Sorry za chyby
****************
O týden později
Pohled Lexi
Za ten týden se toho poměrně hodně stalo aspoň bodle mě. No takže s Justinem jsme furt spolu dozvěděli jsme se že Adel a Harry jsou spolu to jsem teda byla hodně překvapena potom z bratrami se bavim a hodně si rozumíme už i ví že mám kluka ale byly rádi a je mi dneska 18!!! Joooo!!!"Lásko?" "no?" "pojď sem" řekl a já jsem přišla k němu "všechno nejlepší" řekla a dal mi řetízek kde bylo napsaný "miluju tě" "moc děkuji" řekla jsem a políbila ho.
Právě mi volala Adel že jestli bych si s ní někam nešla. Samozřejmě že půjdu. No a Harry půjde někam s Justinem takže to bude super. Crrr "Justine! Pojď!" řekla jsem jenže když jsem otevřela tak tam nebyl ani Harry ani Adel byly tam nějaký tři muži jeden z nich promluvil "dobrý den je tu pan Justin Bieber?" "jo jistě počkejte chvilku" řekla jsem a šla za Justinem do pokoje "Justine" "ano?" "dole jsou nějací páni a hledají tebe" řekla jsem a Justin v tu ránu vyletěl jak střela.
Pohled Justina
"Dole jsou nějací páni a hledají tebe" v tu ránu co to řekla jsem vyletěl jak střela. "Dobrý den mužů vám nějak pomoct?" zeptal jsem se jich "ano můžete vy jste Justin Bieber?" "ano" když jsem to řekl tak ten jeden něco vzal a dal mi to před pusu a já jsem omdlel kolem mě jenom tma....Pohled Lexi
Justin je dole už nějak moc dlouho šla jsem se tam kouknout ale Juss ani ti páni nikde jenom otevřený dveře "Justine!" nic oblékla jsem se a jela za jeho mamkou."Ahoj Pattie" "ahoj Lexi co potřebuješ" "na něco se tě zeptat" "no pojď si sednout" řekla a já si sedla na gauč "no takže co byl Justinův táta?" "no ono je to složité jeho táta byl hnusna zrůda a je to Mafián nikdy jsem to Justinovi nechtěla říct bála jsem se jak na to zareaguje" "a do prdele!" "co je?" "no u nás se objevily tři muži a říkali že hledají Justina já nevěděla kdo to je tak jsem ho zavolala a Justin tam letěl pak tam byl nějak moc dlouho tak jsem se tam šla podívat a Justin nikde" "je dost možné že to byl Jeremy" " pokud jo tak co by se stalo?" "nemuselo by to dopadnout dobře Jeremy nikdy nechtěl dítě a když jsem mu oznámila že jsem těhotná tak se změnil začal být škaredej a začal pít a nadavt mi a říkal že mám jít na potrat že toho parchanta nechce" "to je mi líto.....musíme Justina najít" "musíme" "zavolám Adel a Harrymu" "já zavolám chuve aby pohlídal děti".
Takto jsem si narozky nepředstavovala.
Pohled Justina
Probudil jsem se a příšerně mě bolela hlava rozhledl jsem se kolem sebe byl jsem v nějaké místnosti byl jsem svázanej na židli. Najednou se rozletěli dveře a v nich stál nějaký muž "nazdar synu" co? On vážně řekl synu? "A ty jsi kdo?" "tvůj otec" "no takto jsem si s tebou setkání nepředstavoval" "víš že já jo" "neprekvapuje mě to" "ja jsem si tento únos plánoval dlouho ale jak jsem zjistil že máš tu děvku tak se mi to hodilo ještě víc tobě na ní záleží a to se mi hodí" "ne! Ji s toho vynech!" "sis snad nemyslel že ji s toho vynechám" "já jsem si nemyslel nic protože jsem nic o tobě nikdy nevěděl!" "o Pattie ti nic neřekla jak by mohla je to stejná děvka jako kdysi" "ne! Já jsem tě chtěl najít sám! Ale nikde si nebyl ani policie tě nemohla najít nikde" "o jak smutné víš že já tě ale viděl na každém tvém kroku?" "ne" "ano všude jsem tě sledoval a teď tě mám a mám s tebou velké plány" řekl a přišel ke mě zase mi něco dal před pusu a já ni neviděl zas jen tmu....
******************
Máme tady další díl doufám že se vám líbí.Písnička: Justin Bieber- Be Alright
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*