#11

194 5 0
                                    

Sorry za chyby
****************
Ráno jsem se probudila a šla rovnou do koupelny a udělala jsem si raní hygienu a pak jsem si šla najít oblečení našla jsem si (média) a pak jsem šla dolů a na mířila jsem si to do kuchyně kde jsem našla lístek.

Ahoj zlatíčko jela jsem do práce jídlo máš na stole příjedu domů pozdě večer.
Xxx máma

Jak nečekané šla jsem ke stolu a vzala si palačinky a šla do pokoje lehla jsem si a zapla notebook.

J: ahoj

L: ahojky

J: nepůjdeš ven?

L: ok kdy?

J: za chvilku jsem u tebe

L: Oki

J: tak čuuus

L: čuuus

Vypla notebook a šla uklidit talíř a šla k telce kde jsem zapla očko kde hráli (media) já si začala spívat a tančit.
Crrr šla jsem otevřít "ahoj" "je ahoj" řekla jsem a on mě objal ale jen jednou rukou "co máš za zády?" řekla jsem a on mi podal nejmíň 20 růží "Ježíši moc děkuji za co?" "za všechno" řekl a já ho objala a dala mu pusu na tvář "děkuji" poděkovala jsem mu a šla dát květiny do vázy.

Pohled Justina
Byl jsem rád že ji to udělalo radost.
"Jussy?" "no?" "kam se jede?" "pryč" "ale to říkáš furt" řekla a já se zasmál byla roztomilá když se "zlobila" "no neřeknu ti to protože by to nebylo překvapení" řekl jsem a ona protočila očima.
"Jsme tady" řekl jsem a ukázal na místo ona tam nehybně stála a koukala.

Pohled Lexi
Bylo to úžasný bylo to na kopečku kde byla deka na které byl košík z jídlem "to je úžasný" řekla jsem a posadila se na deku a Justin hned za mnou.
Celou dobu jsme si povídali pak jsem si lehla a koukala se na nebe Juss si lehl vedle mě "je to moc krásné" "to je" řekla jsem a koukal se na Jusse "Justine?" "hmm?" "měl si už nějakou holku?" "jo měl jmenovala se Selest" "a proč jste se rozešli?" "podváděla mě" "aha to mě mrzí" řekla jsem a koukla jsem se na něj "a ty jsi ji miloval?" "no ona byla takovej ten typ kterej by furt jenom utrácel a chápeš..." "jo chápu" řekla jsem.
"Lexi?" "ano?" "máš prostřední jméno?" jesli se divíte proč se mě zeptal tak tady už nejmíň hodinu hrajeme otázky a už nás nic nenápadná "ano ty?" "taky a jak je tvé prostřední jméno?" "Melánie Lexi Melánie a tvoje?" "Drew Justin Drew" řekl a já se usmála "Lexi?" "no?" "víš že si moc krásná" řekl a já cítila že moje líce nabírají červenou barvu "nene" řekla jsem a zakryla si tváře "ale ano" řekl a dal mi ruky z tváří kaoukl se na mě a já se usmála on se koukl na nebe.

"Justine já už budu muset" "jo dobře tak pojď" řekl a my si stouply a šli.

Došli jsme před náš dům a já se koukla na Jusse a usmála se "tak ahoj" "ahoj" řekl a já už byla na odchodu když v tom mě Juss chytil za zápěstí a otočil k sobě chytil mě za boky a políbil mě Juss si mě ještě přitáhl a tím náš polibek prodloužil. Když nám došel dech tak jsme se odtáhli a Juss se ne mě usmál "Lexi?" "ano?" "Lexi víš no já já nevím jak začít prostě od té první doby co jsem tě viděl popravy uplynulo strašně moc dní měl jsem tě jako nejlepší kamošku pak jsem tě měl jako sestru a poslední dobou jsi se mi začala víc líbit a já tě měl jen rád ale postupem času jsem tě začal milovat a tvůj smích tvoje oči tvoje vůně mi po každý tak moc chybí ty jsi ta nejlepší nejůžasnější holka kterou znám a proto se tě chci zeptat stala by ses mojí holkou mojí princeznou?" dořekl to a já tam stala jak přikováná a slzy mi tekly já se koukla na Justina a řekla....
*********
Máme tady další díl juhuuu

Písnička: Dillon Francis & Dj Snake- Get Low

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat