Sorry za chyby
****************
Pohled Justina
Probudil jsem se na zvonění mobilu vzal jsem ho a šel do kuchyně volal mi Ry."Zdar bro"
"Zdar"
"Co potřebuješ?"
"Nic jen jestli by jste nepřišli na moji pařbu"
"Oka v kolik?"
"V 6 tu buďte"
"Oka"
"Tak zatím zdar"
"Zdar"
Tipl jsem to a chtěl jít zpátky ale viděl jsem Lex jak stojí ve dveřích "dobré ráno" "i tobě shawty co by si řekla že by jsme šli k Ryanovi na párty?" "jo v kolik?" "v šest" "oka".
V 6
Pohled Lexi
Já se právě oblíkám.šla jsem dolů kde byl už Justin když mě uviděl tak ke mě šel a položil si svoje ruky na můj bok a sjel až k zadku kterej zmáčkl "sekne ti to" "tobě taky" on se sibalsky usmál a já ho políbila "jedeme?" "ano".
(Toto měl na sobě Justin).U Ryana
"Hej bro zdar" pozdravyl Justin Ryana "zdar ahoj Lex" "ahoj" já jsem se s ním objala "tak pojďte už je to v plném proudu" fakt bylo to v plném proudu všichni tancovali a pyli prostě párty! "Lásko?" "no?" "pojď tančit!" "jo" Justin mě vzal za ruku začala jsem boky kroutit do stran pak si mě Justin otočil k němu zadkem a já se "omylem" otírala zadkem o Justinův rozkrok "lásko přestaň nebo si tě vezmu tady a teď" já jsem ho neposlechla a dál se otírala pak jsem se otočila a otřela se mými rty o jeho ušní lalůček a naschvál jsem zavzdychala on zmáčkl můj zadek a já se odtáhla "jdeme pít?" "pojď" vzal mě za ruku a my šli k baru "dvakrát whisky" řekl barmanovi a pak se usmál na mě "tady to je" podal na dvě whisky a já to do sebe kopla "jdu na záchod" oznámila jsem Jussovi on jen kívl na souhlas a já se vytratila na záchody.Ráno
Probudila jsem se někde na gauči všude byl bordel a mě neskutečně bolela hlava tak jsem se šla kouknout kde skončil Justin. Vešla jsem do nějakého pokoje a co nevidím. Justin tam leží nahej s nějakou blonckou a líbají se "to si děláš prdel!" začali se mi rvát slzy do oči a já odešla "ne Lex! Lex počkej!" "nech mě!" "stůj!" chytil mě za ruku ale já se mu vyšklubla a stála na místě a neotáčela se "Lex poslouchej mě není to tak jak to vypadá" "ne?! A jak to vypadá jako že ti nestačím?!" "ne to ne" "tak co?!" "byl jsem opilej a nevěděl jsem co dělám bylo to nedorozumění" "jenže to nedorozumění se stalo už podruhé! PODRUHÉ!" to slovo "podruhé" jsem zdůraznila "já vím Lexi já se ti strašně oml-" "ne Justine omluva nestačí prostě sis to posral a nech mě být" odešla jsem odešla jsem od něj odešla jsem z jeho života a odešla jsem z jeho srdce.U nás teda teď už jen u něj doma jsem si naházela věci do kufrů a odjela jsem odjela jsem domů. "Ahoj Lexi bože Lexi co se stalo?" vpadla jsem mamce do náruče "on mě podvedl už podruhé! Já mami ho miluju ale už to tak není" začala jsem zase brečet ona se mnou houpala a já jen brečela "bude to v pohodě" "ne mami nic nebude v pohodě bez něj ne" vzala jsem si kufry a šla do mého pokoje.
Ležím na posteli a prohlížím si fotky "ségra?" "no?" "mužů dál" "jo jasně" uklidila jsem fotky a koukla se na Freda "už jsem to slyšel je to strašný je mi to hrozně líto" posadil se na postel a objal mě kolem ramen "mě taky ale už to udělal jednou to jsem mu byla schopná odpustit ale podruhé to je moc to nedávnám a kdybch mu to odpustila tak by to už nebylo tak super" začala jsem vzlikat "nebreč zapomenes na něj najdeš si lepšího" "ne nikdo lepší už nebude" "bude i lepší" "ne nebude".
Pohled Justina
Ne to ne! Nesmí odejít nesmí! Ty vole já jsem takovek kokot! Bože!.Jel jsem domů ale už tu nebyla teď za nou jezdit nebudu stejně by mi neotevřela kurva!. Plácl jsem sebou na postel a začal jsem brečet ano BREČET!.
O pět měsíců později
Pohled Lexi
Už je to pět měsíců co jsem se z Justinem rozešla a úplně od něj odešla. Snažil se mi dovolat nebo napsat ale marně. Já jsem se z toho snažila dostat ale spíš jsem z toho ještě víc na dně. Já jsem byla tak s toho v prdeli že jsem začala kouřit z kouření jsem se začala řezat a je mi to příjemný. Začala jsem pít. Láska bolí. Přestala jsem chodit do školy skoro nechodím ven. Stala se ze mě troska. Na Justina se snažím nemyslet ale marně pořad ho mám v hlavě kamkoliv jdu tak se mi vybaví ty spominky. Je to strašný."Lexi pojď jídlo!" "nemám hlad!" "něco musíš jíst pojď si dát aspoň kousek!" "nechci" odsekla jsem. Ano i na rodiče jsem hnusná ale já nechci být hnusná všechno mě změnilo změnilo k horšímu.....
Máme tady další díl konečně!!
Další bude buď zítra nebo pozítří.I Love You 💚💚
ČTEŠ
I hate you, but I still love you |JB FF|
FanfictionJe to můj úplně první příběh, tak když tak omluvte chyby. Děkuji. *OPRAVUJE SE*