Sorry za chyby
****************
Najednou se naše rty spojili a Justin začal rty pohybovat a já jsem spolupracovala bylo to úžasný jeho
plné srdíčkové rty se dotýkaly těch mých, když nám došel dech tak jsme se od sebe odtáhli "to to bylo-" "úžasný" do řekl to za mě Justin.Pohled Justina
Byl jsem tam dlouho a furt jsme se něčemu smály. "Já už půjdu" "dobře tak všechny pozdtavuj" "budu ahoj" řekl jsem a vyšel jsem z pokoje.O týden později
*****************
Pohled Lexi
Konečně mě pustili z nemocnice za chvilku si pro mě má přijít Juss.
Už ho vidím jdu k němu a objemu ho "moc se mi stýskalo" řekl a já jsem ho už nechtěla pustit "mě taky" řekla jsem "jedeme" řekl a já přikívla.Dojeli jsme před můj dům a já vystoupila "vážně nechceš jít dál?" "ne já ti napíšu" "dobře tak ahoj" "jo ahoj" řekl a odjel.
Vešla jsem do domu a něco mi tu chybělo bráchů a taťky boty jsou pryč šla jsem se podívat do obýváku a vidím jak tam Mamka sedí s rukama v dlaních a brečí? "mami?" řekla jsem ona se na mě otočila a šla hned ke mě a objala mě "zlato je konec" vůbec jsem nechápala co se děje "co čeho konec?" řekla jsem s sedla si s mamkou na gauč "tak povídej mami" "no když jsi byla v nemocnici tak se tady toho hodně změnilo začali jsme se s taťkem hádat a on se naštval a-a sbalil si věci a odešel k-kluků-klukům řekl j-jestli nepujdou s ním tak to s nima nedopadne dobře kluci byly tak vystrašení že s nim odešli já jsem je chápala na jejich místě bych udělala to samí a-a pak mě ř-řekl ž-že až s-se vrátíš z nemocnice tak máš odemě odejit jako j-já ti v tom nebraním-" "mami já k němu nepujdu zůstanu s tebou neopustim tě" řekla jsem a mamka mě objala "neplač" řekla jsem a pohladila ji "já jdu do pokoje" "dobře na připravím oběd" řekla a já přikívla a odešla do pokoje v pokoji jsem ze sebe zhodila všechno oblečení a šla si dát sprchu pak jsem si vysušila vlasy a udělala jsem si culík a šla si najít oblečení.
Po dlouhém vybírání jsem si zvolila klasické šedé tričko, volný šedý tepláky, teplý ponožky (pozn.autora mám na mysli takový ty huňatý ponožky) a Justinovu mikinu.
Pak jsem šla do postele a šla na notebook kde jsem si najela na Skype a volala jsem Jussovi.
"Je ahoj Lexi" "ahoj Jussi" "dobrá mikina" "dík" řekla jsem a zasmály jsme se "copak potřebuješ?" "nic ale něco ti musím říct" "tak povídej" řekl a já jsem mu to všechno začala říkat. "No a tak to nějak bylo" "to si děláš prdel ne?" "ne nedělám" řekla jsem a Juss na mě koukal jako na zázrak "no nekoukej na mě jako na zázrak" řekla jsem a on se zasmál.
Asi hodinu jsme si tam povídali a já pak řekla "Jussi těžko se mi to říká ale budu muset končit" řekla jsem a chytla se za srdce "ne prosím ne" řekl a já se začala smát "ahoj" "ahoj" řekl a já to ukončila a zaklapla notebook a lehla si během minuty jsem usla...
*************
Takže děcka máme tady další díl juhuu vím po x dlouhé době ale škola chapete tak doufám že se líbí.Nahoře Lexi
Písnička: The Chaimsmokers ft.Halsey- Closser
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*