Sorry za chyby
*****************
Pohled Lexi
Já vůbec nevím co mám dělat jsem s toho strašně v prdeli. Stýská se mi po něm? Stýská ani nevíte jak ale už ho nemůžu vidět prostě to nejde. Jediný s kým se vídávám je Ryan je to super kamoš a je to jak můj brácha prostě je tu vždy se mnou. Rodina odjela i s Bieberovimi na dva měsíce někam pryč ano na dva měsíce prostě jim asi hrablo. Já jsem s nima nechtěla jet i když se to mamce nelíbilo tak stejně ví že je tu Ry a dala mu za úkol že mě má hlídat máma se o mě hrozné moc bojí. Od doby co jsem se rozešla z Jussem tak se o mě hrozně bojí a Pattie se mi za něj hrozné omlouvá i když ona se omlouvat nemůže protože za to ona nemůže. Prej jí to Justin všechno vyčítá že za to může ona i když nechápu proč. Neměl by protože ona za to vůbec nemůže může si za to on sám."Ryane já to nechci strč si to do prdele" řekni Ryanovi když mi pořad cpe nějaký jídlo. Fuj. "Aspoň trochu prosím" "ne!" "mám zavolat Justina?" "jestli mě chceš zabít klidně" Crrr začal mi zvonit mobil díky bohu to byla Laura
"Ahoj Lau co se stalo?"
"Ca-cameron je v-v ne-nemocnici"
"Cože?! Proč?!"
"J-já ne-nevím začal z-zvracet krev a pak m-mi řekl že m-mu je h-hrozně špatně"
"Buď tam hned dojedu"
"Dobře"
Já to zavěsila a letěla do pokoje se upravit a oblíct."Ry!" "co?" "odvezl by si mě prosím do nemocnice na Green Strech?" "jo proč?" "můj kamarád je v nemocnici" "jasně tak pojď" když jsem vycházela z domu tak jsem narazila na Justina! Bože ne! Nechci ho vidět! "Ahoj Lexi kam jdeš?" "to tě nemusí zajímat" "hmm" "tak Lexi jedeme do té nemocni- jeee čus bro" "zdar počkat proč do nemocnice" "řekla jsem ti že ti to může být u prdele!" "tobě se něco stalo" "nestarej se a i kdyby jo není to tvoje věc" odsekla jsem a nasedla do auta Ryan hned po mě a my vyjeli.
V nemocnici
"Lauro co se stalo?" "já nevim doktor ještě s nim nevyšel takže nevím" začala brečet a já ji objala ne Laura s Camem nechodí ona chodí z Danem ale obě ho máme rádi Cam jako jedinej tu pro mě byl vždycky takže jsem začala brečet taky."Paní Smitova?" "tady" ozvala se Laura "jste rodinný příslušníci?" "jsme sestry" "váš bratr no jak to říct má rakovinu" a v ten moment se mi svět zastavil nesmí umřít nesmí je jedinej kdo tu pro mě je no ještě Ry ale ten je spíš víc s Jussem ale tak.
"A-a můžeme za nim?" "jistě pokoj 222 naschle" já se koukla na Lauru "to nemůže být pravda" "půjdeme za ním?" "já ne Dan mě pozval na večeři tak pak dej vědět ahoj" objala mě "ahoj" dělá si prdel?! Jí je přednější nějaká posraná večeře než kamarád?! No ty vole ta jede na nějakých prášcích ne? No nic šla jsem do jeho pokoje."Ahoj Came" "ahoj Lex" "už to víš?" "jo už vím všechno" "neboj ty to dáš budu tu s tebou neopustim tě" "děkuji Lexi" "když ty si tu byl pro mě vždycky tak teď já" "a jak se s tím vypořádáváš?" "no nic moc asi víš že jsem propadla alkoholu?" "jo to si mi všechno říkala" "no tak asi nic nevého" usmála jsem se na něj.
Jsem tady už asi dvě hodiny a povídám si s Camem a smějeme se takto jsem se nesmála už dlouho. "Came návštěvní hodiny už budou končit tak za tebou přijdu zítra" "dobře tak ahoj" já jsem vstala a dala mu pusu na líčko "mám tě ráda ahoj".
O dva měsíce později
S Camem to je špatný pořad se mu to horší zjistila jsem že mě miluje a já s ním chodim a jsem s nim šťastná ale porad piju a kouřim ale už se neřežu. A jak to je s Justinem on mě vidava ale já si ho nevšímám. Jestli si myslíte že na jsem na něj zapomněla tak ste na omylu pořad ho mám v hlavě všechny spominky."Came lež" "ale já chci sedět" "ne lež" "ale já lezim 24 hodin v kuse sedm dni v týdnů" "já vím ale doktor říká že máš ležet a nemáš se namáhat" "však si jenom sednu" "jo jasně a pak to bude na mě to víš že jo pěkně lež" "tak jo" já si šla sednout k němu a objala jsem ho "spolu to zvládneme neopustíš mě" "neopustim" já jsem ho políbila a usmála se...
Další díl je tu. Další bude buď ještě dneska večer nebo zítra uvidím.
I love you! 💜👊
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*