❤2-3❤

105 6 0
                                    

Probudila jsem se v 11 večer....šla jsem dolů si dát něco k jídlu protože mam hlad.
Když jsme dojedla tak jsem šla uklidit nádoby. Chtěla jsem se vrátit do pokoje ale něčí ruce mě chytli a stáhli "buď sticha někdo tu je "to jsem byla já" "ne někdo je v koupelně" teď jsem se začala bát opravdu "běž se schovat" jakmile to řekl tak jsem se šla schovat.

Pohled Justina
Řekl jsem Alex ať se jde schovat a já se šel podíval kdo tam je. Došel jsem ke koupelně a opatrně se koukl dovnitř. Byl tam jeden tátuv poskok do prdele jde si pro Alex. "Alex běž rychle do auta" "proč?" "všechno ti to řeknu v autě" ona jen přikývla a šla do auta já si šel pro klíče a vzal si mikinu a šel jsem za Lex.

Nastartoval jsem auto a vyjel pryč "Kam to jedeme?" "za Ryanem řeknu ti u něj co se děje" "dobře" já se usmál a ona se koukala z okna ven a po chvilce usla je pravda že to k Ryanovi je trochu dál.

Vystoupil jsem z auta a šel vzít Alex nechci jí budit musel to pro ni být šok. Zazvonil jsem a po chvíli přišel Ry "čau bro co se stalo?" "čau odnesu ji do pokoje a pak ti to řeknu" on přikývl a já odnesl Lex do pokoje.

Ráno
Pohled Lex
Ze včerejška si toho moc nepamatuji ale to nevadí.  Když jsem se probudila tak jsem viděla že na druhém straně spí Justin "já nespím" "aha no kde to jsme?" "u Ryana" "aha a řekneš mi co se to včera stalo?" "no jak si se se mnou rozešla tak to nějak zjistil i otec vůbec nevím jak ale od ty doby jdou po tobě protože ví že si moje slabina" to co řekl mě vyrazil dech já jsem jeho slabina? "Počkat to nechápu jak já mužů být tvoje slabina?" "No....víš mě na tobě pořád záleží a nechci aby se ti něco stalo mám tě pořád hrozně moc rád" "Justine ale vis že-" "ano vím nemělo by to cenu" řekl sklesle já jsem vstala a šla dolů do kuchyně.

"Dobré ráno Ry" "dobré Lex" já jsem k němu přišla a objala ho "moc si mi chyběl" "ty mě taky" Ry je strašně úžasnej kluk milej, hezkej, upřímnej zkrátka můj "brácha". "Co si dáš na snídani?" "Vajíčka" "a jaky?" "volsky" "dooobře".
Po chvíli tam přišel i Justin byl jen v teplacích a bez trička jako Ry. "Dobré ráno bro" "čau" "jinak Lex dobré ráno" řekl Justin a dal mi malou pusu na líčko musela jsem se usmát "tobě taky Justine". "Tady to je" "o Děkuji" usmála jsem se na Ryho a dala se do jídla.

"Bylo to viborne Děkuji" "není zač" "hej kluci pojedeme na nákupy já tady nic nemam" "jo!" Vykřikli oba zarás "jako holky".

V nákupáku
"A ještě tam!" prohlásí Justin a já s Ryanem si povzdechli je horší než Laura a to je co říct.

Přijeli jsem před dum a donesli jsme všechny tašky domu mám toho opravdu moc kluci byli hrozně vybíraví ale nakonec jsme to dali.

"Hej hoši já jdu s Laurou do centra nevim v kolik se vrátím" "dobře" řekli naráz a já se šla oblíct. "Lex?" vešel do pokoje Juss "no?" "buď opatrná prosím já vůbec nevim kde můžou být tak buď opatrná" já jsem k němu přišla a vzala jeho tvář do mých dlaní "dám neboj a kdyby něco tak volam ano?" "dobře" řekl s úsměvem Justin a já ho objala "už musím Lau na mě čeká venku" "tak jo ahoj" "ahoj" vůbec nevim co se to tedka stalo ale mám pocit když jsem s Justinem že jsem v bezpečí nevim proč ale mám pocit že k němu pořad něco cítím je tam i ta nenávist ale i ten cit k němu tam je.

S Laurou sedíme v kavárně a povidame si "a co ty a Justin?" "nic zajímavého jsme kamarádi" "aha ale vám to spolu moc slušelo" "nech toho" "ne vážně" usmala se na mě "třeba mezi mnou a Danem už to není takoví fajn" "víš co je blby kamarádi by mezi sebou chodit neměli protoze se pohadate a pak se naše parta rozpadne" "to nikdy i kdyby tak nerozpadne"  "ale je nás o jednoho člena míň" "no jo" zase na něj myslím ach jo Came.

Právě se vracim domů a musím pořád myslet na Camero chybí mi. Už je pozdě večer byli jsme tam dyl než jsem si myslela.

Zazvonila jsem před domem, otevřel mi Juss "ahoj kde si byla měl jsem o tebe strach" "byli jsme s Laurou v kavárně a zakecali se" "tak to jo".

Šla jsem do pokoje a lehla si do postele a usla.

Předem se chci omluvit že jsem dlouho nevidala díl ale neměla jsem náladu snad nevadi.
Jinak líbí?

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat