#4

405 8 0
                                    

Sorry za chyb
***************
Ráno jsem se probudila a šla do koupelny tam jsem si udělala raní hygienu a šla na kompl, „Lexi za chvilku bude oběd."

Já jenom přikývnu a zapnu si zprávy.

J: dobré ráno krásno :*

L: no dobré

J: co je si stala špatnou nohou?

L: ne jenom že se vzbudím a Mamka mi řekne že budeme mít za chvilku oběd

J: aha a myslel že budete obědvat u nás :(

L: cože?

J: no moje mamka pozvala vaší rodinu na oběd

L: aha tak to nevím

J: aha :|

L: musím

J: tak jo ahoj

L: ahoj :)

„Lexi pojď dolu!" volala na mě mamka z kuchyně, bez odpovědi jsem vstala a šla rovnou do kuchyně, „no takže děti dneska nás pozvala na oběd paní Bieberová je to moje nová kolegyně, má tři děti" objasnila nám to a podívala se na nás.

Rozhlédla jsem se kolem sebe, „a kde je táta?" zeptala jsem se když jsem ho nemohla nikde najít.

„Táta přijede za měsíc je na-" nestihla to doříct, protože jsem jí předběhla.

„Pracovní cestě jak nečekané" dořekla jsem to za ní, a otráveně protočila oči.

Kluci se vymluvili na to že mají tréninky tak jsem šla jsem já. Oblékla jsem si na sebe černé jeans a bílé tričko, na nohy jsem si nazula černé conversky a poté společně s mámou opustila barák.

Došli jsme před dům paní Bieberové a mamka zazvonila, otevřela paní stejně stará jako moje mamka. Mamka se s tou paní objala a poté se podívala na mě, „Pattie tohle je moje dcera Lexi, kluci dneska přijít nemohou tak jsme tu my dvě a Lexi toto je Pattie" představila nás mamka.

„Dobrý den."

„Ahoj Lexi tykej mi" řekla a objala mě, byla jsem lehce překvapená, ale nikaj extra, "no naši prcci nejsou taky doma ale Justine!!" zakřičela Pattie.

„Ano?"

„Pojď dolů!" zavolala Pattie, slyšeli jsme jenom nějaké zanadávání a Pattie nad tím protočila oči, já jsem se tomi jenom musela zasmát. Po asi pěti minutách se Justin uráčel přijít dolů a my se pustily do jídla.

„Bylo to moc dobré" pochválila jsem oběd když jsem dojedla.

„Bylo to úžasné někdy vás pozveme na oběd že Lexi?" konstatovala matka a já jenom s úsměvem přikývla.

„Justine? co kdyby jsi Lexi ukázal svůj pokoj?" on jenom přikývl a my se vydali směrem do jeho pokoje.

„Toto je můj pokoj" řekl a otevřel dveře woow fakt měl úžasnej pokoj zdi byli černo šedý a měl na nich fotky a plakáty na pravé straně měl skříň a naproti mě byla velká postel a nalevo byl psací stůl a nad nim fotky a plakat. „Nelíbí?"

„Děláš si srandu? Máš to tady moc pěkný" on se jenom zasmál a já usmála, prosadila s na tu jeho velkou postel. S Justinem jsme si povídali o všem možným, byla to sranda, musím uznat že je vážně úžasnéj

„Hele budeme si dávat otázky jo?" navrhl a já na souhlas přikývla.

„Takže tvoje příjmení?"

„Brown Lexi Brown těšíme mě"

„Já jsem Justin Bieber taky mě těší" řekl a my se začaly smát.

„Takže kolik ti je Justine?"

„Bylo mi 18" já jsem chápavě kývla

„No a tobě je kolik Lexi?"

„Hádej" udělala jsem tajuplný obličej a on začal dělat že hádá.

„15?" já jsem se na něj podívala jako že jestli to myslí vážně, „16?" nadzvedla jsem obočí a on pokračoval  „nevím 14 protože nad 16 ti nebude" hodila jsem po něm naštvaný pohled.

„Je mi 17" on se na mě podíval s překvapeným výrazem a já nad tím pokroutila očima.

"Lexi! Jdeme!" zavolala na mě mamka a já si jen povzdychla a postavila se, podívala jsem se na Justina a objala jsem jo a potom jsem odešla k mámě.

Došli jsme domů a já šla rovnou do pokoje, ale na chodbě jsem narazila na Freda, „čau Lexi" řekl normálně a né jak vždycky, byla jsem překvapená, kde je ta jeho špatná nálada?

„Normálně nemáš krami?" nadzvedla jsem jedno obočí, a on se na mě nechápavě podíval, „no protože seš strašně náladavej" on nad tím jenom pokrčil rameny a já zasmála.

„Jo a Lexi?" jeho hlas mě zastavil v cestě a já se na něj podívala s otázkou v očích, „promiň že jsem byl na tebe tak hnusnej ale prožíval jsem těžký dny, nechtěl jsem to přenášet na tebe."

„To nevadí" já jsem ho objala a já cítila jak se uvolnil.

V pokoji jsem šla na fb.

J: ahoj

L: ahoj :-)

J: nechceš zajít někam ven?

L: jo klidně

J: tak se pro tebe stavím

L: OK :)

J:tak zatím ahoj :*

L: jj ahoj :*

Vypnula jsem kompl a šla to oznámit mamce. Došla jsem do obývaku kde seděla mamka „mami?"

„Ano zlatíčko?"

„Mužů jít s Justinem ven?" zeptala jsem se jí a čekala na její odpověď. Mamka mírně svráštila obočí a já se zatvářila zmateně.

„Já nevim sice vypadá jako milej kluk ale..."

„Mami prosím" udělala jsem smutné oči a zamrkala, mamka se tomu jenom zasmála a nakonec mi to dovolila.

Šla jsem do pokoje kde jsem šla do koupelny a rozčesala si vlasy a potom si šla najít oblečení. Našla jsem si bílý crop-top, kraťase a na nohy basic vansky.

„Lexi! Justin je tady" uslyšela jsem mámu.

„Tak ho pošli sem" rychle jsem na sebe hodila oblečení, naštěstí jsem to stihla. 

„Ahoj Lexi" došel Justin do pokoje a já ho na pozdrav objala, „tak jdeme?" zeptala jsem se ho a on přikývl.

„Lexi?" mámin hlas mě zastavil v pohybu, otočila jsem se na ni s otázkou v očích, „pojedeme s Bieberovíma na jejich chatu"

„Jo a kdy?"

„Ve čtvrtek" já jsem přikývla a společně s Justinem odešly.
******
-Mj-

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat