#12

192 5 0
                                    

Sorry za chyby
****************
...."Justine to je to nejkrásnější co mi kdo řekl a...ano budu tvou dívkou" dořekla jsem to a Justin se okamžitě přisál na mé rty já jsme neprotestovala Juss začal rty pohybovat a já jsem spolupracovala, když nám došel dech tak jsme se od sebe odtáhli "miluju tě" řekl a já se usmála "já tebe" řekla jsem a objala jsem ho "nechci tě pustit" řekl "ale já musím" řekla jsem políbila ho na rty "tak ahoj" "ahoj" řekla jsem a šla do domu.

"Halo?" "v kuchyni" řekla Mamka a já šla do kuchyně "ahoj mami" "no ahoj" řekla vysmátě když jsem ji dala pusu na tvář a dělala různý blbosti "co se ti stalo?" řekla "nic" "ty jsi zamilovaná?" zeptala se "možná jo možná ne" řekla jsem "a jo?" zeptala se mamaka popravdě nechci jí lhát takže ji o Justinovi řeknu "jop jsem" řekla jsem "fakt?! A je hezkej a znám ho a kde bydlí?" "mami ano je moc hezkej a ano znáš ho a bydlí vedle nás" řekla jsem a mamka se za přemýšlela a pak na mě vykulila oči "Justin?" zeptala se "ano" řekla jsem "Ooo to jako fakt?" "ano" "já ti to tak moc přejí" řekla a objala mě "tak to jsem rada mami půjdu si lehnout" "jo a Lexi odjedu na dva týdny za rodiči máma je nemocná" "jo dobře nevadí že nepojedu s tebou?" "nevadí jsi už velká a já tě necháme žít tvůj život" řekla a já ji pevně objala "děkuji! Pozdravuj je" "budu odlitam už večer" "dobře" řekla a já odešla do pokoje.

V pokoji jsem šla do koupelny kde jsem ze sebe zhodila všechno oblečení a šla se vysprchovat pak jsem si vysušila vlasy a šla si najít oblečení našla jsem si šedý tričko s nápisem si LA pak jsem si dala volné tepláky pak jsem si dala Justinovu mikinu a šla si sednout k notebooku a šla jsem napsat Justinovi.

L: ahoj

J: ahoj lásko

L: Jussi?

J: nooo?

L: máme jede dneska za dědečkem a babičkou a budu dva týdny sama
:(

J: ty sama nebudeš

L: jak to?

J: jsem tady tvůj zachránce

L: jupiii!!! Nebudu se kopat nudou do prdele

J: Ha...ha...ha vtipný ty jsi zapomněla na SVÉHO kluka?

L: ne si dělala srandu

J: si myslím

"Lexi!" "ano mami?" "pojď sem" "už běžím"

L: moc si nevěř

J: budu

L: tak dobře musím jít vola máma

J: dobře ahoj a zase napiš krásno :*

L: napíšu neboj ahoj :*

Zaklapla jsem notebook a šla za mamkou "co? Mami?" "Lexi musím jet dřív snad to nevadí?" "vůbec ne" řekla jsem a mamka se usmála "tak ahoj" řekla a já ji objala "ahoj" řekla jsem.

Máma už odjela a já nevim co budu dělat napadlo mě že půjdu k Justinovi tak jsem šla.

Byla jsem u jeho domu a zazvonila otevřela Pattie "ahoj Lexi" "ahoj je doma Justin?" "ano pojď dal je v pokoji" "děkuji" řekla jsem a vyzula si boty a šla k Justinovi do pokoje.

"Ahoj" "je ahoj Lásko" řekl a šel ke mě když byl u mě tak mě políbil "co tu děláš?" "máma odjela dřív a já nevěděla co budu dělat tak jsem šla za svoji láskou" "a kdo to je?" "neřeknu" "proč?" "protože ho moc dobře znáš" řekla jsem a usmála se "fakt?" "ano" "jsem to já?" "ano" řekla jsem a políbila ho "bjacha?" řekl někdo za mnou byla tam ta malá holčička "je pajdon" řekla a začervenala se juu ta je tak roztomilá Justin se usmál a vzal holčičku do náruče "Lexi toto je moje sestra Jazmyn a Jazmyn toto je moje láska Lexi" "ahojky" řekla jsem a usmála se na ní "ahoj" řekla a schovala se Justinovi do hrudi "ty se stydíš?" ona jen přikívla "a kolik ti je?" "no kolik?" zeptal se jí Juss "pěť" zašišlala "no ty jseš velká" řekla jsem a Juss pustil na zem "co jsi potřebovala?" "ňo chtěla jšem ňakješliť maminku ale já něvím jak" řekla a sklopila hlavu já jsem si drepla a řekla "já ti pomůžu" řekla jsem a ona mě objala "já tam za tebou přijdu jo?" "ďobže" řekla a já se postavila a ona odešla Justin se na mě usmal a pak si mě přitáhl a políbil mě "máš roztomilou sestru" "já vím" řekl "já si ji adoptuju" "ne ne ne ty máš brášky" "mám no ale nevim kde" řekla jsem a povzdychla si moc mi chybí "promiň já zapomněl" "neomlouvej se" řekla jsem a líbla ho na rty "tak já jdu za ní" "dobře já si něco zaříďím" "dobže" zašišlala jsem a políbila ho.

"Tak jdeme kreslit?" "aňo!" řekla a odložila tablet.

Pohled Justina
Musím o ní říct mamce tak jsem šel za mamkou "mami?" "ano zlatíčko?" "musím ti něco říct" "no povídej" řekla a a odložila knihu "no emm....mám holku" "fakt?! Kdo to je a znám ji a je hodna a kde bydlí?" "mami je to Lexi" "fakt?! To je úžasné" řekla a objala mě.

Přišel jsem k Jaz pokoji a koukl se jak kreslí byly jak maminka a dcera musel jsem se usmát.

Pohled Lexi
"Hoťovo" řekla a letěla to ukázat mamce já jsem se usmála a postavila se otočila se a viděla jsem Justina jak se opírá o dveře "byly jste nádherné" řekl a šel ke mě "děkuji" řekla jsem a koukla se do jeho krásných očí "byly jste jak maminka a dcerka" "vážně?" řekla jsem a on přikívl já jsem ho políbila "a co jsi si zařizoval?" "řekl jsem mamce že jsme spolu" "já taky" řekla jsem.
************
Máme tady další díl trošku delší ale snad nevadí možná nebudou teďka vycházet díly protože jsem nemocná doufám že to pochopíte.

Písnička: Justin Bieber- The Feeling

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat