#6

263 7 3
                                    

Sorry za chyby.
Věnováno AddinkaRose kouknite se na její profil. Děkuji.
**********************
Nevím jak dlouho jsme tam seděli ale byla mi celkem zima „je ti zima?" já kývla a on si sundal mikinu, já jsem ji s úsměvěm přijala.

Lehla jsem si do trávy a Justin mi lehl do klína „je to nádhera" vydechl Justin a já se usmála, Justin se postavil a koukl se na mě.

„Co je?" zeptala jsem se ho.

„Nic jen že by jsme asi už měly jít" řekl a já přikývla a stoupl. Když jsme šly domů tak mě Justin chytil kolem ramen a já nevím proč ale cítila jsem se v bezpečí a já si dala mojí ruku kolem jeho pasu protože jsem víš nedosáhla.

Došly jsme před můj dům a já si chtěla sundat mikinu „nech si ji" zastavil mě a já se usmála „tak ahoj zítra ve škole poprvé."

„Jojo budu se těšit a bacha máme tam zase takový ty krávy nebo spíš děvky školy" zasmála jsem se a on se mnou. „Ahoj"

„Ahoj" řekl a už byl na odchodu.

„Justine?" otočil se na mě a já jsem k němu přišla a dala mu pusu na tvář a poděkovala za krásný večer.

Doma jsem šla rovnou do pokoje a tam si zapla notebook kde mi napsal Justin.

J: moc mi chybí

L: kdo?

J: Adel

L: to ti věřím :*

J: mám furt výčitky moc mi Adel chybí mám výčitky že jsem ji neochránil a že je to kvůli

L: Justine se netrap bude to v pohodě zapomeň na to bude líp neboj

Když jsem to odepsala tak se mi udělalo špatně a letěla jsem na záchod se vyzvracet pak jsem se vrátila k notebooku.

J: dík Lexi

J: haloo

J: Lexi

J: prosím neignoruj

J: Lexi ozvy se :(

L: jsem zpět

J: kde jsi byla?

L: zvracet

J: cože?

L: no udělalo se mi nevolno

J: aha a je to v pohodě

L: moc ne jdu si lehnout dobrou:*

J: dobrou a krásné sny :*

Zavřela jsem notebook a šla si lehnout protože mi bylo fakt špatně.

V noci jsem se probudila protože se mi udělalo zase špatně a šla zase zvracet.

Pohled Justina
Večer jsem se probudil tak jsem šel ven na čerstvej vzduch. Když jsem vyšel tak jsem viděl jak se u Lexi v pokoji rožlo, šel jsem se obléknout a seskočil jsem z balkonu dolů a šel k Lexi.

Přišel jsem před její bálkon a vylezl na něj a vešel do jejího pokoje. Ležela na posteli jen ve spodním prádle a vypadalo to že jí není dobře tak jsem zaklepal „ahoj Justine" zašeptala a usmála se teda pokusila se o to.

„Ahoj Lexi" řekl jsem a taky se usmál a šel si k ní sednout "Lexi?" nic neřekla protože mi zapípal mobil.

Neznámí číslo: chceš Adel tak si pro ni přijď

Když jsem si to přečetl měl jsem chuť něco rozbít.

J: a kde?

Neznámé číslo: zítra u staré stodoly ty víš kde

J: dobře

odeslal jsem to a koukl se na Lexi která tu nebyla, ale byla na záchodě. Přišel jsem tam a viděl jsem jak se Lexi sklání nad záchodovou mísou, šel jsem k ní a držel jí vlasy „Justine běž pryč nechci abys mě takhle viděl" zaskuhrala.

„Ne nikam nejdu pomůžu ti" řekl jsem a odnesl ji na postel.

„Justine já bych to vládla" zahihňala se.

„Já vím, ale já jsem to zvládl líp" hrdě jsem se poplácal po remeni a ona se zasmála, „Lexi?" ona na mě zvedla její bledou tvář, „někdo mi napsal a řekl že má Adel a že si pro ní mám dojít" byla chvilku překvapená, ale pak se probrala.

„Půjdu s tebou" řekla odhodlaně a já záporně zakýval hlavou.

„Ne nikam nepůjdeš."

„Ale ano půjdu" proč je ta holka tak moc tvrdohlavá?

„Ne není ti dobře" snažil jsem se to zahrát na něco jiného, ale ona si stále stála za svým.

„Justine já nejsem malomocná" zasmála se a já nakonec přikývl „děkuji" řekla a objala mě.

„A teď si pojď lehnout" lehla si a za chvilku usla, tak jsem šel k sobě a taky usnul.
************
Máme tady další díl možná trochu krátký ale snad to neva.

Nahoře Lexi

Písnička: Fifth-harmony

I hate you, but I still love you |JB FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat