Až vám řeknu pustite si písničku!
Stál tam....."Dobrý den pane Biebere potřebujete něco nebo někoho?" "vlastě ano je tu Justin?" "ano zavolám ho" pustila jsem ho dál a šla za Justinem.
Pohled Justina
"Je tam tvůj otec" to si snad ze mě dělá prdel snad už ne?! Zvedl jsem se a odešel za nim "co chceš?!" vyštěkl jsem hnusně "takže jste spolu jo? Hmm dobrý no ale to neznamená že ji nic udělat nemůžu" jak já ho ale nesnasim! "Vypadni!" "ale -" "HNED!" zdůraznil jsem to a on odešel možná budu mít větší problémy ale já ho ti nechci!Šel jsem zpátky k Lex a Zori a viděl jak si hrají usmal jsem se a šel k nim "jsem rad že si zase moje" "já taky už bych to bez tebe nedala ale ještě jednou to uděláš tak ti uřiznu koule a ptáka a nikdy si už nezašukáš!" snažila se být vážná ale cukali jí koutky "rozkaz!" udělal jsem vojáka a ona se začala smát a Zor po ní skákat "no jo" usmala se objala jí.
Večer
Zorinka už spinka v pelíšku u postele a my ležime a povídáme si o všem možném. "Třeba se to jednou stane a budeš mít tři děti" "ale já chci aby si mi je dala ty" řekl a já se usmala a políbila ho "pokud mi neublížíš tak ti tři dětičky dám" já se k němu otočila zády a on si mě k sobě přitáhl "dobrou" "dobrou Honey".Ráno
Když jsem se ráno podívala kolem sebe tak jsem viděla jak Justin spinká nechala jsem ho a vzala malou Zori na ruce protože už běhala kolem a šla s ní na zahradu protože se potřebuje vičůrat a trochu se proběhnout na to má Justin zahradu velkou dost. Začala mi být zima ucítila jsem na mým pase něčí ruce podle tetování jsem usoudila že to je Justin "lásko co tu děláš?" "Musím Zor dávat ven aby mohla na záchod a trochu se proběhnou samozřejmě že až bude větší tak s ní budu chodit ven ale ted když je mala mám strach víš?" "tak jo ale mohla sis dat aspoň mikinu jseš úplně ledová budeš nemocná" "vsak už jdeme dovnitř" zavolala jsem Na Zori a šli domu.--O čtyři měsíce později--
Pohled Lexi
Konečně je zima!!! Jsem tak strašně ráda protože konečně vánoce prožijeme jako rodina bez problémů."Zlato vztavej" políbil mě Justin "dobré ráno" "no dobré ty šípková růženko" "ještě bych spala" "Nene žádný takový" "proč?" "přijede Harry,Adel a Betty už ji jsou 3 a neviděla nás dlouho" konečně uvidíme Betty neviděla jsem jibuz hodně dlouho a strašně se mi stýsk "vážně?!" "ano" "jupi!" zapištěla jsem jak malý dite.
"Hele kdo tu je teta Lexi" řekl někdo za mnou a já viděla Adel s Betty "Ježíši ahoj! Pojď ke mě" Betty ke mě v rámci možností běžela a ja ji chytla a vyhodila jo do vzduchu "čau skvrně" začala jsem si lechtat na bříšku a ona se smála "teta" ona mi řekla teta! O můj bože! "Táta" natahovala se k Harrymu "pojd sem" stihl ji vzít Justin a dělá s ni blbosti já se objala s Harrym a Adel.
Dnešní den byl super Harry a Adel s Betty odjeli a že se na vánoce uvidíme.
"Lásko?" "ano?" "chci tě" "tak si mě vem" začal mě líbat a odnesl si mě do postele.Ráno
Brobudila jsem se a letěla na záchod zvracet. Splachla jsem a udělala si hygienu. Pak jsem šla udělat snídani "dobré ráno" "dobré ráno lásko" objala jsem ho a políbila "tady máš snídani" podala jsem mu talíř "ty nebudeš?" "ne není mi dobře" "a co ti je?" "nevim asi jen nevolnosti to přejde" nvěřícně se na mě podíval ale pak prikvl.Ty moje raní "nevolnosti" se opakuji každý den a nedostala jsem mesicky tak jsem jela za Laurou si udělat tehotensky test. "Ta co?" "počkej ještě nemám výsledek" ještě chvilku jsem čekala a pak se podívala. JE POZITIVNÍ!!. já jsem těhotná s Justinem! "Lauro já jsem v tom!!" "aaa!" "ale ještě si zajdu k doktorovi" "jedu y tebou" já prikivla a mohlo se jet.
U doktora
"Tak pak ní Brown a paní Smit můžete jít" my se zvedli a šli do ordinace. "Takže co vás trápí" "no dělala sem si tehotensky test a byl pozitivní ale ještě jdu semka si to potvrdit" "dobře tak se posadte a uděláme ultrazvuk" já si lehla a on mi na břicho napatlal bůh ví co a pak se koukal. "No madam gratuluji ste v prvním týdnů chcete fotku pro tatínka?" "ano".Doma
"Lásky jsem doma!" přiběhla za mnou Zorinka ale Justin ne kde je?. Ten ultrazvuk mu dam k vánocům už mám všechny dárky ale pro Justina to bude speciální dárek. "Justine?!" "já jsem venku!" koukla jsem se ven a on tam seděl v altanku šla jsem za nim "co tady děláš?" "koukam a přemýšlím".Puste si písničku!
Den vánoc
Dneska jsou vanoce! Já se tak těším až budu s rodinou s Justinem vánoce oslavime samy v našem domě.S mamou chystáme večeři a kluci se starají o výzdobu.
"Tak můžete jest" a my se dali do jídla. "Dárky!" my se rozběhli k vánočnímu stromku a začali rozbalovat. Dostala jsem: trička, kratase, tepláky, leginy, ryfle, crop-topy, make-up, kulmu, zehlicku na vlasy, boty a nakonec jsem dostala něco pro Zorinku. "Nejlepší vánoce" objala jsem bratry a koukaly se na pohádky.
Ráno
Právě už jsem u sebe a Justina doma a půjdeme si taky rozbalit dárky. Od Justina jsem dostala: boty úplně suprový!, hodinky a nějakou krabičku. "Justine?" "Lexi mám otázku" "ano?" Justin vzal tu krabičku a klekl si přede mě to ne! "Alex Victorie Brown vím nejsem bůh ví jaký romontik a hodnekrat jsem ti ublížil ale vzala by sis mě?" slzy se mi na hrnuli do oči a já začala brecer "ANO!" skočila jsem mu kolem krku "miluju tě" "já tebe"."Jo Justine mám ještě jeden dárek" "no?" vztala jsem a šla pro ultrazvuk v obálce "na" Justin si to vzal a otevřel.
Pohled Justina
Otevřel jsem to a viděl ultrazvuk. Na druhé straně bylo napsáno.Pro mého Justina a tatínka našeho miminka.
Co? Já že jsem táta? Jsem nehozázne stastnej. Vztal jsem a objal Lex "jsem ten nejšťastnější chlap na světě" "já zas žena" "miluji tě" "já tebe" políbil jsem ji.
Máme tady další díl doufám že se líbí.
I love you! 💖💖
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*