#30

123 5 6
                                    

Věnování AddinkaRose kouknite se na její knihu je úžasná!
Sorry za chyby
***************
Viděla jsem Adel jak má v ruce žiletku a ruku má pořezanou "Harry vem ji musíme do nemocnice" Harry ji vzal na ruce a odnesl do auta já si sedla na místo řidiče a jela k nemocnici.

"Prosím potřebujeme nějakého doktora" řekla jsem když uviděla Adel tak se lekla a okamžitě zavolala doktora ten jí ránu zašil a pak ji odvezli na pokoj "vy jste?" "její sourozenci" "vaše sestra se hluboce pořezala a je v kómatu ale za chvilku se probudí a nevim jestli jste to věděli ale je v prvním měsíci těhotenství naschle" já tam stala jak přikovaná a Harry na tom nebil dvakrát nejlíp šli jsme za ní.

Přišli jsme k jejímu pokoji a zaklepali "dále" ozvalo se a my jsme vstoupily "ahoj Adel jak ti je?" "je mi špatně" "no to vysvětluje to těhotenství" "co?!" "no jseš v prvním měsíci" "co ale mě je jenom šestnáct nemůžu mít dítě" "tak běž na potrat" "ale já nemůžu zabít život" "no a s kým ho máš?" "tak to nevím naposledy jsem spala s H-Harym" řekla a koukla se na Harryho "Lexi necháš nás o samotě?" "jo jistě" řekla jsem a odešla.

Pohled Adel
Lexi odešla a já se podívala na Harryho "tak co?" "no já nevim Harry je to těžké nedokážu ti věřit po tom co si udělal" "já vím a je mi to hrozně moc líto a já vim jsem debil ale uvědomil jsem si že tě miluju a nemůžu bez tebe žít" "Harry...Ani nevíš jak jsem trpěla a jak mě to bolelo...Musíš si mě získat zpátky, aby to bylo tak jako na začátku...Miluju tě" "já vím-" "ne Harry nic neříkej a běž pryč" "ne Adel-" "běž pryč prosím" řekla jsem a měla slzy na krajíčku nic neříkal a zvedl se a odešel "jen abys věděla miluju tě a budu za tebe bojovat" řekl a odešel.

Pohled Lexi
Harry odešel a vypadal zdrceně "Adel?" "pojď dál" "tak co necháš si to malý?" "jo nechám ale budu na to sama" "Adel nejseš na to sama máš mě máš Justina mi ti pomůžeme" "děkuji" řekla a já ji objala "a vůbec co dělá Justin?" "no jel ke kamošovi si něco zařídit a jaksi jsem mu neřekla nic takže bude za chvilku volat nebo psát" jen jsem to dořekla tak mi zapípal mobil.

J: kde jseš?!

L: v nemocní

J: co?!

L: přijeť do nemocnice ty víš které

J: jedu

"No už je na cestě" "jeee" řekla a já se zasmala.

"Co se stalo? Adel?!" řekla šel k její posteli "co se stalo?" "no Adel no...spadla ze schodu a mela otřes mozku" řekla jsem já vím že mi to nesežere ale tak co už "nelži" "emm...nelžu" "lžeš" "no tak jo pořezala se a je těhotná" "co?!!!" "šššš" "jo jsem těhotná ale nacham si ho Lexi mi,pomůže" řekla Justin se na mě koukl "děláte si srandu že jo" "a vypadáme na to?" "ne" "no tak vidíš" "děcka jsem unavená nevadí že si zdřímnu?" "ne my stejně už pudeme ahoj" "ahoj" řekla a my odešli.

Doma
"Lásko?" přitáhl si mě za boky "no?" "chceš taky mimi?" "jo ale ne teďka až někdy jindy" "ale tak" "ne mě je osmnáct a tobě devatenáct ještě si počkáme" "tak jo" řekl a já ho políbila.

"Já jsem jednorožec" "a lásko seš v pohodě?" zeptal se mě Justin já tady porad řvu já jsem jednorožec "ne vždyť jsem jednorožec" "aha tak to jo" "problém?" "ne" řekl a zasmal se já pokročila rameny a dal pokračovala.

O čtyři měsíce později
Adel už narostlo bříško a je v pátém měsíci a už je doma s Justinem jsme si našli barák a bydlí me tam máme to tu zařízený Adel jsme k sedmnáctinám koupily taky dům no spíš byt a bydlí sama ale každý den k nám chodí já se o ni starám protože v nemocnici prodělala nervový zhroucení takže si musíme dávat pozor o Harrym jsme dlouho neslyšeli.

"Au" "co se stalo" "kope" řekla já jsem k ní přišla a chytla ji za břicho čítala jsem jak kope "to je úžasný" "je já se tak teším ale zarás i bojím" "proč?" "bojím se porodu" "tak to tě chápu" řekla jsem Crrr zazvonil zvonek šla jsem otevřít "dobře den je zásilka pro Adel Bieber" (ano jejich tatove jsou bratři) "já ji to dám" "tady to je" "děkuji naschle" řekla jsem a zavřela "Adel máš tu balík" řekla jsem a podala jí ho ona ho otevřela a ve vnitřní byla kytice a vzkas "přečti ho" "milá Adel jsem hroznej debil vim ale strašně tě miluju a chci tě zpátky strašně mi chybíš vrať se mi zpátky prosím tvůj Harry" "no tak to je dost krutý" "hmm je no" "mám si s ním promluvit?" "ne já si s ním promluvím sama" "seš si jistá? Víš že se nesmíš stresovat" "a sem a neboj" "dobře jdu nahoru za Justinem" jo Justin je celou dobu nahoře a valí se.
"Ty pořad ležíš?" "jo a baví mě to" "ale já chci,taky" "tak pojď za mnou" řekl a já za ním šla.

Pohled Adel
Harry už je tady a začíná debatu "Adel strašně moc mě to mrzí a chci tě zpátky chci tě mít teda chci mít vás u sebe a strašně mi chybíš vrať se mi zpátky prosím....miluju tě" "Harry. Dej tomu čas. Určitě se k tobě vrátím a věř mi, že já tě také miluju. Nechci aby naše dítě nevědělo kdo je jeho otec. Miluju tě" dořekla jsem to a pohladila ho po tváří "Adel prosím-" "ne Harry nedělej to ještě horším než to je vrátím se k tobě ale ne teďka....protože tě miluju" "ale proč čekat když můžeš ke mě hned" "ne Harry já nemůžu" "ale proč?" "protože to nechci zažít znova a nechci se dívat do oči co mi lhaly a nechci mít každý den strach že se to stane znovu" "já tě chápu" povzdechl si a odešel začala jsem brečet chci ho tady chci ale nemůžu "Adel stalo se něco?" "Lexi všechno jsem mu řekla chápe mě ale chce nás u sebe já ho taky ale nemůžu je to pro mě hrozně těžký" "já tě chápu" řekla a objala mě "pojď je pozdě půjdeme si lehnout" řekla a odvedla mě do pokoje "pěkné sny" řekla a odešla já za chvilku usla.

O dva měsíce později
Pohled Lexi
Adel nám za dva měsíce porodí strašně se těším s Harrym se normálně vídávám ale není to jak předtím není to jak ten kamoš ze základky je to spíš jak kdyby se měl každou chvíli zhroutit.

"Já se s tebe poseru proč musíš žárlit?" řekla jsem Justinovi s Justinem se skoro jenom hádáme "ty si neviděla jak tě svlíká pohledem?" "ne to teda neviděla" "ale já jo a co je moje to si budu chránit" "ale nemusíš žárlit!" vyjela jsem po něm "tak promiň že si tě chráním!" vyjel pro změnu on já jsem naštvaně odešla do pokoje kde jsem se zamkla a sjela po dveřích dolů a začal brečet proč se musíme hádat já se s ním hádat nechci chci se s ním normálně bavit ale v poslední době to moc nejde. "Lexi" řekl Justin za dveřmi "co je?" "otevři prosím" řekl já jsem mu otevřela ale pořad jsem seděla na zemi s uslzenýma očima Justin si sedl vedle mě a objal mě "promiň mi to já jsem to tak nemyslel nechtěl jsem tě naštvat promiň" "ne já promiň neměla jsem na tebe tak vyjet" řekla jsem a odtáhla se od něj "Justine v poslední době se jenom hádáme já se s tebou nechci hádat já se bojím že se rozejdeme" "lásko nepřemýšlej nad tím nikdy tě neopustím miluju tě" "já tebe"....

Aaaaaaa máme tady další díl promiňte že jste čekali tak moooc dlouho ale dřív to nešlo.

Písnička: Ariana Grande- Be Alright

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat