18.

5.9K 321 7
                                    

Tohle ráno bylo jedno z nejkrásnějších. Probudila jsem se jako první a nějakým způsobem jsme přes sebe měli peřinu. Jednu jedinou, takže bylo vlastně zakryté jen to, co by být mělo, zbytek našich těl byl odhalen. Ležela jsem na Alexovo hrudníku a užívala si toho, že tu jsme spolu. Líbala jsem jeho jemnou bledou kůži a jednou rukou jsem ho laskala ve vlasech.

,,Ahoj," šeptl jeho chraplavým hlasem a já zvedla pohled, abych viděla do jeho krásných očí.

,,Ahoj," usmála jsem se. Alex se ke mě natočil a políbil mé vcelku suché rty.

,,Ten včerejšek-"

,,Byl nádhernej," skočila jsem mu do řeči. ,,Nelituješ toho, že ne?"

,,Samozřejmě že ne," políbil mě na špičku nosu. ,,Nečekal jsem to, ale bylo to skvělý." Pronesl a já měla pocit, že se mé tváře barví do tomatové barvy.

,,Ani já to nečekala, ale prostě to přišlo no," zasmála jsem se, i když jsem věděla, že to co jsem právě řekla bylo spíš dost trapné.

,,Nevadí, když tě tu nechám a půjdu udělat snídani?" Políbil mě.

,,Máma je snad v práci a Sophie by měla být ve škole."

,,A jak to, že nejsi ve škole ty, ty záškolačko?" Zasmál se a začal mě líbat na krku, občas přidal i jemné kousance. Oba máme citlivé krky, takže líbání na něm je pro nás pro oba něco, jako nebe.

,,No to víš, mám tady návštěvu a bylo by neslušné po takové noci ráno odejít," šeptla jsem mu do ucha. Alex mě k tomu líbání ještě začal lohtat, takže jsem nevěděla jestli se smát, nebo co mám vlastně dělat.

,,No to by bylo asi dost neslušný no," přestal mě lochtat a začal mě líbat na rty.

,,Nechtěl jsi náhodou dělat snídani, gentlemane?" Šeptla jsem mu do ucha, když mě zrovna nelíbal a mírně jsem mu zkousla ušní lalůček.

,,Jistě má paní," rychle mě políbil, oblékl si trenky a tričko a odešel dolů. Já jsem si oblékla župan a šla jsem se vysprchovat. Přeci jen jsme to večer nestihli, nebo přesněji jsme na to neměli čas. Umyla jsem si zlakované vlasy, které večer držely v drdolu, umyla si tělo a měla jsem pocit, jako bych při mytí cítila každý Alexův polibek na mém těle.

Stopla jsem vodu, osušila se, vzala si zpět na sebe župan a přesunula jsem se do pokoje, kde jsem si oblékla podprsenku, kalhotky a zabavila Alexovi tričko, co měl na židli, když se včera oblékal do obleku a šla jsem dolů.

,,Tak jak to jde, šéfkuchaři," objala jsem ho ze zadu. Alex se na mě otočil a zamračil se.

,,Hele ty zlodějko," usmál se, chytl mě pod zadkem a já si obmotala nohy kolem něj. Alex mě posadil na linku a začal mě líbat. ,,Jak je možný, že ti to tričko sluší víc než mě," šeptl.

,,To nemůže být možné," jednou rukou jsem mu zajížděla do vlasů a tou druhou jsem ho hladila po jeho jemně oholené tváři. ,,Nechci ti nic říkat šéfkuchaři, ale možná se ti to pálí," políbila jsem ho.

,,Sakra," odběhl rychle k plotně a já seskočila z linky. Došla jsem k lednici, otevřela ji, vyndala jsem krabici pomerančového džusu a napila se.

,,Lásko, určitě máte skleničky," zasmál se u plotny Alex.

,,Lásko, to je tak hezký, když mi tak říkáš," zavřela jsem krabici s džusem a vrátila ji do lednice.

,,Tak prosím slečno, snídaně je hotová," ukázal na stůl, kde byli dva talíře a míchanými vajíčky a slaninou.

,,Děkuji za tuto velice anglickou snídani, dlouho jsem to nejedlan dobrou chuť," řekla jsem ironicky, zasmála jsem se a pustila se do jídla.

Po snídani jsem naložila nadobí do myčky a zapnula ji.

,,Co je dneska na pořadu dne, pane?" Zeptala jsem se.

,,No, víte slečno, jsem nějaký líný, tak bych to viděl na filmy," usmál se na mě a šli jsme spolu pomalu zpět do pokoje. Natáhla jsem si tepláky, v pokoji uklidila rozházené oblečení, ustlala postel a otevřela okno. Alex si také vzal tepláky a společně jsme odešli zpět do obýváku, kde jsme pokračovali v Harry Potterovi.

A/N: Já vím, je to nezáživný a asi i nudný, ale nějak se v ději posouvat musíme a já slibuju, že za chvilku to bude záživný a snad vás to bude bavit ._.
Jinak se mi teď daří publikovat část každý den, hlavně tedy proto, že jsem byla nemocná a předem jsem si napsala pár kapitol, ale budu se snažit přidávat i dál každý den a jestli se mj to nepodaří, tak se předem omlouvám.

xx

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat