Sorry z chyby
Tento díl je náhrada za tam ten kterej jsem vydala omylem tento bude trošku upravenej tak snad nevadí.
*********
Pohled Justina
Ráno jsem se probudil a koukl se na Lexi která spokojeně oddychovala musel jsem se usmat, začal mi hrát mobil a já ho vzal a vyšel na chodbu svítilo tam Selest zvedl jsem to."Co chceš?"
"Ahoj Jussi já jen že se ti za všechno omnlouvam zjistila jsem že bez tebe neumím žít strašně tě miluju prosím vrať se ke mě zpátky"
"Selest ses asi posrala ne? Na toto jsi měla myslet dřív a ne až teď máš smůlu já mám Lexi a já ji miluju takže sorry ale nevrátím se k tobě ani kdyby jsi byla poslední ženou na planetě!"
"Brouku-"
"Ne takto mi neříkej už nikdy!".
Pohled Lexi
Probudilo mě křičení šla jsem se tam kouknout byl tam Juss a v ruce svíral mobil a něco do něj zakřičel."Ne takto mi neříkej už nikdy!"
Pak hovor tipl a otočil se na mě "nechtěl jsem tě vzbudit" řekl a přitáhl si mě do objetí "co se stalo?" "ona mi volala chápeš po tolika letech se mi odváží zavolat říct že mě miluje a že mě chce zpátky? Ona je taková kráva" "hádám Selest?" "ano" řekl a já se na něj koukla a pohladila ho po tváří pak jsem ho políbila "jinak dobré ráno" "dobré i tobě" řekl a já se usmála "víš co jsi mi slíbila?" "co?" "že budeš celej den se mnou" "jo ahaaa tohle" řekla jsem a zasmála se.
"Udělám něco dobrého" řekla jsem a přemýšlela co udělám pro Justina který se díval na telku rozhodla jsem se udělat bábovku tak jsem si vytáhla všechny ingredience do potřebuji a pustila se do pečení.
"Hotovo" řekla jsem a ucítila jsem něčí ruce na mém boku z leknuti jsem trochu nadskočila "Jussi víš jak jsem se lekla?" "no tak promiň" řekl a dal mi pusu na krk "co jsi kuchtila?" "bábovku" "no mňaam" řekl a vzal si kousek "heej neužírej" řekla jsem a on se zasmál ja jsem začala dělat že plaču "neplakej" řekl Juss a přišel ke mě já jsem mu buchtu vzala a položila ji zpátky nebyla nakouslá "heeej" řekl a já se zasmála on si mě přehodil přes rameno a já začala ječet a mlátila ho do zad ale moc to nepomáhalo "ty jedno nenažraný prase okamžitě mě pusť" on se jen zasmál a pleskl mě přes zadek já jsem vypískla "AU!" řekla jsem a nakonec jsem pod sebou ucítila něco měkkého Justin si na mě sedl obkročmo a začal mě lechtat všude kde se dalo "J-Justine n-ne-nech to-toho p-ro-s-prosím" řekla jsem v návalu smíchu "pusu" řekl Justin já se zasmála a on mě přestal lechtat "tu bych ti dala i tak, lásko" řekla jsem a políbila ho Justin náš polibek prodloužil nevim jal ale ležela jsem pod Justinem a on se skláněl nade mnou a podpíral se aby mě úplně nezalehl, když nám došel dech tak jsme se od sebe odrhli "miluju tě" "já tebe" řekla jsem a políbila jsem ho.
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*