Alex
Proboha, ty časový posuny mě zabijí. Ne, že bych byl unavený, ale nemám přes den co dělat, když je Mia ve škole a prohlídku Londýna bych chtěl nechat na ni.
Tak jsem ji alespoň koupil toho obrovského medvěda a asi se s ním teď budu válet v posteli. Aby mnou voněl, samozřejmě. Vůbec by to nebylo proto, že jsem nedospělý a prostě.. je to obří medvěd!
Oblíbil jsem si tu jednu menší restauraci, kam chodím už tři dny na oběd. Je tu kuchyňka, takže bych si vlastně mohl něco uvařit, ale ne. Moc práce, pff. Ale tak jsem si alespoň koupil nějaké cereálie a mléko na snídani. No a nebudu lhát, taky jsem nakoupil hromadu anglických sladkostí, protože proč sakra ne?Už jen tři dny a konečně se nebudu muset schovávat. Anoo!
Eh, teda..
Už jen tři dny a budu moct Miu zlíbat do bezvědomí. Anoo!
Ach jo, jsem špatnej ve vtípkách. Tak nic, snad příště.
Pípla mi zpráva. Vždyť jsou tři ráno, proč nespí? Proč nespím já? Jednoduchý, protože jsem unavenej idiot a spím i přes den.
MiaRode: Lexi?
AlexLo: Ano? Proč nespíš Mi?
MiaRode: Moc přemýšlím.
AlexLo: Nad čím?
Znejistil jsem.MiaRode: Nad vším..
AlexLo: Udělal jsem něco špatně?
MiaRode: Ježiš to je boží, když si tak vážnej*-* ale ne, jen mě tak napadlo, jestli se fakt jmenuješ Alex Lo, nebo je to zkratka. Přijímení myslim:D *stydím se, že neznám přijímení mýho kluka*
AlexLo: Mioooo!:Dd Lo je zkratka, jmenuju se Alexandr Logan a ano opravdu Alexandr, protože prostě Alex nestačí:D
MiaRode: Tak prostě Alexi, děkuji za odpověď:D
AlexLo: Jsi hodně unavená?:D
MiaRode: Proč myslíš?
AlexLo: Už to poznám:D
MiaRode: omgg! Budeme mít týdenní výročí!
AlexLo: Mio, měla by jsi jít opravdu spát.
MiaRode: Hele, to byl jen vtip:( ale jo, máš pravdu, teď už možná usnu, dobrou♡
Popravdě a kupodivu jsem taky usínal a taky jsem po chvíli usl. Na dvojsedačce v obyvacím pokoji v mém apartmá. Vítej bolest zad, rád tě vidím.
Jak jsem řekl, tak se stalo. Probudil jsem se ráno v sedm s ukrutnou bolestí v zádech, která díky bohu po prokřupnutí trochu ustála.
Už jen tři dny keců o tom, jak je u nás už tma, nebo jak už mě škola hrozně nebaví. Momentálně mě spíš nebaví to vymýšlení, ale musim kecat, jinak bych všechno zkazil a už by to nebylo překvapení.
Mia
Táta po dlouhý době navštívil náš dům a začal vyzlívat mámě, že nemá na Sophii dost času. Opravdu mi musí znepříjemňovat den už od rána?
Již oblečená jsem sešla dolů a šla do kuchyně odkud zněla hádka.,,Už sakra mlč!" Křikla jsem na tátu.
,,Ty se do toho nemotej."
,,Co bych se do toho nemotala? Hraješ si na tatínka, ale mě se sám neozveš. O Sophii si teď taky dva roky nevěděl, tak se vrať k tý tvojí chytrý malířce a už nám přestaň otravovat život. Proč prostě nemůžu mít normálního otce?!" Vyštěkla jsem na něj a on očividně ztratil slova. Vzala jsem si z linky připravenou svačinu od mámy, které jsem vlepila pusu na tvář a šla se Sophii do auta. Soph jsem samozřejmě zase odvezla do školy.
Teď si tak trochu vyčítám, že jsem mámu nechala s tím buranem samotnou.
Přišla mi od něj smska, že to moc přeháním, že se o mě zajímá, abych k němu po škole přišla a vyřešíme to. A já? Jednoduše jsem ho poslala do slova do prdele. Nebudu si hrát na šťastnou rodinku, když už měl tolik šancí náš vztah zlepšit, on o to očividně nestál. Tak ať si udělá milovaný děti se svojí milovanou učitelkou.
ČTEŠ
Coincidence? ✔
Teen FictionJedna jediná náhoda, která změní vše. Stačilo napsat jeden špatný NickName a změnil se život dvěma lidem, kteří žijí na jiné straně Země. Jeden nevinný překlep změní vše. Co, když se do sebe zamilují? Dokáží překonat dálku, nebo jim to nevyjde? O...