Sorry za chyby
****************
O týden později
Pohled Lexi
Před týdnem Justin odjel za jeho babičkou já jsem zatím chodila do školy,ven s kamosemi a taky se víc zblížila s mamkou....Jsem ve svém pokoji a přemýšlím ptáte se nad čím? Nad mými bratry protože nevim kde jsou a nevim proč to taťka udělal. Začal mě zvonit mobil koukla jsem se kdo volá volal mi Fred hned jsem to zvedla.....
"Halo?"
"Ahoj Lex"
"Ahoj bracha jsem tak ráda že voláš co se s vámi stalo? Kde jste? Jak vám je?"
"Hej Lex klidni to"
"Jo promiň tak proč voláš?"
"No asi víš že nás táta vzal s ním i když jsme nechtěli"
"No?"
"No tak táta jednoho dne zmizel nevíme kam a proč ale my se vracíme k vám sestřičko až se vrátím tak všechno napravim budu se o tebe víc zajímat budu tě víc opatrovat budu tvůj velkej bracha kterého si tak dlouho postrádala.."
Když to dořekl tak se mi slzy nalily do oči a byla tak ráda že toto slyším
"Bracha.....moc děkuji že tě mám....a kdy přijedete?"
"Asi zítra odpoledne"
"Tak dobře ahoj"
"Ahoj"
Jak mile to zavěsil letěla jsem to říct mamce "mami!mami!mami!" "co je? Co tak řveš?" "volal mi Fredo a říkal že tata někam zmizel a že se zítra odpoledne vrátí k nám" když jsem to mamce řekla tak mě obejmula a cítila jak brečí "bože Alex jsem tak ráda" "já taky".Jsem na notebooku a koukam na YouTube. Zazvonil mi mobil. Zase. Koukla se kdo vola Justínek:* okamžitě jsem to zvedla.
"Ahoj"
"Ahoj Lásko jak se máš?"
"Nejvíc suprově"
"Vážně? Protože ti volám?"
"To taky ale moji bratříčci se mají vrátit!"
"To je úžasný"
"Lásko já chci aby si tu byl já se kopu nudou do prdele"
"Za měsíc se uvidíme"
"To je dlouho"
"No je no"
"Alex pojď sem" vola na mě mamka.
"Lásko budu muset končit"
"Tak jo večer ti zavolám"
"Dobře pa"
"Pa"
Tipla jsem to a letěla za mamkou "no tak co potřebuješ?" "budu muset odjet na pracovní cestu neví se ještě na jak dlouho" "no dobře a kdy jedes?" "večer mi letí letadlo" řekla a já jen prikovla.
Druhej den ráno
Probudila jsem se na zvonek u dveří sešla jsem dolů a šla otevřít "ahoj Lex" "F-Frede a Johne" řekla jsem a oba je objala "moc jste mi chyběli" "ty nám taky".S bráchami si povidame už nejmíň dvě hodiny "segra jsme unaveni půjdeme si lehnout jo?" "dobře" začal mi zvonit mobil Justin.
"Ahoj"
"Ahoj lásko mám dobrý správy"
"Jaký?"
"Domu přijedu za týden babička se uzdravila o něco líp"
"To je úžasný"
"Už se na tebe těším"
"Já taky miluju tě pa"
"Já tebe pa"
Tipla jsem to a byla hrozné ráda že ho zase uvidim a už za týden joooo!!! Šla jsem se osprchovat a šla spát.
***********
Moc moc moc se omlouvam že dlouho nevyšel žádný díl ale Nestíhám. Tato část je trošku kratší ale snad to nevadí.Písnička: Justin Bieber- U Smile
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*