juss já jsem mu taky skočila kolem krku ani nevim proč ale mám dobrou náladu. "Kluci co by ste řekli kdyby jsme zašli do útulku já jim tam pomáhám a mám pro ně jídlo a tak" "tak jo" řekl Ry "jdu taky" já se usmala "tak jo oblikat" šla jsem ke skříní a koukala co si vezmu na sebe nakonec jsem zvolila.

šla jsem dolů za klukama a ti už stali u dveří "jdu nastartovat auto" řekl Ry já jen přikívla a šla si pro věci co mám do útulku a pak šla za Justinem "Lex?" "proč si večer brecela jo vim zdálo se ti že jsem umřel ale proč?" "víš i když jsem tě ne...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

šla jsem dolů za klukama a ti už stali u dveří "jdu nastartovat auto" řekl Ry já jen přikívla a šla si pro věci co mám do útulku a pak šla za Justinem "Lex?" "proč si večer brecela jo vim zdálo se ti že jsem umřel ale proč?" "víš i když jsem tě nesnášela tak tam pořad nějakej ten cit byl a představa že by si mě tu nechal je hrozná neumím si to představit mám tě porad ráda to se nikdy nezmění ani kdybych na tebe byla sebe víc naštvaná tak tě porad budu mít ráda" usmala jsem se a dala mu pusu na tvář "taky tě mám rád" usmal se a já taky "panstvo nastupovat" řekl Ry a já si šla sednout dozadu a Juss šel dopředu a my vyjeli.

V útulku
Vesla jsem a uviděla ty pejsky ty ňuňu čumáčky "ahoj Amando" "ahoj Alex" "nesu nějaký jídlo a nějaký hračky, pelíšky a prostě hodně toho nesu" "to je dobře".

V útulku jsme byly dlouho kluci si tam s nima hráli a já taky. Právě jedeme domu a já přemýšlím nade mnou a Justinem nevím co k němu cítím ale něco ano ale nedokáží si vysvětlit co je to těžké. "Alex jsme tady" vytrhl mě z přemýšlení Justin "jo děkuji a ahoj" "ahoj" zamavala jsem jim a šla domu.

"Ahoj Alex" řekla máma a objala mě "ahojte" objala jsem se s brachami a šla do pokoje. Dneska už nechci nikoho vidět nechci. Šla jsem do kupelny a sedla si na okraj vany a začala brecet ani nevim proč. Spomnela jsem si na všechno a přemýšlím co se stane všechno mě dohání k šílenství jaký je smysl života? A je vůbec nějakej? Pokud ano tak mi to někdo vysvětlite prosím.

Začal mi zvonit mobil koukla jsem se kdo vola Justin položila jsem to nechci se s nikým bavit. "Zlaticko jdeme k Bieberovim jdeš s námi?" "ne běžet" "dobře" nikam se mi nechce a ani nikoho vidět nechci.

Zase mi zvoní mobil zase Justin už dneska asi po desáté nebudu mu to brát. A dost! Už zase vzala jsem to.

"Ahoj Justine"

"No konečně Lexi co se děje nezvedas mi to mám strach o tebe"

"Jsem v pohodě nemusíš mít strach"

"Ale-"
Zavesila jsem nebudu se s nim bavit.
Šla jsem si lehnout a spát....

Po dlouuuuuhe době další díl moc omlouvam neměla jsem na to náladu ani čas moc se omlouvám.

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat