Layla
Dívala jsem se na pryč odbíhajícího Alexe a začala jsem litovat toho, co jsem před už skoro dvěma lety udělala svému vlastnímu bratranci a nejlepšímu kamarádovi od dětství. V tu dobu jsem si myslela, že dělám pro oba to správné. Měli se navzájem rádi, ale ani jeden nedokázal udělat první krok a tak mě napadlo, že se vsadím s Andy, že když udělá první krok a bude s ním chodit nějakou dobu, tak ji přispěji na její vysněné auto. Myslela jsem, že když už Andy namočím do toho prvního kroku, bude s ním hlavně proto, že to tak chtěla a ne, kvůli těm penězům, tak jsem zjistila o pět měsíců později. Nebyla s ním šťastná, ale chtěla vydržet alespoň šest měsíců, abych si nemyslela, že to dělá kvůli těm penězům, i když to kvůli nim dělala. A chudák zamilovanej Alex absolutně o ničem nevěděl.
A teď očividně i vyšlo najevo, že to byl můj nápad. Ano, bylo to hloupý, ale kdyby měla upřímně Andy trochu soudnosti, neudělala by to, šla by za ním bez těch podělanejch prachů, ale já šlo jenom o to debilní auto. Samozřejmě, že mu to vyžvanila ona. A já se jí za to pomstím.
Odešla jsem z poště směrem k Andyiinému domu a ani jsem nebyla překvapená, že její milované autíčko ze čtvrtky mnou placené stojí na zahradě, kam má přístup vlastně kdokoliv, protože nemají plot. Vyndala jsem si z kapsy klíče a přistoupila k autu. S klíčem na autě, který patřil od mých domovních dveří jsem několikrát obešla již několikrát zmíněné Andyiino auto a s každým kolem jsem přitlačila na klíč. Auto teď mělo opravdu dost hluboké rýhy v laku. Klíče jsem uklidila zpět do kapsy a s úsměvem jsem odešla pryč z jejího pozemku a nasměrovala se k Alexovi. Mám mu dost co vysvětlit a musím se omluvit. Vím, že to, co jsem udělala mi jen tak neodpustí, protože bych ani já sama sobě neodpustila, ale chci aby věděl, co se vlastně stalo.
Přistoupila jsem ke dveřím a zaklepala. Venku nebylo žádné auto, takže by jeho rodiče měli být jíž v práci a tak jsem doufala, že mi otevře Alex a taky se tak stalo. Stál ve dveřích se zvednutým obočím a rukami založenými na prsou. ,,Co chceš?" Zeptal se.
,,Chci ti všechno vysvětlit, prosím."
Hluboce se nadechl a vydechl, jako by uvažoval, poté uvolnil cestu do jeho domu a pokynul hlavou do vnitřku. Beze slov jsem kolem něj prošla a dostala se do již velmi známé předsíně, kde jsem si sundala boty a šla do obýváku. Alex za mnou.
Sedl si do křesla naproti mě a podíval se na mě. ,,Takže?"
Nervózně jsem si odkašlala a spustila vše, co jsem mu chtěla říct. ,,Ze začátku chci říct, že ten nápad vznikl skoro dva roky zpět, takže mi bylo šestnáct a já byla hloupá, což mě samozřejmě vůbec neomlouvá, ale prostě, teď už bych to neudělala."
,,Dál?"
,,Prostě jsem viděla, že jste oba do sebe navzájem zamilovaní a tak jsem dostala nápad, že bych se vsadila s Andy, že pokud udělá první krok a bude s tebou, tak ji zaplatím část auta, opravdu jsem si myslela, že to dělá hlavně, protože tě má ráda a auto je jen bonus, ale pak jsem zjistila, že celou dobu to na nás všechny hrála, měla tě možná ráda, ale jenom jako kámoše a půlrok s tebou byla prý je proto, abych si nemyslela, že s tebou je jen pro ty peníze, což samozřejmě byla a když jsem to zjistila, hrozně jsem litovala toho, co jsem udělala. Nemluvila jsem s ní a tobě jsem se pomalu ani nemohla podívat do očí. Samozřejmě jsem jí musela dát slíbenou částku, protože z prvý svoje sliby plním a za druhý si na mě tak trochu došlápla a vzhledem tomu, že je starší, tak jsem z ní měla respekt. Hrozně toho lituju Alexi. Měla jsem strašnou radost, když jsem se dozvěděla, že máš holku, i když mě trochu zarazilo, že angličanku, ale od tý doby co jste spolu začali chodit jsi zase byl starý Alex plný života a já si myslela, že tahle moje ohromná chyba se smaže, jenže by to samozřejmě nebyla Andy, kdyby nebyla podrazačka a musela ti to vyklopit. Taky jsem se jí už pomstila. Jasně, ulevilo se mi, že už před tebou nic netajím, ale ona si hrála na kamarádku."
,,Ty jsi si taky hrála na kamarádku."
,,Alexi, myslela jsem si, že tě má fakt ráda, jinak bych to neudělala."
,,Co jsi ji udělala?" Zeptal se.
,,Párkrát jsem ji klíčem kolem dokola odřela lak na autě." Oba jsme ztichli. Čekala jsem co mi řekne, čekala jsem jestli na mě začne řvát, nebo mě vyhodí, čekala jsem tu špatnou reakci a já přijdu o nejlepšího kamaráda a o část rodiny.
,,Řekla jsem ti úplně všechno, co jsem chtěla, tak už asi půjdu, jen chci ještě říct, že kdybych nechtěla abys byl šťastný, nic takovýho by mě nenapadlo a taky ti chci říct, že jsi pořád můj nejlepší kamarád a mám tě strašně ráda rodina nerodina, ale u tebe se to už asi změnilo a já to budu muset respektovat," vydechla jsem a vydala se směrem k chodbě.
,,Laylo," odmlčel se.
,,Hm?" Otočila jsem se.
,,U mě se taky nic nemění, jen asi potřebuju víc času na zpracování tohohle všeho."
,,Chápu, řekla, jsem že tě budu respektovat," pousmála jsem se a konečně odešla pryč. Nevěděla jsem jak se mám cítit, nevěděla jak to mám chápat, jen jsem věděla, že musím Alexovi nechat více času. Samozřejmě by to nebyl ještě víc na hovno den, kdybych cestou domů nepotkala Andy.
,,To jsi byla ty, nebo se mi pomstil Alex za to, že jsem se o něj vsadila?"
,,O čem to mluvíš?" Věděla jsem o čem mluví, ale tentokrát z ní šel i docela strach a já úplně nechtěla mít na obličeji monokl.
,,Ty dost dobře víš kryso," založila si ruce na prsou a zatvářila se jako ta největší mrcha na planetě, což ji i přesně vystihovalo.
,,Jediná krysa v širokém okolí tady jsi ty milá, zlatá. Asi nechápeš, že je Alex šťastnej s někým jiným než jsi ty?"
,,Myslíš tu anglanku? Prosím tě, vždyť to ani není vztah," hlasitě se zasmála. ,,Uvidí se bůh ví kdy, a zítra může být mezi mnou a Alexem úplně jiný vztah."
,,Nesnáší tě, vždyť tě vyhodil z baráku!" Štěkla jsem a Andy ke mě přistoupila blíž.
,,Tebe teď nenávidí ještě víc," pousmála se.
,,Jo? To je zajímavý, že jsem teď u něj byla a na rozdíl od tebe mě nevyhodil," na poslední slovo jsem kladla důraz.
,,Ten lak na autě zaplatíš, to je ti asi jasný."
,,Ježiši kriste Andy, přestaň si hrát na tvrdou, sama víš, že jsi tak před deseti minutama brečela, jaksi máš stále červené oči, tak se mě nesnaž zastrašit a začni se radši chovat normálně, peněz máš přeci dost, sama to vyhlašuješ po celým Sydney, tak ti oprava laku neuškodí a nejen na tom autě."
,,Tohohle budeš litovat holka. Jak jsem si mohla myslet, že jsi kamarádka?"
,,Koukám, že jsme se v sobě obě zmínili, ale já nebyla ta, co slib porušila jako první. A věř mi, že toho vím ještě dost, co Alex neví a vědět by mohl."
,,Jak si dovoluješ?"
,,Dovoluju, protože jsi ubohá nicka Andy a já jsem sice udělala hromadu chyb, ale narozdíl od tebe jich lituju."
,,Ode mě?"
,,Tak mi řekni, proč jsi byla za Alexem, když přilétl z Londýna? Další sázka tentokrát s někým jiným?"
,,Laylo, jdi do prdele se sázkou, mám taky city víš? A tvýho bratrance mám ráda, víc než dost."
,,A víš co? Já ti to nevěřím. Jinak bys nedělala tyhle sviňárny, který mu ubližujou, vždyť ty ani nevíš, co slovo milovat znamená," pronesla jsem s posměškem. ,,Hele je s tebou nuda, jdu domů." Mávla jsem a odešla. 1:0 pro mě. Bojím se, kolik času bude Alex potřebovat, ale vím, že to nijak neurychlím. Budu muset čekat a doufat, že to tak dlouho trvat nebude. Nikdy bych mu záměrně neublížila a on to ví.
ČTEŠ
Coincidence? ✔
Teen FictionJedna jediná náhoda, která změní vše. Stačilo napsat jeden špatný NickName a změnil se život dvěma lidem, kteří žijí na jiné straně Země. Jeden nevinný překlep změní vše. Co, když se do sebe zamilují? Dokáží překonat dálku, nebo jim to nevyjde? O...