Sorry za chyby
****************
O týden později
Pohled Lexi
Už mě nabavi jak mi Justin nechce nic říct já to z něj vytáhnu."Alex" jo v poslední době mi musí říkat Alex "ano?" "pojď sem" řekl a já šla za nim do kuchyně "na" podal mi obálku já ji s nejistotou přijala "co to je?" "to co před tebou celou tu dobu skrývám" já se podívala do té obálky a vidím dvě letenky do Miami! "Cože?!" "nelíbí?" "to-to je úžasný do Miami můj sen děkuji" řekla jsem a objala ho "nemáš zač" "a proč?" "no tak v poslední době se toho stalo hodně a bylo to těžký tak si uděláme dva týdny volno" "Ježíši děkuji s kdy se letí?" "zítra odpoledne" "co?! Zítra?!" "nestresuj se už jsem nám zabalil" "ty si prostě úžasnej" "já vím" "no a taky narcis" řekla jsem a políbila ho.
Právě ležím a koukam na telku Justin někam odešel nevim kam nechtěl mi to říct. Začnou mi težknout víčka a já za chvilku usnu.
Pohled Justina
Právě mířím za Adel ji říct o tom Miami."Ahoj Justine" "ahoj Adel" "co potřebuješ?" "no my letime s Lexi na dva týdny do Miami máma budou doma a jeb ti říkám že máte u nás otevřený dveře" "to je úžasný tak si to užíte jo a děkuji".
Přijel jsem domů a šel do pokoje otevřel jsem dveře a viděl Alex jam spinká musel jsem si ji vyfotit.
Dal jsem to na insta s popiskem My Love Sleeps ❤❤
Šel jsem k ní a lehl si k ní pak jsem usnul.Pohled Lexi
Rano jsem se probudila a koukla se na Justina který spal vzala jsem si mobil a vyfotila si ho.Dala jsem to na insta s popiskem: My Beloved Sleeps ❤❤
"Dobré ráno" "dobré" řekla jsem a políbila ho "já ses vyspala?" "celkem dobře" "celkem?" "ano" řekla jsem a chtěla si stoupnout ale Justin mě zase stáhl zpátky "nikam" "Justine já se chci jít najíst" "nikam" "plošííí" "ne budeš tu se mnou" "pusť" "dáme fotku?" "ano".Vzala jsem mu to a dala to ma insta s popiskem: My Boyfriend My Love "už muži jít?" "dobře" řekl a já si konečně stoupla.
Pár hodin před odletem
Pohled Lexi
Právě se chystám protože máme pár hodin před odletem tak jsem šla do koupelny a vysprchovala se pak jsem si vyfenovala vlasy pak jsem si dala řasenku, linky a rtěnku pak jsem si šla najít oblečení vytáhla jsem m si:
pak jsem šla dolů kde byl Justin a něco dělal na mobilu.Na letišti
Pohled Justina
Jsme na letišti a čekáme až oznámí poslední let do Miami.
Rozhlížím se po letišti a najednou uvidíme Selest. A do prdele....
***********
Máme tady další díl trošku kráčí ale to nevadí.Písnička: Justin Bieber- I Would
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*