O čtyři měsíce později
Pohled Lexi
Už jsem ve čtvrtém měsíci a jde to trochu poznat. Justin se o mě stara jak o nemocnou. A v průběhu toho všeho se snažíme naplánovat svatbu."Dobré ráno Justine" objala jsem ho zezadu když stal na terase "no dobré ráno shawty" odvětil a políbil mě "já se už nemůžu dočkat" "já taky" "nemáš hlad? Nebo něco nepotřebuješ?" "Justine ne nic řekla bych si" zastavila jsem ho a objala "já vim ale mám o tebe strach" "jseš hrozně roztomilej když máš strach" usmala jsem se na něj.
Právě sedíme v obyvaku a řešíme svatbu "tak já bych řekla mamce a Lauře a šli by sme spolu vybrat šaty" "to zní jako super nápad" "a o výzdobu by se postarali ti nejlepší znám je neboj" "tak dobře a svatba bude třeba u altanku je to svatební altánek pronajmu ho jo?" "tak dobře" usmala jsem se a sedla si pohodlněji "mám hlad" zafnukala jsem "ty?" "ne to malý" "tak co si dáš?" "něco udělej".
Večer
Nemůžu usnout porad kope a mě to depta "tak hele ty mlej nech maminku vyspat prozaik aspoň chvilku" už jsem vážně zoufalá "lásko proč nespis?" "pořad kope" Justin se usmal a pak řekl k bříšku "hele maminku nech spinka ano?" ja se usmala "to jsem taky zkoušela ale nic" zasmala jsem se lehla si Justin mě objal a já konečně usla.O tři měsíce později
Jsem v sedmým měsíci a mám pěkný bříško svatbu chceme až se to malý narodí protože nechceme riskovat že by mě to pristihlo o libancich."Lásky jsem doma" Justin byl tedka dva měsíce pryč ale tak co aspoň si odpočinul. Já se zvedla a šla k němu "ahoj lásko" "ahoj milačci" objal mě a pak mi dal kytici "děkuji" políbila jsem ho "nenudili jste se tu?" "ani ne Adel, Harry, Betty a spol. Mě sem chodili navštěvovat" "tak to je super ".
O dva měsíce později
Jsem v devátým měsíci malý by se melo narodit. "Už se nemůžu dočkat" "já taky ne" usmala jsem se na Justina."Lásko jídlo!!" zakřičel Justin ze spoda "už bezim!" šla jsem pomalu ze schodů když v tom mě začalo stipat v podbřišku a já si klekla ne mě praskla voda "Justine!!" "co se stalo?" "praskla mi voda!" řekla jsem a držela se za břicho. Bože to je bolest!. Justin mě okamžitě vzal a nesl do auta.
Pohled Justina
"Moje žena rodí!" "honem na sál" vzali si Lexi a já šel s nima "chcete byt u toho?" "ano" řekl jsem rychle a šel s nima chytl jsem Lexi za ruku a ta ji počas rodeni drtila "tak ještě zatlacte a bude venku" Lexi zatlačila a já už slyšel decky pláč "je to holčička!" já se usmal odstrihl jsem si i pupeční šňůru byl jsem tak šťastnej když v tom. "Paní Brown je vám něco?" "není mi dobře" řekla a usla všechny přístroje začali pipat a všichni začali litat já musel jít ven."Pan Bieber?" "ano?"....
Máme tady další díl!!!!
Doufám že se vám líbí
I Love You! 💖💖
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanficJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*