#28

107 5 0
                                    

Sorry za chyby
***************
Pohled Lexi
Dneska přespím u Justina. "Justine?" "no?!" řekl naštvaná já ho tady už půl hodiny otravuji "čau" "si ze mě děláš prdel že?" "jo a baví mě to" "ale mě ne" "to máš blbí" řekla jsem a dala mu pusu. Ležíme na postely a já přemýšlím jestli jsem se rozhodla správně "halo vnímáš?" "jo co?" "říkám pojď se mnou dolů máš tam překvapení" "jo aha" řekla jsem a šla s Justinem dolů tam stál velkej plyšovej medvěd já jsem k němu přišla a objala ho.

 Ležíme na postely a já přemýšlím jestli jsem se rozhodla správně "halo vnímáš?" "jo co?" "říkám pojď se mnou dolů máš tam překvapení" "jo aha" řekla jsem a šla s Justinem dolů tam stál velkej plyšovej medvěd já jsem k němu přišla a objala ho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem přišla k Justinovi a taky ho objala "děkuji" "nemáš zač pro tebe všechno lásko" "ale to zase nemusíš".

Večer
Justin už spí a já jsem se před chvilkou vzbudila je něco kolem jedné ráno. Slyším nějaké rány ze zdola strašně se bojím za chvilku přijdou další a další nedá mi to a já se tam jdu podívat. Přišla jsem dolů a viděla jak se svítí v kuchyni šla jsem tam byla jsem posraná až za ušima, vejdu do kuchyně "Adel?" "je Lexi já tě nechtěla vzbudit" "já jsem nespala co tady děláš?" "víš" odmlčela se a začala brečet podlomily se jí kolena a já ji chytla "co se stalo?" zeptala jsem se a postavila jsem ji a šla s ní k sedačce "Harry s-se se mnou rozešel" řekla a začala zase brečet "proč?" "no-no přišla jsem k H-Harrymu a-a o-on ta-tam měl n-ějakou h-olku já se z-zeptala k-do to je a-a o-on řekl že t-to je-je jeh-ho přítelkyně že-e jsem mu u-ž nebyla dobrá a pa-ak řekl že s-se se mnou rozchází" řekla a pořad brčela  "tomu nevěřím Harryho znám už dlouho a toto by neudělal" řekla jsem ale ona pořad brečela "n-no j-á t-taky ne" řekla a už se trochu uklidnila "no je stejnej jako všichni dostat holku do postele a pak odkopnout" "ty si s ním už spala?" "jo a den na to se se mnou rozešel" "to je kokot" "no je" "však neboj on ještě doleze" "ale já už mu nejsem schopná věřit" "to věřím.....pojď si lehnout vyspi se a bude to dobrý" řekla jsem a pak šla spát. Nemůžu tomu uvěřit.

Ráno
******
Poed Justina
"Hej lenochu vstávej" probudil mě něčí hlas otevřel jsem oči a viděl že Alex spí "hej tady" řekl někdo za mnou otočil jsem a tam stála Adel "je čau" "čau" "počkej převleču se a přijdu" "dobře" řekla a odešla pak jsem se podíval na Alex "já nespím" řekla ale ani jednou oči neotevřela "spi ještě" "super" řekla a víc se zachumlala do deky.

"Tak co tě k nám přivádí" "Harry se se mnou rozešel" "cože?!" "nekřič" "počkej jak jako rozešel?" "no víš já přišla k Harrymu ale on tam měl nějakou holku a já se ho zeptala kdo to je on řekl že jeho přítelkyně a pak se se mnou rozešel" "si děláš prdel" "vypadám na to?" "ne" řekl jsem a objal ji "no ale já se s tím musím srovnat" "no jo to znám" řekl jsem a zasmal se "já se chci taky zasmát" řekl někdo za mnou byla tam Alex už oblečená a upravená "je dobré ráno" "dobré" řekla a usmála se "máš nějakou dobrou náladu" "no jo dobře jsem se vyspala a jsem na cestě rozbít Harrymu hubu" řekla a dělala silnou "a je tady má zas někdo retardovanou náladu" "vadí jestli jo řekni mi to do oči jako chlap chlapovi" řekla a já se začal smát a Adel taky "nebo seš manička?" "tak to ne" řekl jsem "tak mi to řekni do oči" řekla a já se postavil šel k ní chytil jsem ji za ramena a řekl "ne nevadí" "no to je chlap" řekla a koukla se na Adel která se pořad smála "co je tady k smíchu?".

Pohled Lexi
"Co je tady k smíchu?" zeptala jsem se Adel "ty" řekla a ukázala na mě pak se otočila. No počkej. Skočila jsem ji na záda ona se mnou začala utíkat po domě Justin se jen za břicho popadal pak jsme spadli na zem a taky se začali smát "vy jste prdli" "se stává" řekla Adel.

"Justine?" "no?" řekl a odtrhl oči od mobilu "jdu s Adel do nákupáku" "jo jen běžte" řekl a já se usmála "hej" "no?" "nezapomněla si na něco?" řekl a vyšpulil rty "neřekla bych" "ty" řekl a postavil se "jasně že jo malém bych zapomněla" řekla jsem a dala mu pusu "to je lepší" udělal šťastného a já odešla.

"No kam půjdeme" "no vlastně nejdeme do obchodaku" "ne? A kam?" "no víš za měsíc je zima a já bych potřebovala pomoc" "s čím?" "no jak mě pustili tak já úplně zapomněla co má Justin a jeho sourozenci rádi pomohla bys mi?" "že se ptáš o těch třech vím snad všechno" "to je super tak půjdeme na kafe a tam mi to všechno řekneš" "tak jo jdeme" řekla jsem a šli na kafe.

Šli jsme do moji oblíbené kavárny Coffi Star mají tady úplně úžasnou kávu. "No tak mi to všechno řekni" řekla a vytáhla si bloček" "takže Justin má hodně rad Calvin Klein pak hodně nosí Supry nějaký řeťaze a snapbacky no to je vše, Jaz ta má ráda barbie pak FROUZEN nějaký růžový oblečení a taky hodně ráda nosí šaty a sukně nebo nějaký gumčky no a Jax ten má hodně rád auta pak lodě vrtulníky letadla prostě v čem se da jet potom ujíždí na dinosourech a to je všechno" řekla jsem a Adel si to všechno pečlivě zapisovala "jo mám to". S Adel jsme tam pak seděli ještě dvě hodiny pak jsme zaplatily a pak Adel řekla že ještě někam musí tak jsem šla domů.

"Jsem doma" "no to je dost kde je Adel?" "šla si ještě něco zařídit" řekla jsem "vážně?" řekl nadřízeným hlasem a přišel ke mě přitiskl mě na zeď a začal mě líbat "chci tě...".
********
Po ix dlouhé době další díl.

Písnička: Dj Antonie & Timati feat. Grigory Leps- London

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat